1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Man steekt in woedebui z'n ex vriendin 70 keer.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Beyond The Grave, 10 jan 2008.

  1. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    40 maanden voor neersteken ex-vriendin
    13 juni 2007

    Justitie heeft een celstraf van 40 maanden geëist tegen een 35-jarige Rotterdammer, die zijn ex-vriendin had neergestoken.

    Het incident speelde zich vorig jaar oktober af op de Walenburgerweg in Rotterdam. Justitie spreekt van een slachting; de vrouw werd meer dan 70 keer gestoken.

    De Rotterdammer zegt dat hij in een opwelling heeft gehandeld nadat zijn vriendin de relatie had verbroken.

    De man werd destijds door omstanders van de vrouw afgetrokken. Volgens de rechter is het een wonder dat het slachtoffer de steekpartij overleefde. Tijdens de rechtszaak woensdag zijn beelden van het incident vertoond die door een omstander waren gemaakt.

    Bron: http://www.rijnmond.nl/Homepage/Nieuws?view=/News%2FDefault%2F2007%2Fjuni%2F40-maanden-voor-neersteken-ex-vriendin

    En het filmpje:
    /Mod youtubefilmpje vanwege de inhoud weggehaald

    Ik las dit gruwelijke nieuws pas vandaag. En mijn god, dit is onmenselijk! En dan nog 40 maanden geeist? Waar gaat dit nog allemaal over. Jullie meningen graag :).

    PS: Het filmpje is behoorlijk ranzig om te zien dus kijk op eigen risico.
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Gruwelijk nieuws en het filmpje is iets te erg dus die heb ik weggehaald.
    Ik snap het echt niet, als je dit leest zou je toch denken dat zo iemand levenslang krijgt?


    edit: het blijft door mijn hoofd spoken....hij steekt haar 70 keer neer, 70!!!!!!! En er wordt een dikke 3 jaar geeist?
     
  3. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    zal wel tbs krijgen die kerel, dus 40 maanden + tbs. En tbs kan behoorlijk lang duren hoor, onbepaalde tijd.
     
  4. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    filmpje was vorige week ineens verschenen

    vond het een raar filmpje, met name de meisjesachtige schopjes tegen de gast met zn messie
    al trap je hem vol in zn gezicht, mij part 3x is het over met de pret 8)
     
  5. Dayuum

    Dayuum Guest

    Zal wel niet echt een scherp mes zijn geweest want ik kan me niet voorstellen dat iemand 70 messteken kan overleven
     
  6. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    gadverdamme wat bezielt je om zoiets te doen 8)8) dat gast moeten ze minimaal levenslang geven ... jammer dat in dit geval de doodstraf niet meer mag anders had ze hem precies hetzelfde aan kunnen doen!!! dan zal hij wel anders tekeer gaan...

    dat dacht ik ook al gewoon paar keer recht in zijn gezicht trappen dan is het wel over...
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2008
  7. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Die omstanders hadden wel wat meer kunnen doen, tuurlijk heeft die man een mes maar ze laten hem gewoon z'n gang gaan. Je bent met z'n tweeën, dan kun je 'm makkelijk een klap verkopen en weghalen bij die vrouw, dat had toch heel wat messteken gescheeld.

    En veertig maanden eisen is natuurlijk te weinig, we hebben hier ook gewoon te lage straffen. :{
     
  8. Dayuum

    Dayuum Guest

    Dan zou die persoon vervolgt kunnen worden voor mishandeling zelfs in deze situatie
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Dit moet wel verdomme nep zijn zeg. Heb het filmpje eergisteren gezien. Ten eerste staan ze gewoon dom te filmen, later komt er iemand die geeft die gozer een trap. Ik zou vol op die gozer in rennen en een trap van jewelste geven hoor! Gruwelijk filmpje zeg. Ik weet niet wat ik er van moet denken. Ziet er allemaal o zo gruwelijk uit. Zieke mensen hier op de wereld, verdomme.
     
  10. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Juist wel, want botte messen maken namelijk ergere wonden
     
  11. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoopte ook dat het nep zou zijn maar helaas, veel echter dan dit zal het niet worden. Dit alles is gewoon te gruwelijk voor woorden gewoon, angstaanjagend idee eigenlijk.
     
  12. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    maar diegene die het filmpt ook
    je filmt hoe iemand gewoon ff gruwelijk om het leven wordt gebracht
    en wat doe je...lekker filmen 8)
     
  13. Killjoy1984

    Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel respect van die gast die hem later op uitstekende wijze van het slachtoffer af haalt en hem tegen de grond aan werkt.
    En waarom doen die gasten met die houten plank hem niet ff een nekslag geven? Ik weet zeker dat ik hem een eind hout in zijn nek had gelegd. Weet zeker dat een politie agent hem harder had aangepakt. En in zon situatie mag je zeker wel geweld toepassen,
    Noodweer exces! Als je hem een trap tegen zijn slaap had gegeven ga je nog vrij uit!
    Ik heb dit voorval ook voorgesteld aan een aantal Agenten, en er waren zelfs agenten die zijn vuurwapen zouden hebben gebruikt bij deze situatie.
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2008
  14. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik vragen waarom de link naar Youtube weggehaald is? Het mag dan wel gruwelijk zijn maar het is wel gebeurd. Er is ophef over in onze maatschappij, ik wil het ook zien. Ik hou niet van censuur.

    Ik vind dat filmpje wel maar ik vind het onzin dat de link naar het filmpje gecensureerd wordt.
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wil ik best uitleggen. Er gebeuren ontzettend veel gruwelijke dingen op deze wereld, maar daarvan hoef je niet alles expliciet te laten zien. Helemaal niet op een forum als dit die voor iedereen toegankelijk is. Het journaal zou bijvoorbeeld een filmpje als dit ook nooit posten.

    Echter een discussie omtrent een dergelijke wandaad is wel op zijn plaats, maar daar voegt een dergelijk filmpje niks aan toe.
     
  16. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Dumpert misschien? (als tip:+)

    Achja, meneer komt weer vrij binnen notime. Zit inmiddels al een poosje in voorarrest. Ex-vriendin maakt het vervolgens ook weer goed met deze meneer. Man en vrouw wonen tijdje samen. Na een tijdje gaat het weer mis, man vermoord vrouw. Man gaat 4 jaar de cel in, komt na 2 jaar vrij en zo verder. Anders geven we deze beste man gewoon 17 jaar ofzo, waarom 17? geen idee, iig altijd meer dan die neppe 40 maanden.
     
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Kijk het filmpje nou maar, dan zie je wel waarom we het niet mogen zien =( .
     
  18. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Al gezien. Ervaar het nou niet zodanig schokkend in vergelijking met andere beelden die ik wel eens zie. Post hierboven hebben het over dat het goed is hoe die omstaander handelde, zachte schopjes, die vrouw gewoon weer staat en wegloopt etc. Dan lijkt me het filmpje JUIST WEL van belang om te posten. Anders kunnen heel veel mensen de discussie niet meer volgen.

    Ik begrijp dat hier natuurlijk ook jongere mensen zitten. Mensen in de leeftijd van +/- 13. Maar ik ben ook van mening dat men zelf klikt en dat censuur (in alle maten) NOG slechter is. Ik wil mijn eigen mening kunnen vormen.

    Wonderbaarlijk dat die vrouw nog leeft, en dat ze gewoon nog kon opstaan.

    Eet weer verder en gaat weer door :emo:.
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2008
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ze werd een aantal keren in haar keel gestoken en leeft nog... Als ze niet in haar slagader werd geraakt waarom is er dan zoveel bloed?

    Die vent was haar ook meer aan het prikken dan steken.
     
  20. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    hij laat z'n ex in ieder geval niet in de 'steek'. al met al, proficiat voor de advocaat van de man
     

Deel Deze Pagina