Al zet je de vita chambers uit en je gaat dood, dan kom je terug in het hoofdmenu. Dat kan je continue kiezen en dan ga je verder waar je als laatst heb gesaved. Ik doe het nu zo dat als ik een ruimte heb uitgemoord en heb doorzocht dat ik m saved en als ik een nieuwe plasmid of tonic heb..
Ik snap niet wat de Big Daddys doen als ze op die ijzeren kasten aan de muur zitten te meppen. Wat gebeurt er dan? Ik zie alleen telkens als ik een Little Sister heb gered, dat ze er dan inkruipen.
Dan halen ze volgens mij een nieuwe Little Sister, in de meeste levels zitten namelijk meerdere sisters.
De Game heeft twee verschillende eindes.. of je nou weet wat er gaat gebeure in de game of niet.. de gameplay is intense, het heeft goede muziek, en het is eindelijk is een keer wat anders.. de detail in de game is enorm., en inderdaad je kan em spelen zonder de vitachambers te gebruiken.. maar je kan toch altijd saven wanneer je wilt dus opzich maakt het niet zoveel uit..
@ Tyrant: klopt. Later in het spel wordt het duidelijk, meer verklap ik niet. Kom je wel achter als je speelt. Net nog even snel twee achievements gehaald. Probeer zo nog even research achievement te halen en dan heb ik weer even genoeg Biosock gespeeld. De rest van de week komt er toch niets meer van gamen. Wellicht dat ik hem later nog eens uitspeel om alle audiologs en tonics te halen. Beetje zuur dat je nu niet meer naar alle area's kunt.
Lopen wel meerdere Big Daddy's rond. Als je de Little Sisters al geharvest hebt, bonken ze er nog wel op, maar komt er geen Sister meer uit en lopen ze weer door. Damn, loop me de pleuris te zoeken naar Security Camera's. In het laatste level kom er nog wel een paar tegen die nog niet gehacked zijn, maar krijg er nauwelijks score meer voor. Zo ben ik nog wel een jaar bezig om die camera volledig te researchen.
Heb ze, maar komt maar minuscuul beetje bij en je kan niet even naar een andere area en weer terug om ze opnieuw te fotograferen. Spoiler Wel kut, als je een Big Daddy bent, dat het beeld na een tijdje enorm donker wordt.
Net m'n eerste Big Daddy's tegengekomen, man wat is dat vet *). Wel jammer dat het zo makkelijk is als je uit een vitachamber komt dat hij dan nog steeds verzwakt is. Maar toch is het supervet *)
Niet alle Big Daddy's lopen met Little Sisters. Vaak lopen er meer zonder dan met rond. En mocht je een Big Daddy met een Little Sister tegenkomen, de BD verslaan en LS kwijtraken, dan krijg je later in het level opnieuw een kans om de LS te harvesten of rescuen.
Dan is de Little Sister in één van de gaten in de muur gekropen. Als je een stukje verder loopt en vervolgens terugkeert naar de Big Daddy loopt de Little Sister er gewoon weer vrolijk naast. Is mij ook een aantal keer overkomen. EDIT : Nét te laat...
Zojuist bioshock uitgespeeld heb alleen pas 555/1100 heb geen researcht tog overal wel steeds foto van gemaakt en balk was steeds helemaal vol? (ff assassin creed weer spele endan gaan we voor +/- 1000 )
Het balkje moet 4 / 5x vol voor een achievement Veel succes, dat kost uren en is dodelijk saai... (Als je 1000G bedoelt op AC dan)
Volgens mij bedoelde hij dat hij eerst Assassin's Creed ging spelen en daarna met Bioshock voor 1000G gaan...
Ik vroeg me af voor de Brass Balls achievement, dus dat je niet dood mag gaan op hard, als je dan wel dood gaat, kan je dan weer je game loaden zodat er niks aan de hand is? Anders lijkt het me te moeilijk, dan skip ik die gewoon.