De Grote Voetbaldraad [Deel 16]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 3 dec 2007.

?

Wie gaat Europees kampioen worden?

1. Nederland

27,1%
  2. Frankrijk

6,3%
  3. Italië

23,6%
  4. Spanje

7,6%
  5. Tsjechië

3,5%
  6. Oostenrijk

1,4%
  7. Zwitserland

0,7%
  8. Polen

0,7%
  9. Portugal

3,5%
  10. Turkije

0,7%
  11. Kroatië

8,3%
  12. Rusland

2,1%
  13. Zweden

1,4%
  14. Griekenland

0,7%
  15. Roemenië

0,7%
  16. Duitsland

11,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Morgenvroeg mijn kaartje halen voor de moeder aller wedstrijden.:)

2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    en welke mag dat zijn??

3. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ajax - Feyenoord natuurlijk!:)

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ga je ook naar Ajax-PSV? Dan heb je een leuke week 8) Tja of niet als Ajax ze allebei verliest.

5. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    :{ duuuuuuuuuude.... Kijk jij uberhaupt voetbal of wat? :+

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    De enige wedstrijd die in Nederland het predikaat Klassieker mag dragen.

Ik ga ook naar Ajax-PSV. Dat kaartje ligt al veel langer klaar natuurlijk....

7. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Waarom word die Amrabat laatste tijd trouwens zo gehyped? Vind het maar een irritant mannetje, flinke ego, gaat vaat te ver door in de actie en geeneens zo goed! Snap die hype echt niet!

8. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Er gaat dreiging van uit, en dan is hij ineens goed. Ging ook zo met suarez die nu ook door iedereen irritant gevonden wordt.

9. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    ajax heeft de afgelopen wedstrijden zo makkelijk gewonnen dat het niet egt een spannende wedstrijd kan worden genoemd = moeder der wedstrijden

jup ik volg alle wedstrijden, ik kijk ze ook op tele 2.
    ik twijfelde tussen ajax - psv en ajax - feyenoord omdat ajax - feyenoord geen uitdaging is zoals hier boven gezegd*)

wat is je bron.
    het zou wel mooi zijn Perez is ongeveer de beste PSV-er in mijn ogen, vandaag speelde hij prima en als hij aan spelen toe komt heeft hj een briljant moment

edit:// ik zie dat het www.vi.nl is:D:D:D

Laatst bewerkt: 31 dec 2007
  10. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Als je alles kijkt, zelfs op tele2 (nou nou) dan zou je wel weten dat Ajax de afgelopen wedstrijden totaal niet goed speelde, sterker, punten lieten liggen.. en Ajax - Feyenoord heeft niks met uitdaging te maken op sportief/kwaliteit gebied.. Emotionele lading ftw \o/

11. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wat een bizar bericht van VI zeg...

Begaat PSV nu dezelfde fout als die Ajax met deze interesse toegeeft te hebben gemaakt? :9

Bizar, bizar, bizar...

Maar wat mij betreft is hij welkom. Je bent direct levensgevaarlijk bij vrije trappen, we hebben weer iemand die de spitsen kan bespelen en hij durft zich om te draaien als hij een bal ingespeeld krijgt. En ik kan me nog wel enige chemie tussen Perez en Huntelaar herinneren.

Het is geen superoplossing, maar ik begrijp best dat het voor Ajax moeilijk is om midden in het jaar een geschikte speler te vinden voor die plek, dus ik kan me er best in vinden.

Verklaart ook meteen waarom Aissati heeft bijgetekend bij PSV (meer speeltijd) en daaruit durf ik dan wel weer te concluderen dat de deal tussen PSV en Ajax omtrent Perez echt al zo goed als rond is (anders zou Aissati er geen genoegen mee nemen). Of loop ik nu erg hard van stapel??

De heren van Ajax Foto Side zijn ook blij met het vertoonde spel en de resultaten:

Trainingskamp in Dubai??

Wij dachten eerder strafkamp in Siberie

:9

Laatst bewerkt: 31 dec 2007
  12. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    als je kijkt naar het hele seizoen. dan merk je dat elke topclub wel een dipje heeft gehad van 2 a 3 wedstrijden. ajax wint van feyenoord en psv
    mark my words

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Van mij mag Perez zeker terugkomen! En ja, dat hele gebeuren rondom Henk ten Cate enzo wilt hij natuurlijk ook vergeten. Nu zit hij ook aardig vaak op de bank als wissel bij PSV, en Ajax zoekt een creatieve middenvelder. Perez kan dat brengen, en dat weet hij zelf ook wel. Check trouwens het filmpje op Vi.nl over klaas jan huntelaar, die kritiek uit op zijn medespelers.

14. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    van mij mag perez ook terug komen :D eindelijk een beetje een creative speler. gabri stelt me op dit moment erg teleur. maarja, we zien wel hoe dit gaat aflopen, binnenkort komt davids ook weer terug :)

15. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Gabri is dan ook geen creatieve middenvelder maar meer een type davids. Daarom heeft hij ook zoveel gele kaarten.

16. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Davids Perez en Gabri brengt een balans die we nu totaal niet hebben
    Daarnaast hebben we dan 2 kemphanen die tenminste strijden.
    Gabri en Davids laten immers nooit het koppie hangen :)

Het is een tijdelijke oplossing, dat moeten ze wel zeggen tegen perez, in de zomer kan dan een groeibriljantje opgespoord worden

Daarnaast mogen ze de backs die we hebben wel vervangen!

Urby en Ogararu zijn drama :{

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Er waren toch twee brazilianen op stage bij Ajax? Ik dacht Anderson en nog iemand. In iedergeval, de ene was een grote stevige middenvelder met een hard schot en de ander een vleugelverdediger. Ik dacht op links.

18. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Die zijn dacht ik al weer naar huis. Niet goed genoeg.

En Perez, ik weet het niet hoor. Als die verhalen kloppen dat hij niet op de bank wil heb je met hem een probleem als je in de zomer een jonge speler binnenhaalt voor die positie. Zit je weer met een boze Perez zo nu en dan op de bank. Het is wel natuurlijk een speler die Ajax nodig heeft.

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Inderdaad.. Ik vind hem technisch, hij gaf altijd goeie passes, stond op het juiste moment en heeft een goed schot!

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Nog zo'n herrieschopper nee dat wordt wat. Die gaat het geheid aan de stok hebben met Luque en vooral Suarez.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina