Mensen, hier volgt een hele belangrijke post en ik kan er verder niks aan doen.
Afgelopen vakantie heb ik heel erg veel gegamed, vaak wel tot 3 uur in de nacht
.
Mijn moeder zei altijd: Als ik je betrap dat je 's nachts xboxt, dan vliegt ie er uit, en dat is gebeurt.
Wat mijn moeder dan altijd deed als ze dat zei, trok ze de ethernetkabel eruit van mij draadloze ontvanger die op de gang staat, en ging ik offline verder
De volgende dag ging ik weer gewoon online gamen, wat eigenlijk al niet mocht, maar goed m'n moeder was weg.
Die avond was het kwart over 10 en ik was heel relaxed aan het Gearsen met een paar gasten van EnVy, ik lag gewoon op m'n bed en zat niet achter m'n bureau, en opeens zie ik zo'n pop-up: Disconnect From Xbox Live.
Dus ik meteen uit m'n bed gesprongen en m'n moeder uitgescholden voor ******wijf.
Wat volgde was een zware ruzie, details laat ik weg.
M'n Xbox en m'n boxxen werden van m'n kamer afgehaald, maar de volgende dag had ik ze alweer gevonden en alles leek wel weer goed te zijn.
Twee dagen later, vandaag, was het om half 1 al raak, normaal lig ik dan nog te slapen maar deze keer niet.
En toen kreeg ik weer een pop-up: Disconnected From Xbox Live.
Dus ik gooi m'n controller door m'n kamer(m'n tweede al) en m'n moeder heeft het hele draadloze ontvangertje weggehaald en ik kon hem nergens vinden.
Toen heb ik uit dwarsheid m'n douche opengezet en ik heb de put dicht gehouden, en toen ben ik beneden op de bank in slaap gevallen, anderhalf uur later kwam m'n vader naar beneden schreeuwen omdat het hele huis nat was.
En toen moest ik alles inleveren: Monitor, Xboxen, Controllers etc.
Ik heb m'n laptop nog achterhand kunnen houden en ik hoor nu eigenlijk schoon te maken maar dat doe ik niet.
Dus iedereen, ik kom een maand niet online denk ik, of als ik heel lief ben mag ik hem eerder terug
maar wat ook zou kunnen is dat ik hem nooit terugkrijg, maar dat is een kleine kans.
Ik blijf wel actief op de forums hier want anders heb ik geen contact meer met jullie.
P'z
Klik om te vergroten...