De Grote Voetbaldraad [Deel 16]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 3 dec 2007.

?

Wie gaat Europees kampioen worden?

1. Nederland

27,1%
  2. Frankrijk

6,3%
  3. Italië

23,6%
  4. Spanje

7,6%
  5. Tsjechië

3,5%
  6. Oostenrijk

1,4%
  7. Zwitserland

0,7%
  8. Polen

0,7%
  9. Portugal

3,5%
  10. Turkije

0,7%
  11. Kroatië

8,3%
  12. Rusland

2,1%
  13. Zweden

1,4%
  14. Griekenland

0,7%
  15. Roemenië

0,7%
  16. Duitsland

11,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Die hebben ze waarschijnlijk niet ;)

Maar ik heb er zeker 5 minuten hard om kunnen lachen :+

2. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    ajax heeft nooit wat in hem gezien. alleen ten cate zag wat in hem. ik weet alleen niet wat:)

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij was hij meer een breedte-aankoop voor de laatste wedstrijden als andere spelers vermoeid/geblesseerd waren. Door de omstandigheden kreeg hij een basisplaats, en we weten allemaal hoe dat is gegaan. :+

4. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    ik zou blij zijn als hij op zou rotten. Die gozer heeft nog half het niveau niet om bij Ajax te spelen.

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    De soap rondom die man wordt weer lekker flink leven ingeblazen. Ongelofelijk. Maarja, dit lijkt dus op goed nieuws voor het AZ kamp.

6. MvDrunen

MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Van mij mag die gratis en voor niets naar PSV \o/

7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Chelsea heeft dan uiteindelijk Anelka gehaald. Ik geloof niet dat dit ze zoveel sterker zal maken. Vind Anelka echt niet zo geweldig..

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Denk dat ze hem puur gehaald hebben omdat ze Drogba en Kalou binnenkort voor bijna een maand moeten missen en dus vrij dun in de aanvallers zitten

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Ik snap AZ niet. Ze gaan Alves echt geen 2 jaar houden in Alkmaar, minimaal een jaar en dan is Alves gewoon klaar om verder te spelen in hogere clubs. Imo dat vind ik.

Iemand trouwens een idee of Eurosport weer Afrika Cup 2008 gaat uitzenden ? Hoop het wel, in 2006 ook met veel plezier gekeken. Hoop dat Egypte hem dit jaar weer kan halen! :)

10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik denk het wel. Ze hebben laatst nog een overzicht laten zien van de afgelopen toernooien. Lijkt me dat dat wel een aanloopje is geweest naar deze editie.

Gelukkig wordt het voetbal in Afrika steeds beter, want er zijn tijden geweest dat het meeste echt niet om aan te zien was...

11. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm ja oke. Maar dan zijn die terug en zit je speler van 20 miljoen op de bank.. Agja geld zat dus. :9

Zo denk ik er ook over. Alves zegt nu dat hij niet naar AZ wil.

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Tja wat wil je, AZ staat lager op de ranglijst dan Heerenveen en doet Europees ook al niet mee. Er is geen reden om daar heen te willen.

13. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Geld?

Misschien wil hij graag meer verdienen (zo'n type vind ik hem wel) en kan dat bij AZ. Later zullen er echter wel een paar andere clubs met een zak geld zijn gekomen. Maarja, ik volg het eigenlijk niet zo. Hij scoort ontzettend veel, maar krijgt teveel aandacht met allemaal randzaken.

14. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    Spannende dag vandaag, Eens kijken of dat Vergoossen de jongens een beetje op scherp heeft kunnen zetten.

15. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Vandaag me Seizoenkaart van de Go Ahead Eagles binnen voor de tweede competitiehelft! :cool:

Al hadden ze gisteren niet echt hun dag geloof ik...
    Ach, op naar volgende week vrijdag, Volendam thuis.

16. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Nike Money Pushing Inter Towards Ronaldinho

With Inter having signed a new ten-year deal with Nike, Massimo Moratti has money to spend. His target: Ronaldinho, with best compliments from the sports-wear giants, who have as much to gain from the move ...

In what is yet another example of financial and marketing power dictating matters football, Inter are supposedly ready to splash the cash on Ronaldinho.
    Italian sports daily Tuttosport claims that Inter president Massimo Moratti is looking to bring the unsettled Barcelona ace to the club as part of the Nerazzurri's centenary celebrations.

AC Milan's interest in the Brazilian superstar is said to have cooled, but as Chelsea are still interested, Moratti could face some competition.

However, a new Nike sponsorship deal - lasting ten years - has given Inter the financial means to offer an attractive package to the Brazilian, who may in any case welcome a move to Italy depending on how the rest of his season goes at Camp Nou.
    Nike's close relationship with Ronaldinho is no secret, of course, and they feel that Inter will become a far more lucrative proposition worldwide with The Gaucho on their books.

Of late, Italian clubs have fallen behind in the marketing sense, unable to match the global pull of the likes of Barcelona, Real Madrid, Manchester United and Arsenal, and Moratti is interested in correcting that.
    What is more, the Brazilian practically pays his own salary, and more, so apart from the one time transfer fee that the Nike deal can finance, Inter will not have to spend a penny on the player.

Neither Barcelona nor Inter have yet to comment on this speculation, but Tuttosport claim that Inter coach Roberto Mancini is also keen on the switch due to the aging nature of his current front line, particularly Hernan Crespo and Julio Cruz, who are both now on the wrong side of 30.

Ronaldinho missed out on his side's 0-0 draw with Sevilla last night, and has yet to feature for Barcelona after he was humiliated following the El Clasico defeat to Real Madrid.
    Nike also have a close relationship with Barcelona, but Ronaldinho is no longer the runaway leader in terms of marketability as Thierry Henry and Samuel Rto'o, but most importantly Lionel Messi, move up the ladder. A move might just be the best option for all four parties involved.

Steve Michaels, Goal.com

-----------------------------

Ajax zet volgende stap om Engelaar los te weken
    16/01/2008 18:59

EXCLUSIEF - Ajax bereidt een bod voor op Orlando Engelaar. De Amsterdammers hadden zich al officieel gemeld bij FC Twente voor de 28-jarige middenvelder en gaan nu de volgende stap zetten.

Engelaar staat nog tot de zomer van 2009 onder contract in Enschede en is een van de grote steunpilaren van de Tukkers. Ajax wil de drievoudig international er graag bij hebben om het middenveld verder te versterken met een ervaren kracht.

Op de iets langere termijn zou de linksbenige Engelaar de opvolger kunnen worden van Edgar Davids. De aanvoerder van Ajax heeft nog geen opheldering gegeven over wat hij na komende zomer, als zijn contract afloopt, van plan is.

Vi.nl

17. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Ajax heeft toch al wel een goed bezet middenveld?

Wel mooi trouwens. Als AZ de rechtzaak wint van heerenveen, zijn ze 2 miljoen rijker. AZ koopt Alves van Heerenveen voor 18 miljoen, Middlesbrough koopt Alves van Heerenveen voor 20 miljoen. Alves blijkt van AZ. 2 miljoen winst :D

Laatst bewerkt: 16 jan 2008
  18. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Nee, want een speler mag volgens mij maar eenmaal per jaar van club wisselen volgens de fifa regels.

19. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    volgens football manager 07 sneuveld nederland in de kwartfinale van het EK tegen Italie (2-1) en wint Italie het EK in de finale tegen Roemenie 2-0.
    best realistisch;)

20. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Niet echt. Italië, Nederland èn Roemenië door8) Zo lust ik er nog wel paar:9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina