dat tie te donker is vind ik wel meevallen hoor. Ik vind hem trouwens wel erg goed. Deze komt ook zeker in me collectie te staan
Vind het ook helemaal niks. WEER de zoveelste UT3 engine game / kloon. Het ergste vind ik eigenlijk nog de controls, vind het totaal niet lekker spelen / aimen. Check de characters ook, heb het idee dat je Gears of War met dino's in de jungle zit te spelen. De bekende opgepompte Amerikanen. Vind het allemaal een beetje over de top.
precies ! .. het komt gewoon een klein jaartje te laat , en ik vind het ook totaal niet lekker besturen , de Unreal enginge begint onderhande wel te vervelen .
IK ga hem straks even spelen.. mijn verwachtingen zijn ook niet hoog .. vorige Turok vond ik ook geen topper
Blacksite vond ik opzich wel tof, het is een ongelofelijke on rails shooter maarja opzich aardig te doen. Turok kan ik zeker nog niet doen, heb geen Gold moeten we nu weer een week wachten?
Hm, ik heb net The Club binnengehaald, en ik vind hem stiekem érg vet! Denk dat ik deze maar eens aan de collectie moet toevoegen.. Lees hier alleen maar negatieve reacties, maar ik vind hem lekker spelen! \o/
qua graphics is turok niet verkeert. de dino's zijn wel grappig.. alleen ik krijg geen goede vibe van de guns.. alsof ze bijna geen power hebben.. en het knal geluid vind ik ok zo soft.
FIFA Street 3 komt ook op de 360, komt dacht ik in Februari uit. En een tijd geleden was er bekend gemaakt dat voor de release een demo zou komen.
Demo: FIFA Street 3 Content: FIFA Street 3 Demo Price: Free Size: 293.48 MB Availability: All Xbox LIVE regions Dash Text: [ESRB: E (Everyone)] Download the demo for FIFA Street 3 and enjoy the ultimate arcade football experience! Take the worlds best players to the streets and experience all the style, flair and attitude of street football like never before. Visit www.fifastreet3.com for more info.
Demo van maar 290 MB... Snel gedownload . Een keertje uitproberen dan maar, deel 1 speelde wel lekker
fifa street net gedowload wat een bagger demo... moet erbij zeggen sport niet mijn games zijn maar vondt echt niet tof ook hoe ze de grafics gemaakt hebben vindt ik niet bij spel passen
FIFA Street 3 GFX zijn nieuw, anders, even wennen ja na deel 1 voor 't laatst gespeeld te hebben 3 jaar geleden op de xbox Gameplay is er wel makkelijker op geworden. Scoren kan nu vanaf de middellijn terwijl dat in deel één alleen maar kon met gamebreaker.. Ook kan je niet meer met RT/LT + Rstick over the top schijnbewegingen doen, dat kan nu alleen nog maar met gamebreaker geactiveerd (en dan hoef je niet meer RT/LT te gebruiken. Wel vermakelijk met z'n 2e, maar de full game hoef ik niet te hebben, tenzij €10 En de AI is veeeeel te makkelijk in de demo
Dat doen ze gewoon voor de casual gamer, die lopen dan al snel te klagen dat het spel te moeilijk is. De demo geeft gewoon een voorproefje, in het hele spel kan je vast een pittige moeilijkheidsgraad kiezen. Nu hebben ze een moeilijkheidsgraad gekozen waarbij iedereen er wat plezier uithaald. De demo ga ik voor de rest niet vaak spelen. Ik wacht op de release eind februari, dan ga ik wel los met het spel Wel fijn dat ik door middel van de demo even het spel kon testen. En ik heb me meer dan prima vermaakt
Fifa street gecheckt en vind het 3x niks . Graphics vind ik echt lelijk , niet mijn stijl. Binnen een minuut weer van me HD gegooit.
Waarom zie ik Turok niet op marketplace? Mijn account is wel ingesteld op US. Daar kan het toch niet aan liggen?