Nou ben ik wel erg benieuwd hoe online nou gaat worden in deze game... als het zo gaat worden als burnout paradise en test drive unlimited, dan wordt dit de koning van de racegames.
Wat burnout en TD:U nou zo goed doen online is dat het volgepakt is met verkeer... een vrij pittige klus voor developers om dat allemaal synchroon te laten lopen voor online spelers, een paar jaar geleden zeiden ze zelfs dat het onmogelijk was om te doen..
dus als MC:LA dat ook gaat gebruiken. \o/
Maar goed, eerst maar eens zien.. als het maar niet zoiets lamlendigs is zoals geen verkeer, alleen een circuit of een afgezet gebied, dan ben ik al snel tevreden...
Het is natuurlijk prachtig mooi om met je eigen gepimpte auto of motorfiets over de snelweg te cruisen terwijl de zon ondergaat, klaar om te racen tegen andere tegenstanders midden in de nacht, MET verkeer en voetgangers.
Overigens zie ik deze niet snel uitkomen... rockstar moet financieel correct handelen, en als GTA in april uit gaat komen, dan komt deze denk ik 4-6 maanden later... dan is het alweer bijna kerst, dus wie weet wat ze gaan doen met deze titel.
EDIT- Nieuwe shots:
http://www.gamersyde.com/news_5841_en.html
Ziet er tof uit, vooral de details op en in de autos.
Laatst bewerkt: 28 jan 2008