Turok 360

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hvc., 15 mei 2006.

1. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    goed onbouwt, zeg dan niets aap

2. Vinelli

Vinelli Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Turok vond ik vanaf het begin al super! Naja ik begon dan met Rage Wars op de n64 en die heb ik echt kapot gespeelt met kameraden :p Super!!

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Joepie :)

5. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Das goed nieuws, ik kijk echt uit naar deze game!

Dino's zijn nog steeds tof! Volgens mij gaat het lokken van die dino's richting de vijand ook echt fun worden! Daarnaast ziet het er ook nog erg goed uit, vond alle Turoks erg leuk om te doen.

6. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Turok 1 was destijds echt wat je nu een crysis of tijdje terug farcry kan noemen.

1 van de eerste games waarvoor je een videokaart moest hebben. Ja je leest het goed, je moest naast de standaard crap op je moederboard een 3DFX (oid) kaart kopen.

Dus was echt high end pc materiaal die tijd.

Vond de trailer op marketplace ook veelbelovend.

7. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    jah ik had ook meteen zo'n ding toen die uit kwam, maar ik had een monster 3D kaart :) voor die tijd echt vette shit, en als je nu terug kijkt eigelijk best crap :p

8. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    ik heb het idee dat dit best kan eindigen als perfect dark.. niet zo best dus.. ik weet niet maar het dual wielden en de look&sound van de guns vind ik niet zo aantrekkelijk van deze titel

9. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    Demo even gespeeld en ik vind het niet verkeerd :)

+ Grafisch goed
    + In elke hand kan je een wapen vasthouden en deze apart bedienen.
    + Knallen is leuk
    + Gebeuren dingen om je heen (dino's die ook tegenstanders aanvallen etc.)
    + Bloed effecten op de dino's

- Haperingen en soms wat lage framerate.
    - De dino's komen overal vandaan uit het niets en springen alle kanten op dus je bent steeds je oriëntatie kwijt.
    - Besturing kan beter.
    - Geen bloed effecten op de menselijke tegenstanders

Laatst bewerkt: 15 jan 2008
  10. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Dat 2e minpunt hebje van mij van Gamer.nl :D ;)
    Bijna alles shame on you haha

Plagiaat! Maar toch fijn dat je het met me eens bent ;)

11. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien zijn wij een tweeling ;)

12. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Even mijn gebitch over de game xD:

- Wat voelde die controlles kut aan
    - Die wapens geen impact gevoel
    - Voelde gewoon echt klote aan
    - Dino's killen is niet zo vet...

+ mesje is leuk
    - voor 3x

13. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    True je hebt helemaal geen gevoel dat je echt zo'n beest afslacht!

14. Shagoe

Shagoe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    al die negatieve commentaar...
    Ik keek al zo lang naar dit spel uit, net als kane&lynch, maar bon, tis toch weer geld uitgespaard. Kan ik lekker army of 2 kopen ^^.
    Maar toch wil ik een spel met zo een brute boog :eek:

15. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Moet de demo nog downloaden....maar als ik dit zo zie! Ga ik dat doen ook 8)

16. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik dacht ook Kane & Lynch wordt 'de shit', niet dus. De filmpjes van Turok van het afslachten van die Dino's vond ik ook 'de shit', maar ja, als ik al die reacties hier hoor, wordt dit ook niet veel beter...
    Army of Two dan maar!

17. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Wat een gezeiks allemaal op die demo. Ik heb hem gespeeld en was zwaar verrast in positieve zin. Turok games hadden me tot nu toe niet kunnen bekoren, hoewel ik het dinosaurus ding echt vet vond.

De demo is grafisch prima, hoewel er inderdaad frame drops inzitten. Het gezeiks dat je je orientatie kwijt bent is na mijn idee een teken dat die gasten overal vol op in rennen. De game is gemaakt om te sneaken, of om te knallen. Verwacht alleen niet dat als je gaat knallen dat het dan zoals serieus sam gaat. Je moet heel goed het geluid gebruiken en de 5.1 effecten zijn zeer goed. Ik hoorde die dino's van achter komen dan trek je je mes spring je net erlangs als ze aanvallen en steek je die beesten compleet lek. Zeer vet gedaan maar het heeft wat skill nodig. Ook erg vet is dat als die beesten op je af springen je soms ineens de triggers moet duwen terwijl Turok de bek van het beest vast heeft en dan door het trigger gedoe van zich af duwt. Dit kan steeds een andere knop zijn dus je moet goed opletten anders ben je dood.

Ook vet gedaan is dat je geen levensbalk hebt maar dat je gewoon niet veel damage ineen keer aankan. Dit zorgt ervoor dat je dus niet ineens vol erin moet rennen terwijl mannetjes op je schieten en dino's je aanvallen. Je kan ook de dino's zo lokken dat ze de tegenstander aanvallen. Gewoon de tegenstander insluiten tussen jou en de dino's en dan een pijl in die dino jagen :p zeer vet om te zien. Ook leuk is dat niet elke dino je aanvalt. Vleeseters doen moeilijk terwijl planten eters rustig door blijven eten.

Ik vond het een zeer aardige demo en kan als enigste minpunt de framedrops aanhalen. Dit komt omdat ze het te gedetailleerd hebben proberen te maken met al het gras dat afzonderlijk beweegt.

Moet wel zeggen dat ik hoop dat ze niet gebouwen ingaan enzo, Turok moet in de jungle vechten. Als laatste moet ik wel zeggen dat ik bang ben dat de volledige game eentonig gaat worden. Maar als ze het verhaal goed hebben gemaakt dan wordt je erin gezogen en blijf je wel doorspelen. Het zal dus grotendeels aan het verhaal gaan liggen ben ik bang en dat is volgens mij niet echt een super iets. Indiaan op vreemde planeet met een paar gasten, maar misschien worden we wel positief verrast.

Laatst bewerkt: 16 jan 2008
  18. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Het spel gaat wel gebouwen in, en dan ook echt van die betonnen complexen. Dat werd verteld in wat impressies van reviewers op een ander forum. Hoe meer ze speelden hoe negatiever ze werden.

19. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Als ik me niet vergis was je in de vorige Turoks ook wel eens in gebouwen, maar als het voor een groot gedeelte indoor afspeelt is het wel stom. Turok moet het juist hebben van de outdoor levels...

20. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    ik had net de demo gedaan,.
    en ik vond hem best vet..

Deel Deze Pagina