1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 11 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    En niet Benezia aanvallen. Niet haar kant opgaan maar de andere zodat je eerst alle vijanden kan vermoorden. Zij roept dan weer nieuwe op maar hierdoor verliest ze kracht (joost mag weten waarom, neem gewoon een telefoon) maar op een bepaald moment kan ze haar Barrier niet meer in stand houden --> filmpje en dan kan je er gaan afschieten maar pas op dan komen er weer asari commando's

2. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb Mass Effect sinds gisteren(eindelijk). En kan alleen maar zeggen dat alles zooooo mooi is in deze game. Van de artdesign, tot de gameplay,... niet normaal. Ga zo meteen verder spelen se :).

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Iemand al deze game op de 1000GC? Ik die je wat als je met bewijzen komt. ;):)

4. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Achievementhoer Yellow 13?

Hahaha vind het ook altijd cool die achievements en met Mass-Effect vind ik niet echt erg om ze allemaal te halen. Heb nu 650 punten ofzo. Moet nog Insanity even afmaken, Wrex, Liara, Rengegade, Garrus en alle Biotic en Engineer achievements

5. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    das nog minimaal 2 hele playthroughs

6. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet alleen nog insane lvl 60 en liara, daar ben ik nu al aardig ver mee.

7. bli3p

bli3p Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben zo'n 10 uur nu bezig met het spel en ik vroeg mij af of de Paragon & Renegade meter veel invloed heeft op het spel?

8. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je paragon heb, dan kan je spullen goedkoper inkopen,
    en als je renegade heb kan je ze duurder verkopen,

verder heeft het geen invloed ergens op, je krijgt geen andere gesprek opties, mensen doen ook gewono hetzelfde. je krijgt geen horentjes uit je schouder etc.

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    ;)_O_

Ik wil zo meteen, omdat ik Ace Combat 6 heb uitgespeeld, weer verder met ME op Hardcore. Was er gisteren mee begonnen, maar Ace 6 hield me bezig. Mag ik jou dan vragen hoeveel side quests er zijn en hoeveel je er gedaan moet hebben om die liara, wrex, garrus achievements te krijgen? En moet je daarvoor ook iets instellen? Ik heb die side quests van Garrus en Wrex ook gedaan, maar kreeg geen achievements. Moet je soms ook al die grondstoffen gevonden hebben op de planeten? Ik weet ook niet precies wat de bedoeling van die ras achievements is, dat je alles moet hebben gevonden. Ik dacht dat ik ze had, maar nee dus.

Daarnaast zullen de biotic achievements en dergelijke dus wel alleen kunnen als je ook zo'n personage maakt of niet? ;)O-):98)

10. Hezzel

Hezzel Peace in my Panties

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb hem ook voor kerst gevraagd nu alleen hopen dat me 360 snel weer trug is.

11. HypnoNL

HypnoNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ongeveer na 55 uur Uitgespeeld Heb deze game echt helemaal uitgewoond Voor mij is dit de beste game van 2007 deze game is echt 1 van de beste dingen die Ik in het leven meegemaakt heb morgen met Call Of Duty 4 beginnen.

12. SysanApse

SysanApse Guest

heb m net 2 dagen en ben nu al 12 uur bezig :eek:, en nog maar 100 G :)
    Anyway , fantastische game..
    Ben nu de hele tijd Side missies aan het doen.
    Is btw ook wel lekker als je die Game guide erbij hebt ;).
    Als nog iemand 'm wilt , PM me maar.

13. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    voor alle achievemetns moet je minstens 3 x het spel uitspelen, je moet alle 6 de personages in 1 x het grootste gedeelte van het speel mee uitspelen,
    dus 6 characters gedeeld door 2 = 3x

14. Soulja

Soulja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel al een tijdje, maar ben pas sinds 2 dagen echt verslaafd aan de game. Maar ik heb een vraag, ik ben een vanguard, en er staat bij assault rifle en sniper (not trained yet) Is er een manier om het te trainen? Want de 150 pistolkills heb ik nu al gehaald, en wil wel een andere gun gebruiken. De shotgun is helaas alleen close range handig.

15. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als het niet in je squad tabel staat dan kan je het niet trainen,

16. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil deze game toch nog een keer gaan aanschaffen, heb namelijk nu meer tijd om voor dit spel te besteden.

Is het wel echt de moeite waard?
    En is het verhaal duidelijk en heel goed?

Dus niet dat ik die hele codex moet afspeuren wil ik wat van het verhaal begrijpen, maar dat het goed wordt uitgelegd allemaal.

Ik kan Mass Effect trouwens voor 45 euro halen, heb nog een kortingsbon dus.

Laatst bewerkt: 29 dec 2007
  17. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik ga zo met mass effect beginnen _O_

kan iemand mij vertellen hoe de achievements zijn? zijn ze moeilijk om te halen? zijn er bepaalde achievements die je mis kan lopen?
    of krijg je ze grotendeels allemaal door het verhaal te volgen???

18. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Even voor iedereen die Mass effect nog moet beginnen of nog de Ally achievements wilt halen. Hier het stappenplan. Lees dit goed door.

Notitie één: Als je een sidequest niet met je achievement karakter begint dan telt deze ook niet voor gecompleted sidequesten

Notitie twee: elke keer, wat je ook gaat doen moet je de twee karakter selecteren waar je de achievement van wilt)

Notitie drie: zodra je je karakters hebt en beschikking over de Normandy land op een aantal uncharted planets en vindt wat mineralen, turian isnigne en matriach writings (niet servey doen van planeten voor je deze drie hebt geopend)

Notitie vier: The Fan sidequest kan je na elke main quest (feross, Liara, Novaria, en Virmire) weer een stukje verder brengen --> totaal moet je hem drie keer zien om te completen dus het makkelijkste is naar Liara te beginnen en dan na Feross een keer te gaan en na Novaria)

Het Stappenplan

Stap 1: Begin de game

Stap 2: Doorloop de Normandy en vertrek richting Eden Prime:

Stap 3: Land op Eden Prime en krijg Kaiden en Ashely --> Speel Eden Prime uit

Wil je deze twee als eerste halen houd deze dan van nu af aan in je party en ga lekker main questen doen en side achievements MAAR GA NIET NAAR VIRMIRE voordat je één of allebei de achievements hebt (ik had ze allebei voor Virmire)

Wil je andere achievements volg dan me plan:

Stap 4: Zodra je controle krijgt over je party in de citadel ren naar de transit system en select citadel tower (ga niet lopen en met de lift!) praat met niemand, open geen computers enz --> zo activeer je geen sidequesten

Stap 5: In de Tower aangekomen --> praat met de council en praat hierna met Anderson over de Shadow Broker en Barla Von --> gaan hierna MET HET TRANSIT SYSTEM naar de Embassy toe en ren naar Barla Von in het financiële gedeelte (praat met niemand)

Stap 6: Praat met Barla Von en ga hierna naar C-Sec met de lift. Save de game hiervoor en zorg dat je in de lift geen side-questen geopend krijgt door daar verschafte informatie (check assigements als je beneden bent) hebt je die wel dan moet je even laden

Stap 7: Praat met Wrex en zeg dat je Garrus gaat halen (Als je wrex achievement wilt kies hem nu in je party)

Stap 8: Neem Transit System naar Chora's Den en ren naar de Medic Clinic --> zo ontkom je weer aan alle liften --> Help hier Garrus, praat met hem en als je hem in de party wilt kies je hem

Stap 9: Neem Transit System naar Chora's Den en handel hier de zaken af --> let erop dat als je Tali of Liara als Achievement wilt ren dan na het filmpje met Fist uit de kamer zonder iets te pakken (zo open je niet de assigment)

Stap 10: Red Tali (als je haar als achievement wilt neem je er in de party) --> ga via Transit naar Citadel Tower en praat met de Council

Stap 11: gaat met Transit naar C-Sec en SAVE --> neem de lift en zorg dat je geen assigments krijgt tijdens de rit --> praat met Anderson en de ambassadeur en vertrek met de Normandy

ALS het goed is heb je nu nog geen assigements en al een character in je bezit die je constant mee wit spelen deze playthrough. (de andere is één van de andere die je vervangt zodra je Liara hebt)

Stap 12: ga nu direct naar de Artemis Tau system --> knossos stelsel --> Theussus planeet (kijk goed voor je ze aanklikt) andere planeten die je aanklikt kunnen side-questen openen

Stap 13: Red Liara en vorm haar in je party

Stap 14: Doe alle mainquesten behalve Virmire maar ga na het redden van Liara naar de citadel om de side quest The Fan (in the market) te starten en praat gelijk met de admiraal in de citadel Tower

Stap 15: compleet alle sidequesten (assigments) en ga naar Virmire en compleet het hele verhaal langzamerhand zullen de achievements dan binnen stromen

Doorloop dit en je zal ze zeker halen. Er kunnen wat dingen worden afgeschaafd maar wil je zeker weten dat het werk doe dan het zo.

Voor Vragen PM maar

19. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben nu bezig met de Scholar achievement en ik hoef nog maar één non council race informatie: Batarians After you’re a spectre, ask Anderson about his past mission.

Maar kan ik deze nog halen als ik al een tijdje als spectre bezig ben? Nee zeker, moet ik dan helemaal weer opnieuw beginnen?

20. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kan natuurlijk wel met mensen praten en quests aan het begin al activeren als je voor de soldier en sentinel achievement gaat, aangezien je die al vanaf het begin heb,

@ amigo: je kan volgens mij daarnaa ook nog aan anderson vragen hoe het zit, ga naar de ambessade van de allience, daar zit ie,

het klote is, ik ben aan de soldier ally achievement en sentinel achievement begonnen paar dagen geleden, en ik heb nu alleen de soldier ally, omdat ik liara graag mee wou nemen naar noveria, en de soldier meenam,
    dus om dat te compenseren had ik met wrex zjin quest de kaidan meegenomen en wrex en niet de soldier,

blijkbaar telde noveria zwaarder mee want ik heb nog steeds de sentinal achievement niet, maar wel die soldier achievement, heb nog een paar quests om te doen, ( nog 2 verzamel quests en nog 1) hopelijk tellen die zwaar genoeg mee om alsnog die sentinal achievement te krijgen,
    het rare is, dat ik al voor virmire de soldier ally achievement had, en sentinal niet,
    dus nu heb ik virmire gedaan met de sentinal, maar blijkbaar telt ie niet zo zwaar mee als noveria, want ik heb hem nog steeds niet...

kan natuurlik hopen dat ik na ilos hem krijg, maar dat is natuurlijk wel een grote gok..

overigens, heb nu virmire gedaan, en ik krijg als ik met liara praat nog steeds alleen maar: nothing important uit m'n mond, krijg ik nog een kans als ik opweg naar illos ga ofzo? want als ik eenmaal daar op ilos ben heb ik het waarschijnljik beetje druk met het redde van de melkweg van een zeker verdoeming etc,

Laatst bewerkt: 29 dec 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina