1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 11 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    en een kwestie van in je wapen stabiliserende upgrades te doen. Kan je eindeloos schieten zonder dat ie weer gaat ronddraaien

2. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    Gelden de achievements van 75 maal sabotage etc ook als je je teammaat de opdracht geeft dit te doen? Moet je deze in 1 walktrough halen?
    Had de vorige walktrought van het moment dat ik Wrex kreeg alles met Wrex gedaan maar heb niet de ally achievement (echt vaag). Had wel de ally achievement van Kaidan welke ik toch een paar keer niet heb meegenomen.

Denk dat ik nu weer even wacht met spelen totdat het verhaal weer wat gezonken is, dan ga ik beginnen met insane met mijn bestaande karakter. Echt mijn GOTY samen met Bioshock!!!!

3. kaaspeer

kaaspeer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gister Mass Effect gekocht, damn dit spel ziet er indrukwekkend uit.

4. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    achievements zoals 75 maal sabotage moet jezelf doen. Je hoeft ze niet in 1 walktrough te halen.

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    En dan zijn deel 2 en 3 nog niet eens uit. Dit soort trilogie ontwikkelingen juich ik alleen maar toe. ;):)

Welk soort personage is het beste aan te raden op Harcore en Insane als mensen ervaring hebben?

6. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Personage? Ehh iemand als Duke Nukem of Master Chief... lol :9
    Als characterclass heb ik een Vanguard op lvl 60 en daarmee is het prima te doen op Insane. Ik weet echter niet of het op een lager level of met een andere class makkelijker of moeilijker wordt, maar echt moeilijk is het niet. Maar mijn speelstijl is ook wat anders dan de standaar Vanguard doordat ik ook skill heb in sniper rifles.

7. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Op zich is het verstandig om een soldier (immunity) of een Vanguard of Biotic met goede wapenskill. Hoger level is wat handig. De vijanden zijn dan ook wel hoger maar jij kan relatief veel meer ontvangen in schade.

Over de ally achievements. Ik heb Kaiden, Williams, Wrex en Garrus allemaal voor Virmire gehaald. Wel alle sidequesten gedaan met ze. Tiara kreeg ik naar Virmire toen ik de sidequeten ging doen. Liara heb ik nog niet maar ben ik nu mee bezig. Zij is een van de 4 achievements die ik nog moet.

Zorg dat je voor dat je Wrex hebt geen assigments start

8. SysanApse

SysanApse Guest

Hmm ik zou dan gaan voor Soldier.
    Alle weps dikke armor , dat moet wel te doen zijn.

9. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    zolang je immunity hebt en het kan casten zodra het weer is afgelopen (stop het op de sneltoets) ben je zo goed als onsterfelijk. volgens mij maakt armor dan niet zoveel uit!

10. kaaspeer

kaaspeer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zown gevoel dat ik noveria beter op een hoger niveau kon gaan doen. Ik startte deze planeet meteen na de citadel.

Sund dat ik niet de stats had om die Q'uin over te halen, en die buggy is echt een bitch

Laatst bewerkt: 19 jan 2008
  11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Wat er in die spoiler staat valt niet te lezen... Maar ik deed Noveria ook op level 12 en dat was drama. Ben helemaal teruggelopen en ben weer teruggekomen met level 30. Toen was het echt een makkie.

12. kaaspeer

kaaspeer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol je hebt gelijk heb de boel ff aangepast. Naja ik ga gewoon naar een andere planeet, alle opties doe ik wel als ik het spel een 2e keer ga spelen.
    Kan iemand me een planeet aanraden? Ik ben een lvl 13 vanguard.

13. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Alle planeten behalve Noveria. Noveria is gewoon de moeilijkste. Je kan ook even wat side quests gaan doen op de Citadel. Op die manier verdien je ook heel veel XP. Maar de andere 2 mission planeten zijn goed te doen.

14. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Is Noveria de moeilijkste? Deze planeet heb ik als eerste uitgespeeld. Ben van plan om morgen de twee andere planeten te completen en zo te horen wordt dat dus een stuk makkelijker.

15. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik weet niet welk level jij was toen je Noveria uitspeelde maar onder de 15 is het haast niet te doen op normal. Die andere planeten waren erg simpel vond ik.

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Jij bedankt en de rest ook.

Ik weet nu ook hoe je makkelijk Liara kunt halen. Kijk, je hebt sowiezo al minstens 5 quests van de verhaallijn gedaan voor je Liara in je lijst hebt. Assignements hoef je niet eens te hebben, maar dat zou ik voor Liara ook niet doen. Je moet dus bij Liara minstens 20 gewone opdrachten hebben voltooid en minstens 45 zijopdrachten als je van die laatste nog niks geactiveerd hebt. Dat komt er op neer: Hoe meer opdrachten je al gedaan hebt, hoe meer je erbij op moet tellen en zoveel zijn er niet.

Minimaal 15 gewone opdrachten voor Liara. Maar je kunt niet eerder Liara hebben dan als je al 5 opdrachten gedaan hebt, dus je moet 20 rekenen minimaal. Voor de zijopdrachten kun je alles wel op 0 houden omdat je die niet perse hoeft te activeren. Dus die moeten op 45 staan vanaf het moment dat je met alles klaar bent. 45 heb je dus minimaal nodig. Alles wat je eerder voltooid moet je erbij optellen, maar dan kan je Liara als achievement wel vergeten.

Vergeet de quest van de doctor in de Medical Bay op Peak 15 niet, die moet je hebben.

Zo ben ik er dus uiteindelijk achter gekomen.

Wat betreft Harcore en Insane: Dat gaat wel lukken. Ik ben met mijn sentinel een heel eind op weg. In amper 4 dagen tijd al op level 25 ofzo. Ik gebruik voor die hogere moeilijkheidsgraden mijn soldier wel. Ik begin daar pas mee als ik alle andere achievements al heb, en dus nog alleen de twee moeilijkheidsgraad achievements moet. ;)8)

17. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18

sorry maar hebben andere mensen dit ook al niet een aantal keren gezegd en vaak zelf uitgebreider?(waaronder ikzelf) en was jij het degene die het steeds vroeg? en nu ben je er zelf achter gekomen? hahahaha.

Maar heb je de Liara achievement al dan?

Hoe weet je dat het werkt dan?

(hmmmz dit klinkt aanvallender dan ik het bedoel!)

18. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Net uitgespeeld. En wat is het een fantastisch spel. Dit is een van de enigste spellen die ik op mijn 360 heb uitgespeeld. Ik ga het zeker binnenkort opnieuw spelen.

Vond het wel jammer dat ik niet dood ging, ik hou wel van drama en mezelf opofferen voor de hele galaxy:+

19. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Je doet net of de achievements erg moeilijk zijn. Je kunt er wel ingewikkelde logica aan toevoegen, maar het komt er gewoon op neer (zoals bij elke RPG) dat je overal moet rondkijken en met iedereen moet kletsen. Als je de game zo speelt kan het haast niet voorkomen dat je een achievement niet kunt krijgen.

Ik heb de Liara achievement dus al lang gehaald, ik heb het je zelf nog uitgelegd, het enige wat ik moest weten was dat je zoveel mogelijk quests moet laten liggen en die pas gaan doen als je haar hebt. Zo als jij het uitlegt snap ik er geen bal meer van :9

Laatst bewerkt: 20 jan 2008
  20. SysanApse

SysanApse Guest

Haha wat een drama.
    Is er btw al iemand met 1000 / 1000 ?
    En , ik heb het niet meer zo erg gevolgd , weet iemand of er binnenkort nog DLC komt ?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina