De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 3 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    het stadion van psv is ook kleiner he, dus minder seizoenskaarten te verdelen :+

2. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Echt geconcentreerd was het niet, kwamen er gewoon totaal niet uit.. Gare wedstrijd om naar te kijken was het =(

En ik zit niet in het stadion omdat ik geen scc met uitlicentiezooi heb

3. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    sst :+
    Maar het wordt inderdaad tijd dat ze een ring extra op het Philips Stadion zetten. 35.000 zitplaatsen is gewoon te weinig voor een club als PSV. De Arena en De Kuip hebben meer dan 50.000 zitplaatsen. PSV moet zich gewoon verplicht voelen om ook een stadion met zo'n capaciteit als thuisbasis te hebben.
    Nu zijn er wel plannen om het stadion uit te breiden naar 42.000 zitplaatsen of een geheel nieuw stadion te bouwen, maar gezien de opmars van PSV sinds '85 lijkt mij dat ook te weinig.

4. jordy89

jordy89 Ajax Amsterdam!!!

Leuk Bevonden:
    0

Omdat ik geen kaartje had, het was weer is binnen 20 sec. uitverkocht.

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    't Gaat er om of er vraag naar is. En ik denk toch dat er nog altijd (ondanks de recente PSV-successen) veel meer Feyenoord- en Ajaxsupporters zijn. PSV-supporters komen toch voornamelijk uit de buurt, terwijl Feyenoorders en Ajacieden zich in het hele land ophouden, en in ieder geval in de meest drukbevolkte gebieden (wat logischerwijs ook weer meer supporters oplevert).

Het zou wel goed zijn voor het Neerlands voetbal; hoe meer goed gevulde grote stadions, hoe beter. Daarom hoop ik ook dat AZ, Groningen, Heerenveen e.d. flink gaan uitbreiden en hun stadions nog gevuld krijgen ook. Meer aandacht en dus inkomsten is alleen maar goed voor de ontwikkeling van onze competitie.

Laatst bewerkt: 30 dec 2007
  6. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Lag psv niet in de zeik met gemeente Eindhoven met de uitbreiding van het nieuwe stadion? :eek:

7. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Damn wat een klootzakken zijn dat bij RTL4. Waarom zenden ze de overige wedstrijden pas na elf uur uit?:{

Nja, Roda heeft vandaag wel goede zaken gedaan door bij excelsior te winnen. Al helemaal omdat NAC Heerenveen Ajax en feyenoord punten laten liggen.

Ik was er even bang voor dat we vandaag wel eens zouden kunnen gaan verliezen omdat Roda de slechte gewoonte heeft om van de kleintjes te verliezen. Maargoed, hopenlijk draaien we na de winterstop net zo goed als er voor:b:

8. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik kan mij geen seizoenskaart veroorloven, en daardoor kan ik ook niet naar uitwedstrijden. Voor mij zitten per seizoen een stuk of 6 competitiewedstrijden in , en met een beetje mazzel ook een bekerfinale.

Maar goed, 30 januari en 3 februari wel weer gaan!

9. jordy89

Leuk Bevonden:
    0
    Oke dat is jammer, ik heb wel een scc. En probeer zo veel mogelijk uitwedstrijden te gaan ben dit jaar alleen AZ,Graafschap en Excelsior geweest voorderest had ik geen kaartje(willem 2 kon ik niet). Het is echt moeilijk om aan uitkaarten te komen je moet echt geluk hebben, de verkoop gaat echt snel.

10. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Voor de Klassieker ook niet? Dat is volgens mij het grootste uitvak waar je als Ajax-supporter in kan toch? Maar goed, iedereen wil wel naar de Klassieker...

11. jordy89

Leuk Bevonden:
    0

Nee dit jaar niet, vorig jaar had ik er wel een kaart voor. Maar heel veel mensen hebben alleen een uitkaart voor ajax - feyenoord en gaan de rest niet. En er zijn dan wel 1600 kaarten maar wel 5000 mensen die er heen willen.

12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    @ Viktortje: Inter - Ajax 1-0 door Cruz.

Ajax voetbalt meer, ziet er allemaal wel redelijk uit met Davids, Suarez en Perez. Beter dan de laatste weken in ieder geval. Inter doet helemaal niks, krijgen een kansje en scoren meteen.

Edit: 1-1, heerlijke goal van KENNETH PEREZ!! _O_

Laatst bewerkt: 5 jan 2008
  13. jordy89

Leuk Bevonden:
    0
    oke dat is mooi:)

14. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Er zit af en toe weer een beetje voetbal in bij Ajax :)

Perez had kunnen schieten maar legt af op Klaas, die helaas naast lobt, maar was wel een prachtige aanval.

Inter doet het dan ook wel héél erg rustig aan met een paar jonkies en een B-elftal. Maken zich niet druk.

15. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Welke uit die lijst kijk je *NERAZZURRI*?

16. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    De bovenste via Sopcast. Kutkwaliteit, maar TVAnts moet ik upgraden en USee heb ik niet.

Kan het wel zien gelukkig. Net weer een mooi één-tweetje tussen Perez en Huntelaar. Die twee zijn zo gevaarlijk met z'n tweeën. Ben echt blij dat dat koppel weer compleet is.

17. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    dankjewel Nerazurri_O_

klinkt goed:thumbs:

18. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  19. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019