De Grote Voetbaldraad [Deel 16]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 3 dec 2007.

?

Wie gaat Europees kampioen worden?

1. Nederland

27,1%
  2. Frankrijk

6,3%
  3. Italië

23,6%
  4. Spanje

7,6%
  5. Tsjechië

3,5%
  6. Oostenrijk

1,4%
  7. Zwitserland

0,7%
  8. Polen

0,7%
  9. Portugal

3,5%
  10. Turkije

0,7%
  11. Kroatië

8,3%
  12. Rusland

2,1%
  13. Zweden

1,4%
  14. Griekenland

0,7%
  15. Roemenië

0,7%
  16. Duitsland

11,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    :confused:

2. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een seizoenskaart bij PSV, En ook ik ben niet elke wedstrijd aanwezig (onregelmatig werken).
    Weet je wel hoeveel 80.000 mensen zijn? Barcelona krijgt dat vol, Real Madrid krijgt dat vol en heel wat italiaanse ploegen krijgen het vol.
    Maar Nederland? Clubs proberen zich te vergelijken met clubs die een veel en veel grotere begroting hebben. Het is gewoon roepen om problemen.
    Ik vind het juist gezellig als heel het stadion vol zit!
    Het is toch niet realistisch dat clubs die Europees niets meer voorstellen een stadion krijgen in vergelijking met Arsenal, Barca, Real? Terwijl alleen de eredivisie hier speelt? Voorbeeldje:" Willem 2 komt op bezoek neemt 250 supporters mee naar een uitwedstrijd, Zit je dan met 79750 man in een stadion voor een k*t wedstrijd....(geloof je zelf toch ook niet heh) Heel soms een paar wedstrijdjes CL of Uefa cup maar verder waar je dat stadion misschien met moeite vol kan stouwen.
    Niet te geloven dat iedereen denkt dat 80.000 man een makkie is terwijl 5 van de 10 wedstrijden gewoon niet uitverkocht zijn.

Zien jullie het al voor je? Ajax - VVV / Feyenoord - Willem 2 / PSV - Heracles in het stadion ten grote van Camp Nou (98.787 plaatsen)
    nog niet eens de helft krijgen ze vol.
    Droom lekker verder. . . .

Laatst bewerkt: 8 jan 2008
  3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen ze al dat geld dat ze in dat stadion stoppen niet verdelen over de topclubs zodat ze wat rijker worden, spelers van een hoger kaliber kunnen betalen en dat het Nederlands voetbal er op vooruit gaat? Dat heb ik liever dan zo'n stadion.

4. Killjoy1984

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, Eerst weer Europees aanzien krijgen, Daarna net doen of dat NL topclubs heeft.

5. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    jah ik weet het maar ik dacht die heeft het vast met een bonkend hart op internet gevolgd:+;)

6. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar ik denk eerlijk gezegd dat de aandacht eerder uit zal gaan naar het appartementencomplex dat ze dan eventueel op de plaats van de 'oude' Arena neerzetten.

Bovendien kan je dan ook het huidige stadion verbeteren, in plaats van een nog groter stadion uit de grond te stampen en hopen dat het dit keer beter gaat.

7. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    goed vooruitzicht:D

Laatst bewerkt: 9 jan 2008
  8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Seedorf heeft volgens mij ooit een x gezegd bij AC Milan te willen eindigen..

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Seedorf moet gewoon z'n carriere beeindigen bij AC Milan, imo dat vind ik.

10. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Mja, mee eens. Vooral zolang er nog geruchten zijn dat Van Basten als trainer naar Ajax komt.

11. Killjoy1984

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik ook, in Milan hoort hij gewoon thuis. Heeft veel prijzen gepakt met milan! En als ik hem was zou ik het ook wel weten, Met pensioen in milan of in Amsterdam, Keuze zou heeeel snel gemaakt zijn.

12. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik als Ajacied vind wel dat Feyenoord érg mooie shirts krijgt volgend seizoen vanwege het 100 jarig bestaan:

Benieuwd hoe dit gaat aflopen, was het eigenlijk een beetje vergeten. Hopelijk word de NOS het, geen van Halst meer en de naar een erg laag niveau gezakten Jan Joost van Gangelen en Umberto Tan (waarom doet hij altijd net alsof hij niks van voetbal afweet en dom is?). En boven alles GEEN reclames na iedere wedstrijd.

13. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    haha het enige team wat nog geen stem heeft gehad om europees kampioen te worden is de titelverdediger8)

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Dit jaar gaat het ze niet lukken denk ik. Als ik zo kijk naar die stemmen hebben hier nog wel veel mensen hoop in Nederland. Mahja, ik heb op Tsjechie gestemd :)

15. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    ik was de tweede die op kroatie stemde en ik dacht dat ik voor gek zou worden uitgemaakt:+

16. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb Seedorf een keer bij Studio Sport horen zeggen dat hij bij Ajax wil eindigen juist:)

17. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
  18. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik vind van halst juist altijd een goede en duidelijke analyse geven en zou het persoonlijk ook jammer vinden als hij niet meer op tv zou komen als analyst.
    Humberto tan en jan joost van gangelen mogen van mij wel oprotten.

19. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Van Halst goed? Hmm, niet verwacht dat iemand dat zou vinden. :9
    Nee, ik vind hem echt helemaal niks. Zijn houding, zijn lachje, zijn bevindingen met die geweldige computer, zijn 'ik zeg wat anders dan Johan Derksen en Willem van Hanegem omdát ik altijd wat anders wil zeggen dan Johan Derksen en Willem van Hanegem', zijn 'kijk dat is nou typisch speler X om zo vrij te lopen van speler Y, die twee voelen elkaar haarfijn aan'.

Ben blij dat hij niet meer bij Voetbal Insite zit, nu mag hij van mij ook compleet van de TV af.

20. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Tja dat is toch een verschil van mening. Ik denk dat hij er een hoop verstand van heeft en ik kijk graag naar zijn analyses.

Van mij mag johan derksen het snelst van tv af. God wat vind ik die man irritant met zijn arrogante houding en die arrogante manier van praten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina