[Centraal] Demo's (Deel 3)

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 22 dec 2007.

  1. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20

    dat tie te donker is vind ik wel meevallen hoor. Ik vind hem trouwens wel erg goed. Deze komt ook zeker in me collectie te staan
     
  2. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Vind het ook helemaal niks. WEER de zoveelste UT3 engine game / kloon. Het ergste vind ik eigenlijk nog de controls, vind het totaal niet lekker spelen / aimen. Check de characters ook, heb het idee dat je Gears of War met dino's in de jungle zit te spelen. De bekende opgepompte Amerikanen. Vind het allemaal een beetje over de top.
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2008
  3. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    precies ! .. het komt gewoon een klein jaartje te laat , en ik vind het ook totaal niet lekker besturen , de Unreal enginge begint onderhande wel te vervelen .
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    IK ga hem straks even spelen.. mijn verwachtingen zijn ook niet hoog .. vorige Turok vond ik ook geen topper
     
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    :+ kan toruk wel invert?
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Wat is die Turok bagger zeg, het is net Blacksite maar dan met dinos. Verspilde GB op m'n HD! :'-(
     
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Blacksite vond ik opzich wel tof, het is een ongelofelijke on rails shooter maarja opzich aardig te doen. Turok kan ik zeker nog niet doen, heb geen Gold moeten we nu weer een week wachten?
     
  8. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Hm, ik heb net The Club binnengehaald, en ik vind hem stiekem érg vet! Denk dat ik deze maar eens aan de collectie moet toevoegen.. Lees hier alleen maar negatieve reacties, maar ik vind hem lekker spelen! \o/
     
  9. Little TommyV

    Little TommyV I'm back!

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    41
    blacksite opzich wel tof komt er een fifa street op de 360 dan??
     
  10. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    qua graphics is turok niet verkeert. de dino's zijn wel grappig..
    alleen ik krijg geen goede vibe van de guns.. alsof ze bijna geen power hebben.. en het knal geluid vind ik ok zo soft.
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    FIFA Street 3 komt ook op de 360, komt dacht ik in Februari uit. En een tijd geleden was er bekend gemaakt dat voor de release een demo zou komen.
     
  12. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Demo: FIFA Street 3

    Content: FIFA Street 3 Demo
    Price: Free
    Size: 293.48 MB
    Availability: All Xbox LIVE regions
    Dash Text: [ESRB: E (Everyone)] Download the demo for FIFA Street 3 and enjoy the ultimate arcade football experience! Take the worlds best players to the streets and experience all the style, flair and attitude of street football like never before. Visit www.fifastreet3.com for more info.
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2008
  13. DeathPsyco

    DeathPsyco Stand your ground!

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Demo van maar 290 MB... Snel gedownload ;). Een keertje uitproberen dan maar, deel 1 speelde wel lekker :)
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Eindelijk na een tijdje weer is een leuke demo! :) 31 Januari demo DMC4
     
  15. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    fifa street net gedowload wat een bagger demo...

    moet erbij zeggen sport niet mijn games zijn maar vondt echt niet tof ook hoe ze de grafics gemaakt hebben vindt ik niet bij spel passen
     
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    FIFA Street 3
    GFX zijn nieuw, anders, even wennen ja na deel 1 voor 't laatst gespeeld te hebben 3 jaar geleden op de xbox :9
    Gameplay is er wel makkelijker op geworden. Scoren kan nu vanaf de middellijn terwijl dat in deel één alleen maar kon met gamebreaker.. Ook kan je niet meer met RT/LT + Rstick over the top schijnbewegingen doen, dat kan nu alleen nog maar met gamebreaker geactiveerd (en dan hoef je niet meer RT/LT te gebruiken. Wel vermakelijk met z'n 2e, maar de full game hoef ik niet te hebben, tenzij €10 ;)

    En de AI is veeeeel te makkelijk in de demo :mad:
     
  17. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga het zo downloaden. Kan eigenlijk niet wachten.

    Nja, is ie een beetje leuk FIFA Street 3? :D
     
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dat doen ze gewoon voor de casual gamer, die lopen dan al snel te klagen dat het spel te moeilijk is. De demo geeft gewoon een voorproefje, in het hele spel kan je vast een pittige moeilijkheidsgraad kiezen. Nu hebben ze een moeilijkheidsgraad gekozen waarbij iedereen er wat plezier uithaald. De demo ga ik voor de rest niet vaak spelen. Ik wacht op de release eind februari, dan ga ik wel los met het spel ;) Wel fijn dat ik door middel van de demo even het spel kon testen. En ik heb me meer dan prima vermaakt :)
     
  19. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Fifa street gecheckt en vind het 3x niks .
    Graphics vind ik echt lelijk , niet mijn stijl.
    Binnen een minuut weer van me HD gegooit.
     
  20. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zie ik Turok niet op marketplace? Mijn account is wel ingesteld op US. Daar kan het toch niet aan liggen?
     

Deel Deze Pagina