AUTO'S: (rijlessen,rijbewijs halen)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mastapiece, 9 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sebass

Sebass Schizz Artist

Leuk Bevonden:
    0
    na acht lessen nog nix gedaan? ik heb 7 lessen gehad en het ik heb al vet veel geleerd, ikga overmorgen de snelweg al op

2. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb volgende week vrijdag me eerste les :D

Bij Van Der Heiden in Hoorn, kwam veruit als voordeligste uit de bus, scheelt zo een paar honderd euro.. En dat terwijl ie wel in BMW's rijd, én 3 BOVAG sterren heeft.. Dus ik ben er tevreden mee! :+
    Kan echt niet wachten om te beginnen!

3. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ik geloof dat dat helemaal van de rijschool afhangt. Ik zit bij een kleine rijschool, voor mij is er nog niets vastgesteld, omdat er schijnbaar veel plekken vrij zijn (mijn instructrice die wil geen plaatsen kopen als ze ze later niet op kan vullen omdat ik mijn been heb gebroken oid). Bij grotere rijscholen is dit echter geen probleem, je werkt naar die datum toe. Als je er nog niet aan toe ben, of er gebeurt iets met je, dan wordt het gewoon opgeschoven volgens mij.

Ik moet trouwens nodig weer lessen gaan volgen, heb er vanaf de kerst geen meer gevolgd

4. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    snelweg ál op? 8) Ik ging in mijn eerste les meteen hoppa vanuit mijn stadje de snelweg op, opweg naar Rotterdam centrum :+ Heb vanmiddag mijn 9e les, rij verder al helemaal zelf. Na 15 lessen ben ik wel klaar en ga ik voor mn praktijk (mijn plan :+ en moet lukken volgens de instructeur). Heb wel lessen van 100 minuten

5. Sebass

Sebass Schizz Artist

Leuk Bevonden:
    0
    Dan doe je het helemaal goed, of je rij-instructeurs is niet helemaal honderd :p Dus je 15 lessen zijn eigenlijk 23 lessen? das idd snel,

Toevallig ervaring ? en heb je je theorie al binnen als ik vragen mag?

Gr Sebas

6. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    Wist ff niet in welke topic het moest zetten. afijn.

Ik heb dus een deal gesloten via marktplaats.nl. De auto is echter in Engeland (maar het is wel een Nederlandse auto uiteraard). De verkoper heeft het volgende voorgesteld:

www.ANU-Comp.totalh.com
    (voor meer info): http://ANU-Comp.totalh.com/services.php

Volgens hem is het 100% veilig voor hem en voor mij. Mijn vraag is nu dus, moet ik het vertrouwen? want het is wel een smak geld.

7. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    1) De websites met uitgang totalh.com laten mijns inziens niet getuigen van een professioneel bedrijf. Ik zou daar voorzichtig mee omgaan;
    2) Sowieso zou ik met betrekking tot importeren alles goed afspreken. Laat hem verantwoordelijk zijn voor de import, betaal pas nadat je de auto hebt gezien en er in hebt gereden. Er zijn praktijken bekend waar ze de boel op deze manier hebben proberen op te lichten. Mocht hij niet akkoord gaan met deze vrij logische voorwaarden, kan je er op rekenen dat er iets niet in de haak is.

Nu nog heel wat anders: ik moet zaterdag afrijden :) Na een kleine 20 lessen van zo'n 90 minuten mag ik zaterdag aan de Rotterdamse examinator laten zien dat ik zelfstandig aan het verkeer kan deelnemen :9

[EDIT]
    Met de Rijbewijsconcurrent is het altijd opletten geblazen. Kijk maar op het Radarforum (zie link).

http://forum.trosradar.nl/viewforum.php?f=77&sid=f4da0fbfa058f63613c677b83b86fc9f

Laatst bewerkt: 16 jan 2008
  8. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    15 lessen is 25 uur :)

Had nog geen ervaring nee, tenzij je Forza 2 (met stuur, dat wel) ervaring wilt noemen :+ Theorie mag ik as dinsdag doen!

Maar ja, het gaat best lekker. Ik moet alleen wel even kijken of ik er na die 15 lessen zelf klaar voor ben, maar heb er alle vertrouwen in :9

9. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde het meer op de manier van: vind het een beetje raar dat ze het zo inplannen zonder dat ze weten hoe het verder gaat;) Je weet toch nooit hoeveel lessen je nog krijgt/neemt, hoe je je ontwikkeld.. etc.. Ben al vrij ver gezien mijn aantal lessen.

10. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet maandag 18 februari afrijden. Dan heb ik 17 lessen gehad van 100 minuten, heb er alle vertrouwen in.

11. Cygnum

Leuk Bevonden:
    0
    GESLAAAAAAAAAAAAAAGD!!!

Zo, dat moest er even uit.

12. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1

\o/\o/:thumbs:

13. Cygnum

Leuk Bevonden:
    0
    Centurion: bij wie rij jij? Ik zat bij Kerklaan, was echt uitstekend.

14. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gister 18 geworden, gelijk om 9 uur mijn theorie gedaan en rond 4 uur mijn eerste les gehad. Ik mocht nog niet gelijk schakelen. Eerst wou hij dat ik alleen stuurde en gas gaf en hij deed vervolgens het schakelen om me even aan het stuur te laten wennen. Ik vond het supergaaf om de eerste keer te doen! Ik hoop alleen dat ik in de 2de les gelijk mag gaan schakelen gezien ik zo snel mogelijk de routine onder de knie wil krijgen. Dan kan ik me daarna meer focussen op het verkeer dan op de techniek. Hadden jullie dat de lesagenda van de instructeur heel vol zat de eerste weken en dat er pas een beetje plaats komt na een aantal weken?

15. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Tempo uit Rotterdam op aanraden van vrienden.

16. Sebass

Sebass Schizz Artist

Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd Cygnum!!! hoelaat moest je afrijden 8 uur ?

17. Cygnum

Leuk Bevonden:
    0
    08.55 uur. Eerst nog een uurtje gereden, wat overigens echt bagger ging. Maar, zoals vaker: een slechte generale...

18. timecop

timecop Sonny Crockett

Leuk Bevonden:
    0
    congrats Cygnum join the club :)

19. Sebass

Sebass Schizz Artist

Leuk Bevonden:
    0
    alsnog te vroeg vind ik.. Ik moet om 8 uur s ochtends op een maandag....:mad:

achja het gaat goed komen (dacht ik zo)

20. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    altijd lekker met al die naar school fietsende kinderen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina