Wat een gezeiks allemaal op die demo. Ik heb hem gespeeld en was zwaar verrast in positieve zin. Turok games hadden me tot nu toe niet kunnen bekoren, hoewel ik het dinosaurus ding echt vet vond.
De demo is grafisch prima, hoewel er inderdaad frame drops inzitten. Het gezeiks dat je je orientatie kwijt bent is na mijn idee een teken dat die gasten overal vol op in rennen. De game is gemaakt om te sneaken, of om te knallen. Verwacht alleen niet dat als je gaat knallen dat het dan zoals serieus sam gaat. Je moet heel goed het geluid gebruiken en de 5.1 effecten zijn zeer goed. Ik hoorde die dino's van achter komen dan trek je je mes spring je net erlangs als ze aanvallen en steek je die beesten compleet lek. Zeer vet gedaan maar het heeft wat skill nodig. Ook erg vet is dat als die beesten op je af springen je soms ineens de triggers moet duwen terwijl Turok de bek van het beest vast heeft en dan door het trigger gedoe van zich af duwt. Dit kan steeds een andere knop zijn dus je moet goed opletten anders ben je dood.
Ook vet gedaan is dat je geen levensbalk hebt maar dat je gewoon niet veel damage ineen keer aankan. Dit zorgt ervoor dat je dus niet ineens vol erin moet rennen terwijl mannetjes op je schieten en dino's je aanvallen. Je kan ook de dino's zo lokken dat ze de tegenstander aanvallen. Gewoon de tegenstander insluiten tussen jou en de dino's en dan een pijl in die dino jagen zeer vet om te zien. Ook leuk is dat niet elke dino je aanvalt. Vleeseters doen moeilijk terwijl planten eters rustig door blijven eten.
Ik vond het een zeer aardige demo en kan als enigste minpunt de framedrops aanhalen. Dit komt omdat ze het te gedetailleerd hebben proberen te maken met al het gras dat afzonderlijk beweegt.
Moet wel zeggen dat ik hoop dat ze niet gebouwen ingaan enzo, Turok moet in de jungle vechten. Als laatste moet ik wel zeggen dat ik bang ben dat de volledige game eentonig gaat worden. Maar als ze het verhaal goed hebben gemaakt dan wordt je erin gezogen en blijf je wel doorspelen. Het zal dus grotendeels aan het verhaal gaan liggen ben ik bang en dat is volgens mij niet echt een super iets. Indiaan op vreemde planeet met een paar gasten, maar misschien worden we wel positief verrast.
Laatst bewerkt: 16 jan 2008