1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Midnight Club: Los Angeles

Discussie in 'Algemeen' gestart door jasper15, 17 mei 2007.

  1. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb daar veel ervaring mee, dat een game op de 360 vaak beter speelt dan op de gewone Xbox. Maar het zou ook gewoon toeval kunnen zijn en dat de makers gewoon beter hun best hebben gedaan.:9
     
  2. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed nieuws:
    Ik denk en hoop dat we volgende week een trailer van Midnight Club LA hebben.
     
  3. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Trailer op de homepage:
    http://www.rockstargames.com/midnightclubLA/

    Die dashboard camera lijkt me zo bruut bij dit spel, misschien is het interieur wel helemaal aan te passen. Lijkt wel of Midnight Club LA de TDu tuner is.
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2007
  4. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    zo zeg... mooie trailer!

    Echt heel sfeervol, vooral dat stukje in de nacht op de snelweg... als dit enigzins speelt zoals TDU is, en dan bedoel ik online, en in dit geval dan met een dag/avond/nacht/ochtend cyclus, inclusief verkeer, dan wordt dit een absolute toptitel!
     
  5. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben aangenaam verrast. Vorige titel vondt ik niet slecht. Deze gaat echt goed worden heb ik het gevoel.
     
  6. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie hier de preview van IGN.com
     
  7. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het wel mooi dat de politie achtervolgingen dynamischer worden, want in MNC3 reed de politie alleen een beetje met je mee.
     
  8. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    De laatste midnight club heb ik me heeeeeeeeeel lang mee vermaakt.
    1 van de meest leuke racers die ik ooit gespeeld heb.
     
  9. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm interessant.

    Naja meestal haal ik toch elke racegame:)
     
  10. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
  11. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Precies, de laatste 2 delen van die Need for Speed reeks waren echt niets.

    Ik zit echt te wachten op een nieuw deel van Midnight Club, wanneer komt ie trouwens uit?
    Deel 2 op de xbox vond ik echt ubervet, ook al waren er toendertijd geen echte automerken aanwezig. Kon je nog door Tokyo, Parijs en een Amerikaanse stad checkpoints veroveren. Dat spel kreeg niet echt zo'n heel hoog cijfer ( een 8- ofzo geloof ik ), maar naar mijn inzien het coolste spel dat ik ooit heb gespeeld!
    Deel3, DUB-edition, vond ik een tikkeltje minder. Framerate liep niet al te best en het was net iets TE moeilijk.

    Laat maar komen deze:D
     
  12. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    de release date staat nu op 1e kwartaal 2008... dat is vrij snel, zou zo maar kunnen, maar aangezien GTA 4 al in april uitkomt, weet ik bijna wel zeker dat rockstar niet twee van hun grootste titels tergelijkertijd gaan uitbrengen.
     
  13. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
  14. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Wordt hoop ik weer een lekker vet spel :)
     
  15. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Check de vorige pagina.. daar heb ik 3 filmpjes, waarvan de laatste erg goed is qua kwaliteit.
     
  16. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat interessante filmpjes van midnight club LA.

    Secret cars
    [yt]KPmM_1ktI_4[/yt]

    New screenshots.
    [yt]ThWFUAfQDVI[/yt]
     
  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik ga deze game alleen kopen voor het tunen. Ik hoop dat het echt veel uitgebreider wordt dan MC3. Echt heeel veel. Dat je gewoon echt alles kan veranderen. Dat was het leuke aan 3. Het tunen.
     
  18. joeperd

    joeperd TaH PoWnz0r

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    het tunen lijkt me vet maar qua racen vond ik need for speed underground 1/2 most wanted en carbon leuker
     
  19. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Boxshot:
    [​IMG]
    Kan niet wachten op deze game, dat tunen in MNC:3 Was al zo vet, ik hoop dat het nog beter word in LA
     
  20. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ben ik wel erg benieuwd hoe online nou gaat worden in deze game... als het zo gaat worden als burnout paradise en test drive unlimited, dan wordt dit de koning van de racegames.
    Wat burnout en TD:U nou zo goed doen online is dat het volgepakt is met verkeer... een vrij pittige klus voor developers om dat allemaal synchroon te laten lopen voor online spelers, een paar jaar geleden zeiden ze zelfs dat het onmogelijk was om te doen..

    dus als MC:LA dat ook gaat gebruiken. \o/

    Maar goed, eerst maar eens zien.. als het maar niet zoiets lamlendigs is zoals geen verkeer, alleen een circuit of een afgezet gebied, dan ben ik al snel tevreden...
    Het is natuurlijk prachtig mooi om met je eigen gepimpte auto of motorfiets over de snelweg te cruisen terwijl de zon ondergaat, klaar om te racen tegen andere tegenstanders midden in de nacht, MET verkeer en voetgangers.

    Overigens zie ik deze niet snel uitkomen... rockstar moet financieel correct handelen, en als GTA in april uit gaat komen, dan komt deze denk ik 4-6 maanden later... dan is het alweer bijna kerst, dus wie weet wat ze gaan doen met deze titel.


    EDIT- Nieuwe shots:

    http://www.gamersyde.com/news_5841_en.html

    Ziet er tof uit, vooral de details op en in de autos.
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2008

Deel Deze Pagina