Jij bedankt en de rest ook.
Ik weet nu ook hoe je makkelijk Liara kunt halen. Kijk, je hebt sowiezo al minstens 5 quests van de verhaallijn gedaan voor je Liara in je lijst hebt. Assignements hoef je niet eens te hebben, maar dat zou ik voor Liara ook niet doen. Je moet dus bij Liara minstens 20 gewone opdrachten hebben voltooid en minstens 45 zijopdrachten als je van die laatste nog niks geactiveerd hebt. Dat komt er op neer: Hoe meer opdrachten je al gedaan hebt, hoe meer je erbij op moet tellen en zoveel zijn er niet.
Minimaal 15 gewone opdrachten voor Liara. Maar je kunt niet eerder Liara hebben dan als je al 5 opdrachten gedaan hebt, dus je moet 20 rekenen minimaal. Voor de zijopdrachten kun je alles wel op 0 houden omdat je die niet perse hoeft te activeren. Dus die moeten op 45 staan vanaf het moment dat je met alles klaar bent. 45 heb je dus minimaal nodig. Alles wat je eerder voltooid moet je erbij optellen, maar dan kan je Liara als achievement wel vergeten.
Vergeet de quest van de doctor in de Medical Bay op Peak 15 niet, die moet je hebben.
Zo ben ik er dus uiteindelijk achter gekomen.
Wat betreft Harcore en Insane: Dat gaat wel lukken. Ik ben met mijn sentinel een heel eind op weg. In amper 4 dagen tijd al op level 25 ofzo. Ik gebruik voor die hogere moeilijkheidsgraden mijn soldier wel. Ik begin daar pas mee als ik alle andere achievements al heb, en dus nog alleen de twee moeilijkheidsgraad achievements moet.
Klik om te vergroten...