De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 3 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miem

Miem Up The Boro

Leuk Bevonden:
    3
    Morgen feyenoord - Deurne, ik kom uit Deurne dus ik zie allemaal bekende op tv, dit maak ik nooit meer mee :D:D

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Hehe. Hadden wij destijds met ADO (?) - SHO. 2 jaar terug volgens mij :9. Wel 11-0 verloren maar erg leuk om te zien :)

3. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    ik dacht dat de teams uit lagere divisies altijd thuisspeelde:confused:
    mja wel leuk. ik hoop dat ze winnen:D

op 1 januari is er altijd een wedstrijd tussen de ex-internationals en mijn cluppie KHFC er spelen dan spelers als; van breukelen, Witschge, Bosman, Winter etc.
    toen ik in de D2 zat, had mijn team het voorprogramma voor die wedstrijd tegen Haarlem D2. we speelde 2-2 en ik werd uitgeroepen tot man of the match\o/
    er zaten zo'n 100/200 man op de tribune.
    dat is de beste voetbal ervaring van me leven:D

en 2 jaar geleden was er een vriendschappelijke wedstrijd tegen Heerenveen, de keeper van HFC werd toen door Heerenveen gescout en mocht een aanta; x meetrainen maar is er uiteindelijk niet gekomen..

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Later in het toernooi niet per se. Maar ze spelen in Helmond voor een groter stadion + goede lichtinstallatie:cool:

Het is dus Deurne-Feyenoord in Helmond.

5. Miem

Miem Up The Boro

Leuk Bevonden:
    3
    inderdaad Mtthz, omdat ze het in Deurne kondeen niet goed uit konden uitzenden :p ik hoop dat we winnen! GO Deurne :p

6. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Chill dat het nu in het Helmond Sport stadion te doen is, want ik woon in Helmond. Helmond Sport - Feyenoord zal nog wel een tijdje duren... :b:

7. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Jammer dat ajax morgen maar 500 supporters meeneemt, een vol uitvak is altijd leuk. Dan leeft de rivaliteit een beetje, tegen 50 man zingen dat het sukkels zijn dat is ook zo wat he, als ze terug zingen dan versta je dat toch niet. Maar het blijkt wel dat de beker niet leeft in 020.

Restecp voor stillem 2 trouwens, die komen zaterdag met 1225 man onze kant op.

8. jordy89

jordy89 Ajax Amsterdam!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Nac neemt altijd naar ajax wel 50 supporters mee.....

Ik was vergeten kaartjes te kopen, en op 29 december was de kaartverkoop al gestopt, echt belachelijk vroeg.....

9. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Hoho jongens, zo bedoelde ik het niet. Ik vind het alleen jammer, want met de competitie zijn jullie een van de weinige die het uitvak vrijwel elk jaar vol krijgen. Dus ik had nu eigenlijk ook wel een vol vak verwacht, want jullie zijn in uitwedstrijden altijd goed vertegenwoordigd. En die opmerking over stillem 2 was niet ter vergelijking met jullie bedoeld, dat zei ik alleen maar omdat ik niet had verwacht dat ze 1300 man op de been konden krijgen.

Bij ajax is 1300 man in het uitvak niet zo bijzonder, dat heb ik in Breda al vaak genoeg gezien.

En het is ontzettend jammer dat die klote combi de prijzen zo belachelijk duur maakt.

Maar we gaan er vanavond een leuke pot van maken. Ik heb er een goed gevoel over, maar mn verstand zegt heel wat anders gezien de laatste thuiswedstrijden. Maar ajax is een betere tegenstander van NAC dan bv vvv, want dan hoeft NAC zelf niet te voetballen. En als er 1 ding wat ze niet kunnen in Breda dan is het wel zelf het spel maken.

10. afca_4ever

afca_4ever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het is gewoon een klote tijd voor een combi, veel mensen redden het niet met werk.En dan zijn er ook nog mensen die geen auto hebben en gewoon niet thuiskomen.. Van mijn groepje met wie we altijd gaan kon er ook niemand.. had niet zo'n zin om alleen te gaan:+

11. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Zelfs naar deurne was er een combi :'-( moet toch niet gekker worden een combi naar een amateur culb xD

12. jordy89

jordy89 Ajax Amsterdam!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Echt belachelijk die combi''s... Ik vind de combi's naar Rotterdam,Utrecht,PSV, Twente en Groningen terecht. Maar de rest is onzin......

FUCK DE COMBI

13. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    wat een gruwelijke stilte in deze thread. :D
    Maar ja, Suarez had dus rood moeten krijgen.

14. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    idd, maar man man man wat een drama weer, het doet pijn aan m`n ogen dit

15. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  16. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden: