Motherwell-captain overlijdt op veld

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door janter, 29 dec 2007.

1. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    De Schotse voetbalwereld is opgeschrikt door het overlijden van Phil O’Donnell. De aanvoerder van Motherwell viel zaterdagmiddag in de slotfase van het duel met Dundee United (5-3 winst) plotsklaps neer op het veld. De 35-jarige middenvelder stond op het punt om door Marc Fitzpatrick gewisseld te worden, maar viel op de grond. O’Donnell werd gedurende vijf minuten binnen de lijnen behandeld en vervolgens naar het ziekenhuis gebracht. Niet veel later bevestigde Motherwell-preses Bill Dickie zijn dood.

Motherwell-coach Mark McGhee heeft laten weten dat de wissel niets te maken had met mogelijke problemen bij O’Donnell. “We wilden hem gewoon wat meer rust gunnen met oog op het duel van woensdag.” Later op de dag zal technisch directeur Ian Stillie een persconferentie verzorgen in het Wishaw General Hospital.

O’Donnell, die veertien jaar geleden zijn enige interland speelde, was bezig aan zijn tiende seizoen bij Motherwell. Tussendoor speelde de veteraan ook vijf seizoenen voor Celtic en vier voor Sheffield Wednesday.

Ongelooflijk :mad: R.I.P. Phil O’Donnell

2. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik las het net, erg triest ja.. R.I.P..

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Heeft allemaal te maken met de stijgende prestatiedrang van clubs die de spelers volproppen met pijnstillers en andere rotzooi. En dat kan tegen je werken met deze trieste gevolgen.

4. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0

Is hij daardoor overleden?

R.I.P.

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Vraag ik me dan ook af ja, als je dat in een keer zo roept. Het kán, maar ga nou geen domme dingen roepen voor er iets bevestigd is. Nu zal je op een Nederlandstalig forum wel niet veel commotie veroorzaken, maar je weet maar nooit!

R.I.P.

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ach man, het is toch geen toeval dat er steeds meer mensen in het profcircuit plotseling dood neervallen?

7. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet iets specifiek van deze tijd. Het gebruik van 'middeltjes' in sport gebeurt al vrij lang (eigenlijk al héél lang, maar dat deel zal ik je besparen). Tegenwoordig zijn ze zelfs een stuk minder gevaarlijk. Als ik mijn zogenaamde hulpmiddeltjes, die het noemen niet eens waard zijn, vergelijk met het spul dat mijn pa vroeger nam...... weet ik wel waar ik voor moet kiezen.

R.I.P. Het is erg als jonge, fitte mensen zoiets overkomt.

Laatst bewerkt: 30 dec 2007

Deel Deze Pagina