MP3-spelers! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Klopt, Creative maakt echt mooie, betaalbare mp3-spelers. :)

2. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ben zelf ook al een jaar tevreden met de Zen V :+ icm Creative EP630 (L)

3. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, daar hoor ik veel over.. Maar dat is dus ook programma-gericht, ik zet een zooi nummers in het programma, waarna ik ze overzet op de Meizu, en dan staan ze automatisch op genre, artiest, album en nummer? Want dat is de rede dat ik altijd bij iPod ben blijven hangen.. En hoe zit het met die geluidskwaliteit?

En als ik dan echt zoek naar de beste geluidskwaliteit, weet ik dat Creative een stuk hoger zit in die lijst, maar zijn er meer? Meizu?

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
    Cowon iAudio (D2) _O_

Helemaal met de flac support van het ding. Dan heb je ongelooflijke audiokwaliteit.

5. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Nou ik heb dus ook een Meizu M6. Ik had er veel van verwacht maar het valt me toch een beetje tegen, niet qua geluid echter. Ik heb wel een paar vragen... Hoe krijg je de muziek op pauze? Ook heb ik er een paar albums op staan maar de nummers staan niet op de goede volgorde. Dus hoe kan ik de muziekinformatie aanpassen?

6. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    - De muziek pauzeer je met de Pause/play knop die bovenop de zijkant van de speler zit.
    - Wel als je albums ript of als je een goede download hebt, dan zou de trackvolgorde al in de ID-tags moeten staan. Deze kun je zelf wijzigen via Winamp, iTunes of een willekeurige muziekspeler op de computer.

7. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Hmmm, heb een meizu besteld bij miniheli maar zie nu dit.

Meizu 4Gb MINI Player SL (alleen in wit) = 149,95 euro www.miniheli.nl

Dane-Elec Meizu 4Gb MP3/MP4 MultiMediaspeler (zwart of wit) = 103 euro www.geheugen.nl

Is alleen het prijsverschil in dat SL (slim) te vinden of krijg je er gewoon meer accessoires bij www.miniheli.nl?

En welke is mooier, de zwarte of de witte ?

8. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Oké bedankt, dom dat ik die "play" knop niet heb gezien. :)

Bij een album kloppen de ID-tags wel gewoon, maar tijdens het synchroniseren worden sommige gegevens niet overgebracht. Weet iemand hoe dit op te lossen is? Het is nogal strontirritant.

Het is wel heel erg wennen omdat ik niet gewend ben dat één knop verschillende functies heeft. Ik had altijd een Creative Zen Touch en die werkt toch wel een stuk simpeler, maar de Meizu krijg ik binnenkort ook wel volledig door.

Laatst bewerkt: 29 dec 2007
  9. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.028
    Ik heb mijn Meizu nu al een tijdje, ben er nog steeds erg blij mee, alleen er zitten nogal veel krassen op. Weet iemand wat leuk spul waarmee je dat kan verwijderen?

Verder heb ik de Sennheiser CX300 in-ear oordopjes ontvangen. Perfect spul! Die bass is ziek! Wel ff wennen om zoiets in je oren te hebben (in-ear) maar die bass is fenomenaal. :thumbs:

10. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu ongeveer een maand de Meizu M6 SL met 8 GB. Geweldig vind ik 'm! Kostte mij 120 euro via ebay, dus dat valt ook reuze mee. Hij is klein, licht, plat, makkelijk, en het geluid is super! Ook veel opties om te tweaken.

Alleen: welke chinese baviaan heeft die spelletjes erop gezet? Iemand die met dat blokjes verschuiven verder komt dan level 1?:+

11. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah, die oordopjes heb ik ook. Heerlijk geluid inderdaad! _O_

12. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    :lol: Ik denk dat je die puzzel met die Chinese tekens bedoelt? Ik ben in level 2 gekomen, maar vraag me niet hoe.

13. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    van rond de 400,-... 8)
    Qua oordopjes zit ik ook wel goed, Creative in-ear's, lekker bass gedreven.. Maar dan ga ik me toch eens verdiepen in meizu..

14. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Iemand ?

15. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Jij hebt nu de nieuwe SL besteld welke duurder is dan de oudere normale versie. Ik heb zelf het oudere model van 8GB in het zwart en persoonlijk vind ik de zwarte mooier, dat wit heeft z'n wel weer gehad vind ik zelf. Check trouwens ook even de Meizu Hyves voor info en tips.

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
    Hoe kom je in godsnaam bij dat 400 euro?

De 4GB versie is al te krijgen voor 209 euro en de 8GB versie voor 279 euro. En dan kan je beiden nog altijd uitbreiden met Flash-geheugen.

17. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    google, eerste link zag ik prijzen rond de 400,-.. En 209 vind ik ook een beetje veel voor een 'erbij' mp3 speler..
    En hoe zit het bij die met de interface en dergelijke?
    *begint toch wel een beetje nieuwsgierig te worden :+

18. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Vanmiddag de Creative Zen 4GB gekocht bij de Kijkshop, BCC had hem weer eens niet hier}:] Anyway, tot nu erg onder de indruk alleen viel mij op dat het oplaadkabeltje heeel klein is. Ik heb er even een foto van gemaakt zodat jullie het zelf even kunnen zien.

Volgens mij is hij nog geen 10 centimeter, MP3 speler ligt dus op te laden aan dit mini kabeltje met daarnaast gelijk een kruk, anders valt hij. Nu heeft mijn vader laatst een TomTom gekocht en daar zit een kabel bij om hem ook op de PC aan te sluiten, hij past ook op deze MP3 speler, kan ik hem gewoon met een gerust hart in die kabel steken? Of gaat hij dan stuk?

:cool:

19. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    ik gebruik die data-kabels altijd door mekaar, heb tot nu toe nog niks verrot gemaakt ermee :+

20. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Same here. Ik kwam er pas achter dat ik mijn Mp3 al een paar maanden oplaad met de USB van mijn oude telefoon. Volgens mij kan er niks verkeerd gaan...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina