Grand Theft Auto IV [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 30 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Als je hem al ooit uitspeelde......volgens mij heb ik mijn eerste game pas op de ps1 uitgespeeld.

2. blingbling

blingbling Pablo

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, same here.De 1e heb ik ook uitgespeeld op de PS1 als ik me kan herinneren. De games op de Commodore64, Amiga, Atari of Intellivision waren velen malen moeilijker dan de games van tegenwoordig ( op enkele uizonderingen na misschien ).

Laatst bewerkt: 17 jan 2008
  3. Boony

Boony Dont eat yellow snow

Leuk Bevonden:
    0
    Zonder cheats missie's is juist tof.. voor je moeilijke missie gaat doen ff ammo kopen guns kope. kan je ook niet meteen alle huizen kopen enzo.

ik gebruikte me cheats alleen voor fun en sloeg eigenlijk nooit iets op als daarna cheat had ingevoert.

4. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Inderdaad, co-op is het leukste wat er is.

5. Tepel

Tepel ADDICT

Leuk Bevonden:
    0
    Zo denk ik er ook over.
    Met een cheat is je doel aan stuk minder leuk om te halen

6. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Dat mensen pas vanaf de ps 1 spellen uitspelen.

Op de NEs heb ik alle mario's en een aantal Megaman's onder andere toch uitgespeeld en op de SNES ook wat games.

Sommige games waren echt bijna onmogelijk maar er zaten ook wel haalbare games tussen

7. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik niet vind het met cheats leuker. Na een tijdje vind ik het vervelend dat als je mensen wild vermoorden je eerst naar de winkel moest.

8. Boony

Boony Dont eat yellow snow

Leuk Bevonden:
    0
    Ja oke maar hoef je dan niet op te slaan.. het nadeel van cheats vondt ik vraag ammo krijg je meteen 2ton erbij aan cash ja dat moet ik niet hebben wil da liever zelf verdiene

9. joeri15

joeri15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je gewoon alle missies doet, en een beetje zuinig met je kogels is dat helemaal niet waar. :{
    Maar ik speelde het spel juist altijd erg 'serieus'. O-)
    Maar, je kunt het natuurlijk op heel veel verschillende manieren spelen. *)

10. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Allemaal met een carnavalspak op straat en helemaal gek in de kop was altijd leuk.

11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    KIJK en dat is nou de kracht van (nee niet die fucking postbank, irritante jan mulder,lol) GTA. :)

Ik heb die missie expres een paar keer overgedaan omdat je allerlei manieren kon kiezen.

Zo ging ik bijvoorbeeld met een heli erheen, plaatste dat ding bij de ingang, toen guns 'o blazing dat gebied in gegaan, Lance meegenomen en
    toen de heli ingegaan..wat uiteraard de eerste keer fout ging, dat ding vatte gelijk vlam. Maar goed..ik had ook met een motor erheen kunnen gaan of bijvoorbeeld die bulletproof auto van (die vent van die mansion), als je die had bemachtigd in een bepaalde missie ,that is.

Ik kan niet wachten om GTA IV in m'n 360 te pleuren....en ik moet dat zien op m'n plasmaaaaaa...als ik zie hoe onder de indruk ik van 'oudere' games ineens weer ben door m'n nieuwe tv...damn!

Maar goed, gewoon rondlopen door de stad, NPCs een beetje lastig vallen, op allerlei dingen klimmen zoals lantaarnpalen en al die dingen die je in SA ook kon beklimmen, gewoon exploren....voordat ik ook maar één missie doe,heerlijk vond ik dat altijd met die GTA games. Gewoon lekker doen whatever the fuck je wil, hehe.

Maar ik ben echt benieuwd naar die nieuwe features als ragdoll(nog nooit in GTA gezeten) en het MGS/GOW/Winback achtige cover-systeem. En dat heel veel dingne waar je je achter kan verschuilen tijdens shootouts ook allemaal kapot kan...ah tof man!!!!

Laatst bewerkt: 17 jan 2008
  12. blingbling

blingbling Pablo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook die consoles gehad, maar aan de Mario's op de NES en SNES heb ik nooit geen bal aan gevonden. Maar wel die op de N64 die vond ik wel vet en uiteraard volledig uitgespeeld.

13. abruzzese

abruzzese abruzzese

Leuk Bevonden:
    0
    Begin al maar vast met het aftellen van de titel Grand Theft Auto IV voor de release 25 april voor Europa PAL versie.
    Deze nextgen freeroaming game laat Rockstar Noth zien wat zij een belangrijke gamepositie zijn voor de gameontwikkelaars.
    25 april 2008 is de datum dat deze freeroaming game in de winkelschappen te vinden is.
    Tel maar al gerust af en van nu zijn het nog 98 dagen , deze release is ook door Take 2 bevestigd.
    Zie hier de link van de officiele release lijst van de Playstation 3 http://www.tothegame.com/gamebrowse.asp?platform=ps3

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    o zeker

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Had ik die medewerker van Xboxhome toch niet gelogen, ik vind het goed April. 2 weken gamen, dan bikkelen voor mijn Examen en als ik die heb gehaald verder met IV!

16. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik ben wel benieuwd voor de achievements van GTA IV!

17. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik kan ze wel gokken.

Sowieso als er meerdere delen van de stad zijn om te unlocken krijg je steeds een achievement als je dat doet.

Voor iedere minigame/sidequest een achievement als je ze allemaal hebt (pakketjes, taxi missies etc)

Uitspelen spel natuurlijk.

Bepaalde unieke jumps, acties uitvoeren.

En dan een paar makkelijke dingen zoals kill x aantal poppetjes met wapen X.

18. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    vind alle shells dat soort dingen moeten er nog bij, en dan eerste huis, ontsnap zoveel keer aan honden door in lantaarn paal te klimmen? :9

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik hoop dat er gewoon veel lol achievments in zitten, en ook pittige achievments. 'Vermoord 100 Hoertjes met je Knuppel' 'Rijd 500 mensen dood' 'Vermoord 5 Pizzabezorgers met je bazooka' :+

20. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    waarom hoertjes?
    he?
    afkeurend tegen mensen zijn die toch al geen kant meer opkunnen?:+.

ik denk wel ook: houd het minstens 30 min vol met 6 sterren. :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina