Neem Zone Horror. Een zender vol horror 24/7. Het is vaak wel erg b-acteer werk en idem props, maar goed
Zo heb ik laatst Satan's Little Helper gekeken. Vage film. Als het niet voor Katheryn Winnick was verkleed als buikdanseres en zeer klein topje en er niks anders op tv was had ik hem uit gezet. Maar goed de droge humor van die seriemoordenaar was af en toe wel goed. Dood zo'n vent en zet hem op een bankje en schrijft met het bloed van zijn slachtoffer "Boo" op het oude huis. Een vrouw met haar kinderen lopen langs en vragen om een foto en zeggen hoe tof het wle niet is helemaal in de sfeer van halloween
Vandaag ook I am Legend gezien. Vond het een bout film zoals de meeste die tegenwoordig uit komen.
Voor Aziatische horror probeer de dvd box sets van Asian Screen: Japanese Anthology. Dan heb je een aantal korte verhalen per dvd. Sommige zijn niks en andere weer erg leuk.
Qua Saw4. Sta er niet om te springen om te zien, maar zal hem op zijn tijd wel kijken aangezien ik benieuwd ben hoe het afloopt na het open einde in deel 3.
Laatst bewerkt door een moderator: 6 jan 2008