je kan natuurlijk wel met mensen praten en quests aan het begin al activeren als je voor de soldier en sentinel achievement gaat, aangezien je die al vanaf het begin heb,
@ amigo: je kan volgens mij daarnaa ook nog aan anderson vragen hoe het zit, ga naar de ambessade van de allience, daar zit ie,
het klote is, ik ben aan de soldier ally achievement en sentinel achievement begonnen paar dagen geleden, en ik heb nu alleen de soldier ally, omdat ik liara graag mee wou nemen naar noveria, en de soldier meenam,
dus om dat te compenseren had ik met wrex zjin quest de kaidan meegenomen en wrex en niet de soldier,
blijkbaar telde noveria zwaarder mee want ik heb nog steeds de sentinal achievement niet, maar wel die soldier achievement, heb nog een paar quests om te doen, ( nog 2 verzamel quests en nog 1) hopelijk tellen die zwaar genoeg mee om alsnog die sentinal achievement te krijgen,
het rare is, dat ik al voor virmire de soldier ally achievement had, en sentinal niet,
dus nu heb ik virmire gedaan met de sentinal, maar blijkbaar telt ie niet zo zwaar mee als noveria, want ik heb hem nog steeds niet...
kan natuurlik hopen dat ik na ilos hem krijg, maar dat is natuurlijk wel een grote gok..
overigens, heb nu virmire gedaan, en ik krijg als ik met liara praat nog steeds alleen maar: nothing important uit m'n mond, krijg ik nog een kans als ik opweg naar illos ga ofzo? want als ik eenmaal daar op ilos ben heb ik het waarschijnljik beetje druk met het redde van de melkweg van een zeker verdoeming etc,
Laatst bewerkt: 29 dec 2007