[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 5]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Absoluut. Daarom verwacht ik ook helemaal niks van de films... Ik heb sowieso niet erg veel met het horror/gore genre trouwens.
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Balen! Geldt dit trouwens ook voor de Japanse versie?

    Als iemand nog aanraders heeft voor Japanse horror-films, graag!
     
  3. Ashavan

    Ashavan Guest

    Neem Zone Horror. Een zender vol horror 24/7. Het is vaak wel erg b-acteer werk en idem props, maar goed :p

    Zo heb ik laatst Satan's Little Helper gekeken. Vage film. Als het niet voor Katheryn Winnick was verkleed als buikdanseres en zeer klein topje en er niks anders op tv was had ik hem uit gezet. Maar goed de droge humor van die seriemoordenaar was af en toe wel goed. Dood zo'n vent en zet hem op een bankje en schrijft met het bloed van zijn slachtoffer "Boo" op het oude huis. Een vrouw met haar kinderen lopen langs en vragen om een foto en zeggen hoe tof het wle niet is helemaal in de sfeer van halloween :D

    Vandaag ook I am Legend gezien. Vond het een bout film zoals de meeste die tegenwoordig uit komen.

    Voor Aziatische horror probeer de dvd box sets van Asian Screen: Japanese Anthology. Dan heb je een aantal korte verhalen per dvd. Sommige zijn niks en andere weer erg leuk.

    Qua Saw4. Sta er niet om te springen om te zien, maar zal hem op zijn tijd wel kijken aangezien ik benieuwd ben hoe het afloopt na het open einde in deel 3.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 jan 2008
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471

    Ik ben er gisteren naartoe geweest in de Euroscoop van Maasmechelen. Ik heb me geen moment gestoord aan de Belgische kijker. Ik ga altijd in België naar de bioscoop, maar zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Of het moet aan de streek liggen. :eek:
     
  5. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Lol 8) Ja maar de films hakken er wel in! ;)

    3:10 To Yuma dus gezien, vette western! Echt met veel plezier naar gekeken. Lange tijd ook geen westerns meer gezien trouwens..

    Crowe & Bale _O_
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2008
  6. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Denk ook niet dat ze om de film moesten lachen, maar om die rare Nederlander in de zaal ;)
     
  7. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Net Shooter gekeken, heerlijke film.
    Leuk en goed verhaal, lekkere actie.

    Kortom : Heerlijke film voor de zondagmiddag! :cool:
     
  8. Ashavan

    Ashavan Guest

    Iemand toevallig de nieuwe National Treasure gezien?
     
  9. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    God wat een hemeltergende film is dat! gisteravond toevallig gezien..
    De manier hoe de hoofdpersonen aan oplossingen komen, kan Wikipedia.org nog een puntje aan zuigen.. Echt, alsof er 3 enorme databases in mensenvorm zijn gegoten.. :{
    Ik snap persoonlijk niet waarom Nicholas Cage hieraan mee heeft gewerkt..
    Er was trouwens 1 leuke grap in de film, maar dan kan je ook de trailer aanzetten.. Sterker nog, in de trailer is die grap nog een stuk leuker ook 8)
     
  10. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Shooter is echt een superfilm voor z'n genre:cool:.
     
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    "Don't forget, we're in England now"?
     
  12. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Ssssst, je verklapt ons geheim....hoe meer nederlanders in de zaal zitten ,hoe méér we moeten lachen.....:lol::lol::lol:
    We halen ze er zo uit....;)
     
  13. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb de film ook gezien en inderdaad die mensen weten echt meteen alles. De onmogelijkste dingetjes zijn binnen 1,2,3 opgelost, maar een rad van 1 meter doorsnee midden in een ruimte zien ze zo snel niet staan :+

    Maar ach, hij kijkt lekker weg en is een film waar je niet bij hoeft na te denken.

    Een andere aanrader is trouwens "The Great Debaters" dat is echt een schitterende film over de strijd die de gekleurde medemens heeft moeten leveren voor gelijke rechten.
     
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [​IMG]
    The Last King of Scotland
    Erg aangrijpende film, en op waarheid gebasseerd. Goed acteerwerk, de film geeft je na afloop wel een naar gevoel. 9/10

    Stigmata
    Voor de zoveelste keer, maar blijft een uitstekende film ook al ben ik niet gelovig in stigmata's. 9/10
     
  15. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Training Day

    Eva Mendes naakt 8)8)8)8)\o/
    verrassend einde, geef het wel een 7+
    (als iemand mn dvd voor een paar euro wil kopen, pm me...ben aan het opruimen)(anders gaat ie op ebay)
     
  16. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    had iemand gister de principal gezien?? wel een leuke film maar flink overdreven en met een wel enorm groot open einde...
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Gisteren de eerste Hellraiser gezien. Mijn vriendin, haar broertje en een kameraad hadden de film alle drie nog niet gezien. Dit is een cultklassieker in het horrorgenre. Acteerwerk is af en toe tenenkrommend, special FX zijn nog gewoon met 'echte' materialen gedaan en het verhaal heeft nogal een paar gaten. Maar toch heb ik er (weer) ontzettend van genoten. Misschien ook omdat een stukje nostalgie meespeelde. Beeldkwaliteit was tegen de verwachtingen in best goed.

    Cijfer: 8

    [​IMG]
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Geweldige film Hellraiser (1,2,:cool: alleen die daarna beginnen wat minder te worden wel vermakelijk maar ja wel stukken minder :).
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Die kan ik me allemaal niet meer herinneren! Alleen deeltje zes in de ruimte staat me nog wat van bij.
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ach je weet vast nog wel dat de eerste 3 deeltjes het beste waren. Alleen heb ik eerste deel 4 t/m 8 ofzo gezien. En vond die erg vermakelijk en heb daarna uiteindelijk deel 1/tm 3 voor 20,- totaal gehaald bij de music store.

    Ook merk je wel dat deel 1 vooral vet oud is met sommige special effects zie je soms een treinspoor en daarvoor het monster. Of hoe ze je kapot rukken, zie je een stukje leer dat uit elkaar gerukt wordt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina