De Grote Voetbaldraad [Deel 16]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 3 dec 2007.

?

Wie gaat Europees kampioen worden?

1. Nederland

27,1%
  2. Frankrijk

6,3%
  3. Italië

23,6%
  4. Spanje

7,6%
  5. Tsjechië

3,5%
  6. Oostenrijk

1,4%
  7. Zwitserland

0,7%
  8. Polen

0,7%
  9. Portugal

3,5%
  10. Turkije

0,7%
  11. Kroatië

8,3%
  12. Rusland

2,1%
  13. Zweden

1,4%
  14. Griekenland

0,7%
  15. Roemenië

0,7%
  16. Duitsland

11,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    kheb er nu 6:)

van links naar rechts:
    1: Bellamy (Barca)
    2:
    3:
    4: Bergkamp (Argentinie
    5:
    6:
    7:
    8:
    9:
    10: V Basten
    11:
    12:
    13:
    14: Crouch
    15:
    16: Milla
    17: Van der Meyde
    18: Bebeto (Nederland)

Laatst bewerkt: 9 jan 2008
  2. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ik ben het absoluut met Hoosie eens, van Halst geeft imo erg goede en duidelijke analyses. Derksen daarentegen strooit altijd amar wat met geruchten en lijkt elke actie van een persoon in de voetbalwereld persoonlijk op te vatten en moet daar dan ook zo nodig zijn persoonlijke meningen tegenaan smijten.

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik weet ze allemaal dus als je hulp wil zeg je het maar :+

4. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    hoe heb je dat geflikt:p

jah gooi die lijst maar tussen wat spoilers;)

5. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Naar Johan Derksen kijk ik dan weer graag. :9

Van Geel is trouwens bezig Davids langer te houden. Hopelijk lukt dat anderz hebben die plannen van 20000 extra plaatsen in de Arena weinig nut met tegenvallende resultaten..

6. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Dus je kan jou een hele avond vermaken met slap gelul?:+

Ik hoop dat davids langer blijft, nog steeds zeer belangrijk voor dit ajax en ook volgend jaar zal hij nog hard nodig zijn:)

7. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Bellamy, Ronaldo, Montella
    Bergkamp, Laudrup, Kezman
    Ari, Jung-Hwan Ahn, Hugo Sánchez
    Van Basten, Fowler, Batistuta
    Van Hooijdonk, Crouch, Finidi
    Milla, Van Der Meyde, Bebeto

8. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    oke thanx ik had zelf george ingevuld bij die van finidi (finidi george:+)) maar die deed het niet:confused:

9. Caps18

Caps18 Guest

Derksen is gewoon pro-az, dat merk je aan alles. Alles wat az doet, deed, of heeft gedaan is helemaal geweldig. :x

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Grappig wel vond ik dat hij net voor het seizoen begon zei dat AZ kampioen ging worden want zij hebben het beste ingekocht etc en slechte spelers verkocht (Koevermans is volgens hem een slechte spits).
    Tijdens Voetbal Insite vorige week zei hij dat AZ erg slecht had ingekocht. En Koevermans doet het nu uitstekend bij PSV.

Dan vind ik Van Halst toch wel wat beter dan Derksen.

11. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hij zegt niet dat Koevermans een slechte spits is. Hij zegt dat het voor de eredivisie een prima spits is maar dat hij internationaal tekort komt. En dat hij AZ begrijpt dat ze hem hebben verkocht omdat hij niet meer beter wordt en AZ wil groeien. Al kan ik het daar niet helemaal mee eens zijn want 25 doelpunten verkopen is een behoorlijke opoffering..

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Krijgen we weer zo'n soap. Haal dan iemand anders.

13. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Zal dat nou echt een extra toevoeging zijn voor Ajax?
    Van mij mag hij daar mooi in Groningen blijven voetballen.

14. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, ik vroeg het me ook al af. Ik vind het echt tegenvallen waar Ajax mee op de proppen komt. Eerst vallen er namen als Boulahrouz en dan heb je goede hoop, maar als we het vervolgens weer bij Groningen moeten gaan zoeken. Twijfelachtig of Ajax daar beter van wordt.

15. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    'PSV heeft interesse in Colin'

Trainer Sef Vergoossen wil Jürgen Colin graag naar PSV halen. De 26-jarige verdediger staat momenteel onder contract bij Ajax, waar hij op een zijspoor is geraakt.

Sef Vergoosen en Jürgen Colin zijn geen onbekenden voor elkaar. De huidige trainer van PSV heeft in zijn periode bij Racing Genk, de Nederlander naar zijn club gehaald. Hij wil de verdediger wederom graag onder zijn hoede nemen, omdat PSV opzoek is naar een aanvallend ingestelde rechtsback. Hij moet concureren met onder andere Jan Kromkamp.

Naar het schijnt wil Ajax graag meewerken aan een transfer van Colin. Colin zelf wil graag weg bij Ajax en heeft zelf ook laten weten graag naar Eindhoven te willen verkassen. Hij hoopt dan ook op speelminuten bij PSV.

Colin stond eerder onder contract bij PSV, in de periode 2001 tot 2005. Hij werd in deze periode twee keer verhuurd aan NAC en Racing Genk. De verdediger speelde in totaal 24 wedstrijden voor de Eindhovenaren.

http://www.europesoccer.nl/artikel/16694/

:lol::lol::lol::lol:

16. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Doh!:D

17. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap het niet hoor... wat zien Ajax en PSV in hem wat ik niet zie?|:-

18. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    dat zou egt de transfer van de eeuw zijn, Colin was de slechtste transfer in jaren van Ajax (hij overtreft Urzaiz)
    en dan wil die belg hem hebben!!
    het zou pas egt een stunt zijn als Ajax er een paar miljoen voor krijgt.

19. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    020 moet blij zijn als P$V hem gratis wil overnemen xD

20. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zijn beredenering vond ik niet eens zo raar. AZ had vorig seizoen kampioen moeten worden maar liet dat na door van Excelsior te verliezen. Hij had Koevermans niet als slechte speler genoemd die ze terecht verkocht hadden. Hij snapte wel waarom Koevermans verkocht werd (AZ wilde doorgroeien en Koevermans was aan zijn top volgens Van Gaal). Hijzelf zou Koevermans niet hebben verkocht. En dat ze goed ingekocht hadden klopt ook, dat leek op voorhand ook het geval, alleen de spitsen zijn dramatisch geflopt. Pelle, zei Derksen vanaf het begin al dat die jongen niks is, Ari had hij verwacht meer van te zien omdat Heerenveen hem ook wilde (en dus redeneerde hij dat het wel een goede aankoop kon zijn) en El Hamdaoui valt heel Nederland tegen aangezien dat toch wel gezien werd als een erg groot talent.

Ik heb gewoon meer met Derksen dan Van Halst. Tuurlijk, andere mening mag elke analyticus hebben, maar als ik Derksen zijn mening hoor beargumenteren vind ik dat hij dat op een veel betere manier doet dan Van Halst, die het ene na het andere cliché gebruikt bijvoorbeeld.

Colin naar PSV, dat is een nog ergere grap dan dat Ajax Perez terugkoopt na een half jaar van PSV! :+
    Vind het alleen beetje vage site, wat is hun bron?

Laatst bewerkt: 10 jan 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina