1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

EnVy our Skills

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Lightnezz, 2 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Net als ArmaDa in gay bars!
     
  2. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Oww... je hebt het zeker over toen ik in DSF zat :9 Ik had niet echt zin om met die gasten te spelen man. Eigenlijk waren alleen jij en nog een enkeling relaxt, derest was irritant :9
     
  3. L3G3ND4RY

    L3G3ND4RY Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb volgens mij , evenveel posts als jij cloon accounts
     
  4. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Je was eigenlijk nooit online meer op Vegas toen maarja :+ was eigenlijk maar een kutgame anyway
     
  5. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee man. Was super game, maar DSF was echt kk irritant. Allemaal van die 13-jarigen enzo :9
     
  6. haha mensen denken dat ik Robert ben
     
  7. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    Dat zeg je toch nie over jezelf
     
  8. iSteefie

    iSteefie EnVy Our Skills

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, hier volgt een hele belangrijke post en ik kan er verder niks aan doen.

    Afgelopen vakantie heb ik heel erg veel gegamed, vaak wel tot 3 uur in de nacht:9.
    Mijn moeder zei altijd: Als ik je betrap dat je 's nachts xboxt, dan vliegt ie er uit, en dat is gebeurt.
    Wat mijn moeder dan altijd deed als ze dat zei, trok ze de ethernetkabel eruit van mij draadloze ontvanger die op de gang staat, en ging ik offline verder:9
    De volgende dag ging ik weer gewoon online gamen, wat eigenlijk al niet mocht, maar goed m'n moeder was weg.
    Die avond was het kwart over 10 en ik was heel relaxed aan het Gearsen met een paar gasten van EnVy, ik lag gewoon op m'n bed en zat niet achter m'n bureau, en opeens zie ik zo'n pop-up: Disconnect From Xbox Live.
    Dus ik meteen uit m'n bed gesprongen en m'n moeder uitgescholden voor ******wijf.
    Wat volgde was een zware ruzie, details laat ik weg.
    M'n Xbox en m'n boxxen werden van m'n kamer afgehaald, maar de volgende dag had ik ze alweer gevonden en alles leek wel weer goed te zijn.
    Twee dagen later, vandaag, was het om half 1 al raak, normaal lig ik dan nog te slapen maar deze keer niet.
    En toen kreeg ik weer een pop-up: Disconnected From Xbox Live.
    Dus ik gooi m'n controller door m'n kamer(m'n tweede al) en m'n moeder heeft het hele draadloze ontvangertje weggehaald en ik kon hem nergens vinden.
    Toen heb ik uit dwarsheid m'n douche opengezet en ik heb de put dicht gehouden, en toen ben ik beneden op de bank in slaap gevallen, anderhalf uur later kwam m'n vader naar beneden schreeuwen omdat het hele huis nat was.
    En toen moest ik alles inleveren: Monitor, Xboxen, Controllers etc.
    Ik heb m'n laptop nog achterhand kunnen houden en ik hoor nu eigenlijk schoon te maken maar dat doe ik niet.
    Dus iedereen, ik kom een maand niet online denk ik, of als ik heel lief ben mag ik hem eerder terug:) maar wat ook zou kunnen is dat ik hem nooit terugkrijg, maar dat is een kleine kans.
    Ik blijf wel actief op de forums hier want anders heb ik geen contact meer met jullie.

    P'z
     
  9. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Mwhaaha stinknerd :lol:

    Wat verwacht je dan van een clan? Misschien ligt je verwachting gewoon veels te hoog, als je een sponsor kan regelen die je reiskosten kan vergoeden en wat meer naamsbekendheid is het al een goed begin natuurlijk. Consolegaming is gewoon nog steeds te klein om meerdere grote teams te hebben waar het voor externe sponsoren simpelweg niet intressant genoeg is om er veel geld in te pompen.

    Niels, laat overig nog even weten wat nou je plannen zijn met TsS. Via msn oid :)
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2008
  10. Towel

    Towel Guest

    Zo te lezen zit je in de pubertijd... Als ik jou was zou ik maar respect opbrengen voor je moeder. Het is ook niet verstandig om op jouwn leeftijd tot diep in de nacht te gamen. Ik adviseer je dan ook om een doos merci te halen bij de plaatselijke supermarkt, en je excuses aan te bieden aan je moeder.
     
  11. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Lekker AquiLa :9
     
  12. iSteefie

    iSteefie EnVy Our Skills

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    eigenlijk niet he want nu moet ik jou anusklodder steam ook missen:mad:
     
  13. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    wajohh lijkt wel real life soap..

    Koop wat voor je moeder Aquila dat helpt altijd wel
     
  14. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    hahaha. Achja, het zal allemaal wel goedkomen.
     
  15. L3G3ND4RY

    L3G3ND4RY Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat towel zegt is een goed advies
     
  16. Toomzor

    Toomzor Active Member

    Berichten:
    340
    Leuk Bevonden:
    0
    verslaaft denk?
    Huis mollen en je moeder uitschelden omdat je niet op XBL mag, rofl :x!
     
  17. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat hij een geintje maakte (een vage slechte grap maar goed).
    Anders is het echt diep diep diep diep triest.
     
  18. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Wordt afkicken nou.
     
  19. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch de 20%:)
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2008
  20. eXe I CriTicAL

    eXe I CriTicAL Amsterdam Zuid-Oost

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0

    Het zou me niks verbazen als ik jou met je verslaving zou zien bij Dr.Phil. Alleen omdat je niet online mag gamen:{
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina