de "big" motoren,scooters en brommers thread :)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 17 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Hey Toinie,

    fijn om weer es van je te horen :cool: How's life?

    Ben op zich wel geinteresseerd, ook op deze fiets wil ik wel gezien worden. Heb je misschien wat meer info (eventueel pic) en minstens net zo belangrijk, kan ie op 25kw?

    Ik ga nu ff je filmpjes kijken.

    Gr Sjoerd
     
  2. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    [​IMG]

    Dit vind ik zoooon geile motor
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2007
  3. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    heb ik ook nog 2 keer op gereden.
    de ducati hypermotard.....superleuk ding,gooien,smijten,raggen,knallen en nog veel meer mega aso gedrag wat vanzelf naar buiten komt.


    op dit ding ben je binnen 4 bochten een halve hooligan geworden en verzin je ter plaatse je eigen verkeersregels......superleuk ding.
     
  4. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    dat filmpje met die duitse coureur (toch?) zegt genoeg.....

    [​IMG]
     
  5. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo
    ik heb nogal een probleem met mijn neos. Moet nu iederre keer fietsen omdat mijn achterem zit vastgevroren Als diee een hele tij aanstaad schiet die wel weer los, Maar na een half uur zit die weer vats. Mijn dealer zij dat ze er niks aan kunnen doen want als ze een nieuwe kabel leggen heb je binnen no time weer het zelfde. Zou vocht in de kabel wezen. Weten jullie misschien iets voor dit? Is namelijk erg vervelend.
     
  6. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    hier een clipje van de duc...

    tis maar een heel kleintje waar hij even stationair draait.
    zet het geluid flink hard want de helft wordt niet door de camera opgenomen...heb het gedaan met een canon ixus 75 die wel met 30fps kan filmen maar met geluid kennelijk niet goed overweg kan.
     
  7. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Probeer is een wat kruipolie erin te gieten, als je er een beetje een mooi oliebad van kan maken zal dat niet bevriezen.
     
  8. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    loop ff te kloten hier boys and girlies...filmpje komt zo :+


    editje..

    fuck.....dit wordt weer een dooie mus.
    heb maar 50 mb ruimte op die malle homepage en het filmpje is 88mb.

    BROEOEOEOOEM BROEOOEOEEM zegt de motor.......sjees wat een onzin dit.
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2007
  9. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
  10. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Jesus wat een sukkels!
    Dat heeft onze motorgod nooit zo bedoeld :p
     
  11. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Je kan het ook van de zonnige kant bekijken, er zijn nu namelijk twee ongelukjes minder op de weg... eventjes dan.

    Overigens, even een advies vraagje.

    Van de zomer word ik achtien en ga dan direct voor mijn motor rijbewijs en ik zit nu dus ook te kijken naar motoren. De Kawasaki Z750 leek me dus altijd wel wat maar lijkt dus erg afgeraden te worden om daar 25KW op te gaan rijden.

    Nu vroeg ik me dus af welke motoren wel geschikt zijn voor 25KW en dagelijks vervoer. Vooral geen buikschuiver, nakeds en supermotards hebben bij mij wel de voorkeur. Geld even terzijde.

    Hoop dat jullie ervaring hebben met een geschikte kandidaat!
     
  12. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Die monster van Akaid was wel vet?

    volgens mij was het Akaid....en die vond het prima rijden op 25 kw....
     
  13. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    honda hornet 600

    suzuki sv 650

    suzuki bandit 600/650

    yamaha fazer 600

    kawasaki er 600n

    stiekum toch de kawasaki z750

    ducati monster 695

    yamaha mt 03

    jezus er zijn er zoveel......toch eerst even kijken wat het budget gaat worden pimmy.
    maar keuze's zijn er in overvloed.
     
  14. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga denk ik voor een bandit. Vind het prachtige motoren van een zeer degelijk merk. Ook volkomen legaal op 25kw te krijgen.
     
  15. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ducati Monster 695... nu zeg je me eens wat. Wel heel gaaf.

    De bedoeling is dat ik na de zomer een vaste baan heb (full-time) en dan de motor met een motorspaarplan koop. Niet kosten-efficient maar wel erg tijds-efficient.

    Bedankt voor je lijstje. Misschien is het nog een stapje handiger om gewoon met motorrijbewijs op zak naar de dealer te stappen.

    Overigens zijn er inderdaad wel veel keuzes maar het wordt al erg krap als je een beetje leuke motor zoekt, de Bandit vind ik bijvoorbeeld er echt heel saai uit zien.
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2007
  16. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek:

    [​IMG]

    Ik vind het een plaatje hoor. Maar smaken verschillen.
     
  17. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Had de bandit met kuip in m'n hoofd, deze valt wel mee inderdaad. Gaaf ding.
     
  18. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Hey Pimmy, niet om je te ontmoedigen of iets dergelijks maar zo'n motorspaarplan.. ik weet het niet zo.. als ik jou was zou ik eerder gewoon een gave 2de hands motor kopen en stukje bij beetje spaar je later voor een superbike..
    Heb je veel meer plezier aan, beter voor je knip.. en je leert zoo veel van een wat oudere motor.
    Heb eerst ook een GPZ500s gehad, nu een ZRX1100 en hierna komt er wel weer wat nieuwers :D
     
  19. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek:
    [​IMG]

    Dit is die van mij. Let niet op het kofferrek achterop. Die is er al lang en breed af. Afgezien van de knippers is hij standaard.

    Oke, Oke, het is niet echt een designersfiets. Dat was ook niet de bedoeling. Het is mijn eerste en een erg goede motor om te beginnen met rijden!!! Een keer misschakelen is niet erg en ook bij vergeten te schakelen krijg je niet ongenadig op je donder. Buiten dat, is hij niet duur en ook zijn er genoeg onderdelen te krijgen.

    Ben stiekem een beetje aan het kijken naar een 750/1000cc naked. De Kawasaki Z750, Z1000 vind ik erg mooi! Vooral die van een aantal jaren terug, met de geweldige dempers erop. Dus wie wil mijn Bandit overkopen, PM me maar :+
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2007
  20. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik blijf die kuip van de bandit maar raar vinden O-)

    Maar wat het nou precies gaat worden en of het nieuw/2e hands wordt zal ik wel gaan bekijken als ik het rijbewijs op zak heb en de garantie er is dat ik werk heb.

    In principe kan ik ook gewoon een lening afsluiten en die binnen een jaar afbetalen, heb namelijk dan dus een volledig salaris maar amper lasten (nog inwonend).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina