[PC] Xbox 360™ Wireless Gaming Receiver for Windows

Discussie in 'Games' gestart door BounceMeister, 16 jan 2008.

1. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik zag in een winkel een draadloze Xbox360 ontvanger liggen voor de PC. Deze sluit je aan op een USB poort en vervolgens kun je je draadloze controllers, headset en stuur van de Xbox 360 op je PC gebruiken.

Link: http://www.xbox.com/nl-NL/hardware/x/xbox360wirelessgamingreceiver/default.htm

Ik wil graag weten of je hiermee ook alleen de draadloze headset kan gebruiken, zonder dat je de controller erbij gebruikt.

Als je dan Battlefield 2142 online kan spelen met geluid over de speakers en teamspeak over de headset, terwijl je toetsenbord en muis gebruikt als invoer, gebruik je de Xbox 360 draadloze headset nog eens wat vaker.

Iemand ervaring hiermee?

2. Kapitein Iglo

Kapitein Iglo Registered User

Leuk Bevonden:
    0
  3. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Bedankt voor je reactie. Ik had de zoekfunctie gebruikt, maar dat dus niet gevonden?

Ik lees dat er wel wat probleempjes zijn met de controller in sommige games.

Wat ik helaas niet kan vinden, is of de headset ook zonder controller gebruikt kan worden? Iemand daar ervaring mee?

4. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    dit ding was echt een miskoop van mij.. ik heb een wireless toetsenboard en dat stoort met dat ding.. nu moet ik eerst mn pc opnieuw opstarten.. toetsenboard eruit halen en dan de reciever aanzetten dan moet ik mn controller connecten (en je w headset gaat ook) maar goed als mn pc aan staat en dan haal ik mn toetsenboard eruit en ik connect dan doettie t niet..

5. Kapitein Iglo

Kapitein Iglo Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Zover ik weet werkt de wireless headset ook zonder een controller.

6. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    is dit eigenlijjk wel de goede plek voor deze threath

7. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Ben jij eigenlijk wel mod?

Deel Deze Pagina