KIJK en dat is nou de kracht van (nee niet die fucking postbank, irritante jan mulder,lol) GTA.
Ik heb die missie expres een paar keer overgedaan omdat je allerlei manieren kon kiezen.
Zo ging ik bijvoorbeeld met een heli erheen, plaatste dat ding bij de ingang, toen guns 'o blazing dat gebied in gegaan, Lance meegenomen en
toen de heli ingegaan..wat uiteraard de eerste keer fout ging, dat ding vatte gelijk vlam. Maar goed..ik had ook met een motor erheen kunnen gaan of bijvoorbeeld die bulletproof auto van (die vent van die mansion), als je die had bemachtigd in een bepaalde missie ,that is.
Ik kan niet wachten om GTA IV in m'n 360 te pleuren....en ik moet dat zien op m'n plasmaaaaaa...als ik zie hoe onder de indruk ik van 'oudere' games ineens weer ben door m'n nieuwe tv...damn!
Maar goed, gewoon rondlopen door de stad, NPCs een beetje lastig vallen, op allerlei dingen klimmen zoals lantaarnpalen en al die dingen die je in SA ook kon beklimmen, gewoon exploren....voordat ik ook maar één missie doe,heerlijk vond ik dat altijd met die GTA games. Gewoon lekker doen whatever the fuck je wil, hehe.
Maar ik ben echt benieuwd naar die nieuwe features als ragdoll(nog nooit in GTA gezeten) en het MGS/GOW/Winback achtige cover-systeem. En dat heel veel dingne waar je je achter kan verschuilen tijdens shootouts ook allemaal kapot kan...ah tof man!!!!
Laatst bewerkt: 17 jan 2008