Ze hebben genoeg geld, ik kan er niet wakker om liggen.
[Quote/]
Dan hadden ze beter een betrouwbare console gemaakt en Rockstar overgekocht he, als ze toch genoeg geld hebben...
Persoonlijk? Het is gewoon zo. Wanneer heb jij al eens iets goeds over ps3 gezegd(buiten LBP)? Oké, moet niet ofzo he, maar het valt toch gewoon op, dat je subjectief reageert op 'slechte' nieuwsberichten van Microsoft. Maar swat, ik weet wel dat je veel meer voor xbox bent, en daar ga je dan ook 100 procent voor, mag natuurlijk he
.
Ik denk dat de xbox 360 en de ps3 langer op de markt zullen blijven dan vorige generatie consoles(anuwel de ps2 wel nog steeds bezig is). En ik denk idd dat de war nog niet begonnen is. Games ontwikkelen is velen duurder geworden, en neemt veel meer tijd in beslag. Grote opbrengers(buiten halo) zijn nog steeds niet uit. Zoals FF, MGS, GT, GTA, RE, ... Ik denk dat de war pas echt begint, eind dit jaar ergens. En terwijl de ps3 en xbox 360 jaren op de markt blijven(toch een stuk langer dan xbox en gamecube), komt Nintendo met een nieuwe console, of een upgrade van de Wii. Eéntje met betere graphics(en met blu-ray,...) dan de ps3 en de xbox 360(maar niet volledig next gen voor die tijd,bv. binnen 3 a 4 jaar ofzo), zodat zij ook weer mee kunnen. En dat terwijl met hun controller. Tegen die tijd is de technologie weer goedkoper, en blijft Nintendo winst maken, terwijl tegen dan misschien Microsoft en Sony aan hun volgende next gen superbak bezig zijn. Zo zou Nintendo hen een hele tijd voor kunnen blijven(met mindere graphics uiteindelijk), maar ze blijven op goedkopere manier werken, en blijven voor op de rest. Dat zou toch slim zijn van Nintendo denk ik.
En als dan de volgende xbox een jaar later, of 2(of langer) later uitkomt, en dan daarna(of gelijktijdig) de ps4, heeft Nintendo al opnieuw geld in het laadje... ==> Dit is natuurlijk allemaal puur speculatie, maar lijkt me toch vrij realistich
Wil je dan ook aub ophouden met de consument te vergelijken met jou verlangens? Niet iedereen denkt zoals jou? Iedereen verschilt van elkaar...
Ja idd, onbegrijpelijk ergens. Want revolutionair vind ik de controller zeker niet. Ik zou echt niet willen dat Sony en Microsoft met hun volgende console standaard ook iets gelijkaardigs heeft. Geef mij maar de 'gewone' game controller. Ik heb al een paar keer met de Wii gespeeld. En mijn conclusie is, dat de reclamefilmpjes, pure propaganda praat is. Dat tennis gedoe enzo, is volledig misleidend. Dat klopt totaal niet, zoals ze het laten zien in de reclamefilmpjes. Eerst en vooral kan je onmogelijk 4 meter van je console gaan afstaan, ten tweede, is een gewone draaibeweging al goed genoeg(in plaats van echt te tennis, of echt te boksen of echt te...). Ik vind de Wii totaal niet revolutionair. Begrijp me niet verkeerd, ik ben heeeeel blij voor Nintendo. Ze hadden serieus geflopt met de gamecube. En ze mogen hun geld verdienen, want Nintendo heeft al serieus wat opgeleverd in de game industrie, met name Miyamoto(alleen maar respect voor deze meester). Maar toch, de Wii geeft mij een serieus dubbel gevoel. Wat ik toch wel spijtig vind. Denk ook dat het succes niet gaat blijven duren(anuwel dat onmogelijk gokken is), en daarom denk ik dat ze sneller met een console gaan komen dan de concurrentie, voorblijven, en geld blijven verdienen(proberen)...
Tja, dan is het zo, blu-ray gaat langer op de markt blijven dan dvd denk ik. Maar ook al is dat niet, sony gaat er uiteindelijk toch zowizo winst op maken...
Feit is, dat we nog steeds in een vroeg stadium zitten. Maar idd, van Nintendo had ik het ook totaal niet verwacht, is echt verbazingwekkend. En Sony heeft het idd veel moeilijker dan de 2 vorige generaties. Maarja, ze waren dan ook als laatste met hun console, hadden wat tegenslag in het begin,...Maar ik denk nog altijd dat de echte hardcore gamers voor de 360 gaan, de totaal niet gamers en mainstream gamers(en gamers die een console als 2de console kopen) voor de Wii gaan, en de bekende mainstream gamers(die ook al een tijdje gamen, sommigen zijn bijna 'hardcore' al) gaan nog steeds voor de ps3 gaan schat ik. En van die laatste groep zijn er nog heel veel aan het wachten denk ik, of sommigen hebben een wii gekocht, en kopen een ps3 als gta4 en mgs4 uitkomen. Of zelfs later als GT5 uitkomt,... Die mainstream gamers maken er niet veel uit, om te wachten. Zij hebben die drang er niet naar.
Misschien, misschien niet, toch vind ik het geldverspilling, geef toe, die HD dvd add on is een flop. Maarja, weet iedereen, dat ding gaat er toch uit. En als we praten over downloadeble content, dan hebben we het direct al over iets anders he...
Tja, het klopt wel wat ik zeg, als je een tv hebt van meer dan 90 cm, dan ga je smullen van blu-ray beeld, allé, ik toch allensinds
. Dan daar nog een dolby surround bij(van Sony
) en de pret is compleet
.
Ik heb nooit gezegd dat de ps3 daar een succes is. Nog niet echter. Ik denk dat, eens FF daar uitkomt, de verkoopcijfers gaan ontploffen...
Ja, dat is waar. NDS is altijd al koning geweest. En nu is qua consoles de Wii koning idd. Maar ik denk dat, binnenkort de ps3 ook een prins gaat worden in Japan. Koning zal hij er echt niet meer kunnen worden denk ik... Toch niet daar.
Klik om te vergroten...