?

Hoeveel pleuro's ga je dit jaar uitgeven aan vuurwerk?

1. 200 of meer

9,6%
  2. 100 - 200

6,2%
  3. 50 - 100

20,3%
  4. 0 - 50

63,8%
  1. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Ow ja echt heerlijk, het vuurwerk in brussel is alvast afgelast wegens terreurdreiging...
    In mechelen plant der stad alvast een groot vuurwerk, maar de gewone mechelaar die in de randgemeenten zijn vuurpijltje wil afschieten hoort daarvoor eerst toelating te vragen aan het mechelse schepencollege...

Anders 250 euro boete als je het riskeert om je vuurwerk zonder gemeentelijke toelating in de lucht te schieten...
    Heerlijk belgie inderdaad...=(=( |:-

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Wat een waardeloze jaarwisseling.
    Je ziet nu helemaal niets meer door de mist.

Sta een paar meter van mijn auto.

Hé een vuurpijl.

Iedereen een gezond en gelukkig 2008

3. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hetzelfde hier. Je kan niet eens 1 meter afstand zien, Wij kunnen niet eens onze tuin van onze buren zien :confused: Veel mensen in m'n straat en regio stoppen nu al en bewaren het vuurwerk voor volgend jaar :\ Ben er maar mee gestopt en bewaar echt 98% van wat ik heb voor volgend jaar.

4. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Nou, het was geweldig. Ik heb naar een mooi wit gordijn gekeken! :+ Het enige wat ik heb meegekregen waren de af en toe echt bizar harde knallen, echt niet normaal meer! :eek:

5. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    dan zat je echt in de verkeerde wijk Lethal want hier was best wat te zien hoor :+
    Zal ook wel komen doordat mijn achterbuurman echt een maloot is op dit gebied, hij was naar belgië gegaan, was die aangehouden met al zijn vuurwerk.. ging die 2 weken later weer naar belgië xD

6. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    Hier (eindhoven) totaal geen last gehad van de mist, was zelfs gewoon helder.
    Verder nu weer aan het werk. . . totaal niet geslapen, Maar goed vuurwerk was weer schitterend

7. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hier in kerkrade viel het ook wel mee met de mist. Ik heb m'n vuurwerk zonder problemen kunnen afsteken.:)

Laatst bewerkt: 1 jan 2008
  8. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Ik heb mijn potten nog kunnen afsteken en ze vielen me 100% mee! Iedereen was toch wel onder de indruk. Buurman van de mensen waar ik was had ook zooi uit belgië waaronder een rol en 3 italiaanse bommetjes. Wat een druk krijg je in je maag als die afgestoken worden 8)

Net toen we klaar waren zakten alles idd weg in de mist...

En toen moest ik nog naar huis rijden... 20km/u over de snelweg is niet cool.

9. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen hier steekt vanavond zijn vuurwerk af in plaats van vannacht. Het was véél te mistig!

10. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Wat vuurwerkschade van dit jaar. :+

HOOGERHEIDE - Brievenbus weggevaagd en schade aan een auto, door ontploffing brievenbus. Het is onbekend hoe de brievenbus zaterdagnacht tot ontploffing is gekomen.

DEN HAAG - Een voorbeeld van vuurwerk schade in Den Haag. In de directe omgeving moesten nog 4 autos het ontgelden. Het was een gezellig feest tot het uit de hand liep en er brand uit brak in verschillende autos en de politie er aan de pas moest komen. Nog geen 50 meter van deze plek werden vele ruiten van meerdere woning eruit geblazen. De rust keerde terug nadat er een politie barricade was opgezet.

11. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Zag net op het nieuws dat automobilisten met hun hoofd uit de raam hingen omdat ze de strepen op de weg niet meer zagen.

Het lijkt hier nu wel oudjaarsavond.
    Iedereen steek alsnog het vuurwerk af.

12. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Ja ik kon ook alleen maar rijden op de wegmarkering die ik naast de auto zag... Ervoor was niks te zien. Ben ook voorbij mijn woonplaats gereden perongeluk...
    Gewoon de hele tijd met alarm lichten gereden. En veel bij andere auto's in de buurt gebleven. Anders is het helemaal griezelig.

En wat ik al in een ander topic zei, 5min later ontstond er op de plek waar ik gereden had een kettingbotsing met niet 1 maar 2 doden lees ik nu.

13. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    een of andere mongool vond het leuk om om kwart over 12 al door de straat te gaan rijden, en niet te zuinig ook niet, rijd gewoon overal over heen, stond nog een emmer midden op de straat, rijd ie gwoon over heen, eind van dde straat nog steeds een zandspoor van de emmer

14. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben ook nog levend door oud en nieuw heen gekomen. Het was echt vet. Het vuurwerk helemaal. We vierde het in tilburg waar de mist heel erg meeviel. Alles was nog goed te zien. Wij hadden daar buren met 3 100.000 klappers (illegale). Wij ownde ze dik met ons siervuurwerk haha. Nja wij hadden rond de 300 euro samen aan siervuurwerk. Alles was me goed bevallen eigenlijk.

15. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Bij ons vanavond opeens DIK vuurwerk in de straat! Ik was met oud en nieuw ergens anders,, maar blijkt dat hier de straat het vuurwerk bewaard had voor vandaag. Echt 3 dikke pallets VOL met mooie potten enzo! Heb wat filmpjes, was echt bij mij op de hoek dus gefilmt terwijl ik uit me raam hing ;)
    Soort van semi-profesionele show zegmaar,, heel geslaagd!

16. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Check deze explosie in Vlaardingen dan. Dit was ook in het nieuws en echt bijna alle ramen van woningen in de buurt liggen er uit. Aardig gek! 8)

[yt]l3qFF2Do810[/yt]

17. Mavi

Mavi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    flinke knal!! wat gebeurde er?

18. xCraftySlyFoX

xCraftySlyFoX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ziek, mn wasbenzine stelde daarbij niets bij voor :mad::p

19. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Explosie in vreugdevuur Vlaardingen
    In Vlaardingen is er jaarlijks een vreugdevuur waar vele kerstbomen worden verbrand in de nieuwjaarsnacht. Dit jaar liep het allemaal wel even wat anders dan verwacht. Tijdens het aansteken van de bult volgde er ineens een flinke explosie.

De klap van de explosie was zo heftig dat van vele tientallen ruiten zijn gesprongen. De oorzaak van de explosie ligt aan meerdere factoren. De enorme stapel kerstbomen werd overgoten met benzine. Door de mist en het windstille weer bleven benzinedampen hangen in de bult. Bij het ontsteken van de bult volgde een grote vuurbal en een heftige knal.

Een jongetje en een man raakten gewond door rondvliegend glas. Verder liep het gebeuren met een sisser af.

Burgemeester Tjerk Bruinsma maakte vanmorgen bekend dat het vreugdevuur niet meer toegestaan word bij volgende jaarwisselingen. Tot nu toe was dat altijd nog wel het geval. Hij beloofde tevens zijn best te doen om bewoners schadeloos te stellen indien deze niet verzekerd zijn tegen glasschade.

The Day After...
    [yt]5Iv2MXFOBOg[/yt]

Check hoeveel ramen naar de klote zijn, zelfs ver uit de buurt nog! :emo:

20. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Damn das wel ziek

Deel Deze Pagina