Bioshock [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 17 sep 2007.

  1. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    al die moeite voor nix:mad:




    :+
     
  2. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Al zet je de vita chambers uit en je gaat dood, dan kom je terug in het hoofdmenu. Dat kan je continue kiezen en dan ga je verder waar je als laatst heb gesaved.
    Ik doe het nu zo dat als ik een ruimte heb uitgemoord en heb doorzocht dat ik m saved en als ik een nieuwe plasmid of tonic heb..
     
  3. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik snap niet wat de Big Daddys doen als ze op die ijzeren kasten aan de muur zitten te meppen. Wat gebeurt er dan? Ik zie alleen telkens als ik een Little Sister heb gered, dat ze er dan inkruipen.
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Dan halen ze volgens mij een nieuwe Little Sister, in de meeste levels zitten namelijk meerdere sisters.
     
  5. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    De Game heeft twee verschillende eindes..
    of je nou weet wat er gaat gebeure in de game of niet.. de gameplay is intense, het heeft goede muziek, en het is eindelijk is een keer wat anders.. de detail in de game is enorm., en inderdaad je kan em spelen zonder de vitachambers te gebruiken.. maar je kan toch altijd saven wanneer je wilt dus opzich maakt het niet zoveel uit..
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    @ Tyrant: klopt.
    Later in het spel wordt het duidelijk, meer verklap ik niet. Kom je wel achter als je speelt.

    Net nog even snel twee achievements gehaald. Probeer zo nog even research achievement te halen en dan heb ik weer even genoeg Biosock gespeeld. De rest van de week komt er toch niets meer van gamen. Wellicht dat ik hem later nog eens uitspeel om alle audiologs en tonics te halen. Beetje zuur dat je nu niet meer naar alle area's kunt.
     
  7. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt niet helemaal :eek: ik had alle 2/2 geharvest omg evil (6)
    toen bonkte hij alsnog op die "kast"
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Lopen wel meerdere Big Daddy's rond. Als je de Little Sisters al geharvest hebt, bonken ze er nog wel op, maar komt er geen Sister meer uit en lopen ze weer door.
    Damn, loop me de pleuris te zoeken naar Security Camera's. In het laatste level kom er nog wel een paar tegen die nog niet gehacked zijn, maar krijg er nauwelijks score meer voor. Zo ben ik nog wel een jaar bezig om die camera volledig te researchen.
     
  9. SysanApse

    SysanApse Guest

    in het tandarsten lvl ( lvl 2 ? )
    zitten er een stuk of 3.
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb ze, maar komt maar minuscuul beetje bij en je kan niet even naar een andere area en weer terug om ze opnieuw te fotograferen.

    Wel kut, als je een Big Daddy bent, dat het beeld na een tijdje enorm donker wordt. :confused:
     
  11. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Huh? Beeld donker? :confused: Dat heb ik nog niet gehad hoor
     
  12. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, daar heb ik ook geen last van gehad??
     
  13. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Net m'n eerste Big Daddy's tegengekomen, man wat is dat vet *). Wel jammer dat het zo makkelijk is als je uit een vitachamber komt dat hij dan nog steeds verzwakt is. Maar toch is het supervet *)
     
  14. SysanApse

    SysanApse Guest

    Ik kilde laatst een Big daddy , zag nergens de little sister :confused:.
    Echt kloten.
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Niet alle Big Daddy's lopen met Little Sisters. Vaak lopen er meer zonder dan met rond. En mocht je een Big Daddy met een Little Sister tegenkomen, de BD verslaan en LS kwijtraken, dan krijg je later in het level opnieuw een kans om de LS te harvesten of rescuen.
     
  16. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Dan is de Little Sister in één van de gaten in de muur gekropen.
    Als je een stukje verder loopt en vervolgens terugkeert naar de Big Daddy loopt de Little Sister er gewoon weer vrolijk naast.
    Is mij ook een aantal keer overkomen. :)

    EDIT : Nét te laat... O-)
     
  17. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist bioshock uitgespeeld :)

    heb alleen pas 555/1100 :mad: heb geen researcht :confused: tog overal wel steeds foto van gemaakt en balk was steeds helemaal vol?

    (ff assassin creed weer spele endan gaan we voor +/- 1000 :))
     
  18. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Het balkje moet 4 / 5x vol voor een achievement ;)

    Veel succes, dat kost uren en is dodelijk saai... :x (Als je 1000G bedoelt op AC dan)
     
  19. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij bedoelde hij dat hij eerst Assassin's Creed ging spelen en daarna met Bioshock voor 1000G gaan...
     
  20. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik vroeg me af voor de Brass Balls achievement, dus dat je niet dood mag gaan op hard, als je dan wel dood gaat, kan je dan weer je game loaden zodat er niks aan de hand is? :)

    Anders lijkt het me te moeilijk, dan skip ik die gewoon. :+
     

Deel Deze Pagina