Wauw, sta versteld van HD Movie Source.
Op 07 januari voor de eerste keer een bestelling gedaan voor 2 hd-dvd films (top gun en blood diamond €36 incl. verzending) en ik heb ze vandaag al binnen!
In Nederland was alleen top gun al €35. Het enige voordeel dan is dat je wel Nederlandse ondertiteling hebt, maar ik vind dat niet zo erg voor een besparing van €30,-,
Dat niet alleen, maar het blijft van de gekke dat een filmproducent kan gaan bepalen wat ik wel of niet kan kijken.
Stel je bent fan van de films van Warner en dat bedrijf heeft gezegd dat ze films gaan uitbrengen op hd-dvd.
Je koop een hd-dvd speler en ineens trekken ze zich terug, dat is toch raar.
Vreemd dat dat legaal is ook. Hebben ze nergens in een persbericht gezegd dat, toen ze zeiden dat ze hun films ook op hd-dvd zouden uitbrengen, ze dit voor langere tijd zouden doen? Zou een mooie rechtzaak voor de consument kunnen worden.
En die opmerking van die president van Warner, dat zij dit doen omdat dit het beste is voor de consument en voor hun hd-continuiteit. Bulshit, nu dupeer je een gedeelte van je publiek.
Sterker nog: de echte filmliefhebber heeft een hd-dvdspeler. Verreweg de meerderheid van de blu-ray spelers komt op het conto van de ps3, maar die mensen kochten gewoon een game-console waar toevallig een blu-ray speler ingebouwd zat en nu kopen ze ook wel s een filmpje.
De mensen die een hd-dvd speler hebben gekocht, zijn allemaal filmliefhebbers. Zij hebben de speler louter en alleen gekocht om er films op te kijken. Ook diegene, zoals ik, die een add-on voor de xbox360 bezitten, hebben deze alleen gekocht om er films op te kijken.
Hm, ik wacht wel op een aanbieding voor een blu-ray speler als ik er minimaal 5 films naar keuze bij krijg. (dus niet die actie van sony, die speler is al ruim €100 te duur of die actie waarbij je 5 b-films erbij krijg).
Laatst bewerkt door een moderator: 11 jan 2008