1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 08 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Soccerfanboy, 14 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soccerfanboy

Soccerfanboy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk is die van mij, hij is helaas wel gemaakt tegen het verkeerde team:mad:
    Toen ik dat doelpunt maakte waren er nog 3 andere in me kamer, het was erg druk. Ik stond ook al ruim voor dus de concentratie was er ook niet echt en dan krijg je dit opeens\o/

Zullen we morgen ofzo weer eens tegen elkaar spelen, kijken als ik je nu eindelijk wel kan verslaanO-)
    Oh ja, en twijfel niet aan mijn kwaliteiten op fifa 08 he!:eek:

Edit: Ik denk dat ik het geheim erachter heb gevonden, ik zat 10 min ervoor te kijken naar try before you die met die lapdance van yolanthe:b:
    Dat zal het geheim wel zijn!:p

Laatst bewerkt: 1 jan 2008
  2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    haha die heb ik ook gezien,
    maar ik vroeg het omdat het tegen feyenoord was dus ik dacht je deed een tournooitje met feyenoord tegen grote teams als inter;)

ik zie wel of ik morge kom fifa-en, ik ben best wel erg ziek en als ik game speel ik Halo maar ik zal kijken;)

3. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ik speelde net ook 7-0 ranked tegen iemand, ik weet niet wie het was aangezien ik een quik match deed. Ik stond in de eerste 45 minuten met 1-0 voor, en daarna volgde de andere 6. Eerste ronde had ik wat ongeluk in de afronding, maar hij deed ook aardig mee. En de tweede ronde volledig gebombadeerd met kansen voor mij x'D

En soccerboy voeg mij ook toe: Vriendloos

Mijn jacht voor de top1000 is al geopend, ik zit nu al in de top2000. Het gaat wel lekker zo, ik moet helaas nu altijd quik ranked doen (ik host wel de ranked game, ik werd het quitten zat dus ik heb altijd -5% met quitten), want niemand wilt/durft te spelen tegen mij. Ik kan inviten wie ik wil, oké die van 20 willen wel, maar dat wil ik weer niet :p

En wat is er mis met Barcelona? Het is net zo'n team als Inter Milan, Ac Milan, Real Madrid enzovoort, Barcelona heeft geen sterke keeper, en ook geen sterk middenveld, maar dat hebben andere clubs wel (Chelsea goede middenvelders en keeper), maar die hebben dan een mindere verdediging en aanval, dus het is gewoon in balans.

4. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11

ik vind Barcelona veels te overrated, de inter van pes 6. ALLE spelers zijn sneller dan de andere in het spel en de 3 aanvallers scoren heel makkelijk en lopen overal doorheen. cristiano ronaldo is niet eens opgewassen tegen 1 van de 4 barca verdedigers. als iemand barca kiest verlaat ik meteen het spel;)
    ik ben nu meestal AC Milan btw

5. Vriendloos

Vriendloos Guest

Dat moet je vooral doen dan, ik koop geen spel om de helft van de teams niet te spelen. Wat een onzin, dat was bij Fifa 2005 net zo. Dan koos je Ac Milan en gelijk iedereen weer weg, koop dan lekker PES ofzo.

Heeft iemand trouwens een tip voor deze uitdaging: maak 10 tackels, scoor 3 goals met een middenvelder en maak geen overtredingen (wereldklasse), het lukt me niet om zoveel tackels te maken :confused:

6. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    dat is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel overdreven want ronaldo is ook een god. je loopt puyol enzo met ronaldo er zo uit.

7. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Ronaldo is wel een goede speler idd maar met hem loop je zeker Puyol er niet uit en geloof me, ik heb het ervaren.

de tijd van de xbw league was denk ik overschreden want hij was er opeens niet meer:confused:

ik stond 1ste maar Dazlindragon had me nog kunnen inhalen..

nieuwe xbw league dan maar

slechts 16 plaatsen weer er snel bij;)

8. Vriendloos

Vriendloos Guest

Gewoon niet huilen, Barcelona heeft een slechte keeper. Die van Chelsea is 89 en Barcelona heeft 82, dus het is gewoon in balans.

9. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    vanwege 1 keeper een heel team in balans:{ en wie huilt hier nou, ik geef gewoon mijn mening en jij drijft je zin door:):

10. Vriendloos

Vriendloos Guest

De keeper en middenveld zijn minder vergeleken de andere teams, en de aanval en verdedigers zijn beter dan andere teams, dus in balans. Je moet gewoon je vermannen, als jij niet kan winnen van Barcelona is er wat mis met jou, als jij tegen de cpu speelt op legend en je geeft hem een 1 ster team dan wint hij ook makkelijk als je er niks van bakt.

11. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    jah dat zal het zijn, als ik het me heel goed herriner stond ik 3-1 tegen jou voor en verliet je toen het spel:lol:
    als ik in de xbw league settings neerzet dat je niet meer dan 10% mag hebben geleaved kom je er niet eens in:emo:

en wat barca betreft, ik vind dat de aanval belangrijker is dan het middenveld in fifa want bij AC Milan is Kaka 90 maar scoort hij weinig, omdar de aanval gewoon veel vaker in stelling komt wat betreft scoren, als de passing van een mid redelijk is ben ik tevreden en dat is met elk team wel zo, en bovendien heeft Barca geen slecht middenveld met spelers als Ronaldinho Messi en Xavi

12. Vriendloos

Vriendloos Guest

Hé? Volgens mij speelde wij 2-1 en ging ik helemaal niet weg, dus waar heb je het over. En ik heb nog nooit gequit, ik heb 1x een disconnect gehad waardoor ik nu 1% gequit heb. Ik heb 66x gewonnen en 4 verloren, waarvan 1 dus een disconnect.

Ik wil je best een rematch geven, ik weet zeker dat ik nu wel win. Toen wij 2-1 speelde toen had ik nog maar net 10 games gespeeld.

Met die 2-1 speelde trouwens Fey - Ajax en had jij twee van die geluks vliegers, dus kom niet bij mij aan dat ik een quitter ben. Een gelijkspel was volkomen verdiend geweest

Laatst bewerkt door een moderator: 2 jan 2008
  13. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    PWNT_0/

14. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    waar staat het dat het jouw profiel is?? nette scores allemaal hoor maar ik zie jou naam er niet bij staan...

en ik heb me vergist, je leavde niet maar je speelde onsportief daar was ik toen boosover. zoals je hietboven ziet

en ik wil best een potje tegen je doen, ik zeg niet dat ik win gezien die scores, maar ik ben zeker niet slecht (win percentage 79) en ik ben ook niet bang voor barcelona, ik heb er vaak van gewonnen maar in mijn ogen heeft Barca een groot pluspunt t.o.v de andere teams

15. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ja, hallo hoe moet ik mijn naam erbijzetten dan? Moet je maar op het scorebord kijken, en dan je Vriendenlijst scores, daar sta ik ook tussen. Mijn naam helemaal bovenaan die pagina, en die stats eronder.

Maar ik was idd wat onsportief, maar dat was omdat ik het gevoel had dat ik meer verdiende. Maar ik bood ook mijn excuses aan hoor ;) Ik ben niet zo, maar ik wilde zó graag bewijzen dat ik ook wel aardig kon schieten, en dat je dan net die ene grote kans mist kan je wel eens boos worden :p

Vanavond spreken we wel ff in de Europese lobby, dan kan je mijn carriere bekijken. Ik zeg eerlijk, ik host altijd mijn eigen ranked games, en doe dus quik match, en 8/10 keer krijg je een zwakke tegenstander, ik heb gemiddeld tegenstander 3 ofzo. Ik heb twee keer echt voetballes gehad, toen was het 4-0 en ik had 2 afstandschoten op zijn doel :p

Misschien is Barcelona ook wel wat sterker, maar jij kan net zo goed barca vs barca spelen. Ik win net zo goed met Feyenoord, ik neem alleen Barcelona want dan kan ik sneller combinatiespel spelen. Ik zie sommige mensen spelen net alsof stilstaan

Laatst bewerkt door een moderator: 2 jan 2008
  16. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    ik heb ook wel is dat ik in de grond wordt gestampt hoor:emo:
    ik doe nu ook meestal barca vs barca;)

maar ik geloof de stats wel;)

17. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ik word echt he-le-maal gek van die challenge, ik heb al meer dan 50 pogingen voor die challenge in regio drie dat je 3 goals moet maken met je middenvelders en dat je 10 tackels moet maken en geen overtredingen op wereldklasse, het lukt me niet om 10x te tackelen zonder een overtreding te maken. Is er geen manier waarop het makkelijker gaat, als een keeper de bal voor de voeten van de tegenstander afpakt (dat hij zo inglijd) is dat ook een tackel?

Het score lukt wel gewoon team modificeren en als henry in scoringspositie staat een middenvelder switchen en hoppa

18. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    moet je bij je stats kijken, bij elke actie waarvan je denkt dat het een tackle is kijk je bij wedstrijdstats en dan weet je het;)

19. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Man de CPU van Fifa 08 is echt irritant zeg! Ik ging voor de gein even wat potjes 2 vs 1 doen tegen de computer op Amateur. Me broer speelde dit voor de eerste keer dus daarom. Telkens als ik de bal wil afpakken van de tegenstander draait hij zich om zodat ik de bal steeds niet kan afpakken. En als de computer de bal heeft, dribbelt hij naar voren en zodra ik een sliding maak dan draait hij zich doodnormaal om zodat ik zijn enkels ipv de bal raak. En dit herhaalt de computer! Echt, tijdens de wedstrijden die ik speelde bleef dit voorkomen..! Alsof de computer weet wanneer ik een sliding maak! Online heb ik er nooit problemen mee, dan pak ik gewoon netjes de bal met een sliding. Ik bedoel, dan speel je ook tegen een normaal mens. Maar dit tegen de computer.. Dat mogen ze echt wel veranderen in de nieuwe fifa!

Laatst bewerkt: 2 jan 2008
  20. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ligt ook wel aan het niveau hé, het gebeurt niet op hogere niveau's natuurlijk.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina