Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet? Ik word ook altijd geraped door lui die niet tezien zijn op de radar ook niet met UAV Radar, Dus dat is dat? Cool
     
  2. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Soms kan ik me ook ergeren op die Fransen. Brabbelen ze geen Frans, dan zitten ze te campen en vice versa. Rotfransen ook :9

    Speel zelf meestal
    M16 met red dot sight
    Desert Eagle

    3x frags
    Deep Impact
    Martyrdom

    Heb een KD van 2.00, dus kan niet klagen. Het voorheen veel met de P90 gespeeld, maar daar ben ik nu een beetje klaar mee. Is best misselijk voor grote afstanden.
     
  3. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Heee! Daar kun je ook van leven hoor :+
     
  4. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ook helpt is Dead Silence, wil je echt helemaal stil zijn, dan moet je die aanzetten.

    Ik gebruik niet een vast wapen. Ik ben vooral bezig met headshots te maken, dus alle wapens/add-ons/perks komen wel een keer voorbij. Inmiddels heb ik de gouden AK-47, Mini-Uzi, M1014 en de Dragunov. LMG's zijn de wapens waar ik het meest slecht mee ben. Dus dat gaat wel even duren voordat ik dat haal. Maar dat is niet zo erg, want dan heb ik dus ook gelijk alle challenges gehaald en is de motivatie een beetje weg. En na het halen van alle Golden Guns heb ik weinig zin in Prestige Mode. Maar ik ben blij dat ik Prestige niet heb gedaan. De top 2000 is in principe al helemaal klaar met prestige 10. Golden Guns kom ik amper tegen. In totaal misschien een stuk of 10 tegengekomen.

    Iemand headshot tips voor de LMG's? Ik sprint normaal veel rond, maar dan ben je met je LMG kansloos. ACOG was geen succes, dus toch maar weer de grip erop gedaan, maar ik mag blij zijn met 2 headshots per rondje, schiet niet echt op.
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2008
  5. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Eh? Nog een vraag. Heb je de golden gun unlocked en je doet daarna Prestige, ben je dan ook je golden gun kwijt?
     
  6. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Ooooh ik kan hier zo niet tegen:

    Speel je een match sabotage, ik die bomb als master-rambo geplaatst daar, nog 3 seconden op de teller. Ik dus helemaal op het puntje van me bank, 3..2..1.. MATCH ENDED.

    Daar krijg je nou echte moord nijgingen van.
     
  7. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Die ben je kwijt natuurlijk, je verliest alle challenges/weapons/unlocks. Het enige wat blijft zijn je scores op de leaderboards.
     
  8. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, die golden guns ben je dan kwijt. Tot je weer op level 55 bent. Althans ik ben 1x in prestige gegaan en ben nog niet bij 55 en heb geen goden gun, duss... Je krijgt ook een golden gun als je in een categorie wapens alle challenges haalt. Deze gaan denk ik ook weg als je weer in prestige gaat, mocht je nog niet alle prestiges gedaan hebben (10).
     
  9. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie spelen er hier allemaal hardcore ? Ik vind hardcore zoveel gaver dan gewoon, bij hardcore komt er nog wat tactiek bij kijken, en is het niet alleen maar martydom en granaten gooien.
     
  10. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik ook hoor, je bent veel voorzichtige (ik althans) en tja, veel meer tacktiek zoals je zelf al zegt :)
     
  11. Rickkkkk

    Rickkkkk Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    56
    Hoe doe je dat dan?
     
  12. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Ramon, rustig vuren (bijvoorbeeld 3-4 schoten, zonder grip) op de borstkas, vaak gaat hij door de recoil iets omhoog en heb je een headshot. Zelf ben ik slecht in headshots geven, misschien omdat ik echt door alle wapens rush tot markmanship III en dan op 55 weer in prestige ga :)
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2008
  13. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel ook veel Hardcore S&D. Gezien worden is dood! Hierbij moet je echt heel voorzichtig spelen.
     
  14. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeah weer promotion vandaag, nu rang 53 :)
    AK47U is trouwens goed wapen zeg! :)

    Heb nu 1 dag 11 Uur en 20 Min gespeeld
     
  15. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Rang 34 en 17 uur op zitten. Blijf het online er gaaf vinden!
     
  16. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Level 11 prestige mode 6 (7e keer totaal)

    Tip voor alle mensen die snel prestiges willen doen, zorg dat je met zoveel mogenlijk wapens 145 kills krijgt, dan kan je op het laatst als je bij 49/50 zit ff met die guns 5 kills halen en dan heb je zo 10000+ punten :p
     
  17. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb gister Call of Duty 4 gehaald, ben nu al lvl 30 :eek:

    Probeerde vandaag een clantag in te voeren, maar dan krijg ik het bericht: 'Clan name denied due to prohibited text'... In de beta had ik dit probleem ook al...

    Heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?
     
  18. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat maakt het uit of je die challenges in het begin haalt of op het eind , had net een potje met 2067 exp point , 500 score 700 challenges en nog is 700 voor match bonus.
    Sabotage ftw:thumbs:
     
  19. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    een normale tag? ik plaats van iets grofs/sexistisch/racistisch of weet ik het!
     
  20. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan kun je beter meteen die experience halen. Dan krijg je ook eerder de wapens en perks
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina