Ja, hallo hoe moet ik mijn naam erbijzetten dan? Moet je maar op het scorebord kijken, en dan je Vriendenlijst scores, daar sta ik ook tussen. Mijn naam helemaal bovenaan die pagina, en die stats eronder.
Maar ik was idd wat onsportief, maar dat was omdat ik het gevoel had dat ik meer verdiende. Maar ik bood ook mijn excuses aan hoor
Ik ben niet zo, maar ik wilde zó graag bewijzen dat ik ook wel aardig kon schieten, en dat je dan net die ene grote kans mist kan je wel eens boos worden
Vanavond spreken we wel ff in de Europese lobby, dan kan je mijn carriere bekijken. Ik zeg eerlijk, ik host altijd mijn eigen ranked games, en doe dus quik match, en 8/10 keer krijg je een zwakke tegenstander, ik heb gemiddeld tegenstander 3 ofzo. Ik heb twee keer echt voetballes gehad, toen was het 4-0 en ik had 2 afstandschoten op zijn doel
Misschien is Barcelona ook wel wat sterker, maar jij kan net zo goed barca vs barca spelen. Ik win net zo goed met Feyenoord, ik neem alleen Barcelona want dan kan ik sneller combinatiespel spelen. Ik zie sommige mensen spelen net alsof stilstaan
Klik om te vergroten...