Wat ook helpt is Dead Silence, wil je echt helemaal stil zijn, dan moet je die aanzetten.
Ik gebruik niet een vast wapen. Ik ben vooral bezig met headshots te maken, dus alle wapens/add-ons/perks komen wel een keer voorbij. Inmiddels heb ik de gouden AK-47, Mini-Uzi, M1014 en de Dragunov. LMG's zijn de wapens waar ik het meest slecht mee ben. Dus dat gaat wel even duren voordat ik dat haal. Maar dat is niet zo erg, want dan heb ik dus ook gelijk alle challenges gehaald en is de motivatie een beetje weg. En na het halen van alle Golden Guns heb ik weinig zin in Prestige Mode. Maar ik ben blij dat ik Prestige niet heb gedaan. De top 2000 is in principe al helemaal klaar met prestige 10. Golden Guns kom ik amper tegen. In totaal misschien een stuk of 10 tegengekomen.
Iemand headshot tips voor de LMG's? Ik sprint normaal veel rond, maar dan ben je met je LMG kansloos. ACOG was geen succes, dus toch maar weer de grip erop gedaan, maar ik mag blij zijn met 2 headshots per rondje, schiet niet echt op.
Laatst bewerkt: 16 jan 2008