De Grote Voetbaldraad [Deel 16]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 3 dec 2007.

?

Wie gaat Europees kampioen worden?

1. Nederland

27,1%
  2. Frankrijk

6,3%
  3. Italië

23,6%
  4. Spanje

7,6%
  5. Tsjechië

3,5%
  6. Oostenrijk

1,4%
  7. Zwitserland

0,7%
  8. Polen

0,7%
  9. Portugal

3,5%
  10. Turkije

0,7%
  11. Kroatië

8,3%
  12. Rusland

2,1%
  13. Zweden

1,4%
  14. Griekenland

0,7%
  15. Roemenië

0,7%
  16. Duitsland

11,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Whaha! Volgens mij laat dit zien dat hij graag naar Ajax toe wilt.. :)

3. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Hmm, het lijkt nu zo 'out of the blue' maar waarschijnlijk werd hem gewoon een vraag gesteld waarin het woord 'Ajax' viel en zit er niks achter. Evengoed een leuke verspreking. :9

4. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    O-)

Ja, wat een heerlijke blunder van Moeiliker zeg.
    Hij liet hem heel klassiek door zijn door zijn benen glippen...
    En dat vliegt er een bij een 1 - 2 stand een vrijetrap heerlijk in, wordt hij afgekeurd.
    Dit omdat hij indirect moest worden genomen...

Ik weet dat de Eagles de laatste weken echt bar slecht spelen.
    Maar hell, wat was de scheidsrechter, Winter, slecht.
    Zowel voor beide ploegen. ;)

Well, hopelijk komen ze in vorm voor de nacompetitie! :cool:
    Periode hebben we gelukkig al binnen.

5. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Is die Silva nu echt zo'n meerwaarde voor Ajax? :{

6. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Voor Colin? Ja zeker wel wat een ramp is dat.

7. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Vind hem beter dan de backs die Ajax nu heeft. Maar dan nog zou het eigenlijk beter moeten. Je gaat haast terugdenken aan de tijd met Trabelsi en Maxwell e.d.

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Trabelsi die overigens zonder club zat deze zomer. En waarom heeft Ajax hem toen niet gehaald? En ja, ik vind Bruno Silva beter dan Ogararu.

9. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Heb sowieso nooit wat gezien in Ogararu en Emanuelson. Die laatste zou misschien nog wat zijn als ie een linie (of twee) naar voren zou schuiven. Zelfde overigens met Drenthe. Ogararu heeft wel eens z'n redelijke momenten, maar over het algemeen vind ik het maar niks.

Hmm, weet niet waarom, maar moet opeens weer terugdenken aan Jan Heintze. :+ Oja, en met een beetje geluk voetbal ik binnenkort direct tegen Ernest Faber aangezien hij van rechtsback bij PSV nu rechterspits is geworden bij DBS. Vrees echter dat hij het te druk heeft bij Eindhoven. :'-(

10. MvDrunen

MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik moeilijk om over te oordelen aangezien ik Silva nog niet op die positie in het team van Ajax heb zien spelen. ;)

Van mij mogen ze (indien mogelijk) Boulahrouz halen voor in het centrum, emanuelson door laten schuiven naar het middenveld en vermaelen (wanneer die fit is) op links zetten. En dan eventueel die Silva halen voor de rechtsback positie.

11. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Davids en Emanuelson is een goed duo voor de linkerkant. Ze vullen elkaar goed aan dus ik zie geen problemen daar.

12. afca_4ever

afca_4ever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zou je misschien toch eens naar het stadion meoten gaan :lol: :lol: die urby is om te janken, neppe speler.Hij heeft ons dit jaar al zeker 7 tegengoals gekost

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Feit is wel dat Emanuelson nu als een draak van een speler wordt geportretteerd, maar voorgaande jaren speelde hij voornamelijk wedstrijden variërend van redelijk tot goed en soms uitstekend. Verdedigend is hij inderdaad niet altijd even goed, maar hij heeft wel laten zien dat hij een man kan passeren, snel is, en ook een goede paas in de benen heeft. Vind het een beetje lullig om hem nu totaal af te kraken.

14. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Hij wordt imo verkeerd gebruikt. Zijn verdedigende kwaliteiten zijn niet top, maar als linkermiddenvelder is het echt wel een goede speler. Ajax moet dan ook hard op zoek naar niet alleen centrale vededigers, maar ook naar goede backs.

15. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ze waren toch bezig met de linksback van Kozakken Boys? :+ En die Klavan van Heracles.

16. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Klavan niks meer van gehoord na dat ene gerucht. Die linksback is op stage. ;)

Volgens VI wacht Twente op een nieuw bod van Ajax op Engelaar. Ben benieuwd wat daaruit komt. Liever 2 verdedigers dan al het geld steken in die Engelaar.

17. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad. Die Engelaar hebben ze op het moment toch nog niet echt nodig, die kopen ze wel in de zomer.

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik had het laatst toevallig gezien op één, standard vs zulte waregem. Erg jammer dat hij uitviel, en hij speelde zo goed! Paar mooie acties en strakke voorzetten. Top speler!

19. lol

lol Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Hij komt dus toch

20. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Jep, nu nog een centrale verdediger/linksback en dan is het hopelijk allemaal weer wat meer om aan te zien :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina