Een hele lijst met 'bugs' door Thron die mij persoonlijk ook niet allemaal bekend in de oren klinken.
De eerste 3 punten van kritiek zijn mij (nog) niet bekend. Over de belachelijke skills (laten gemakshalve de voorhoede van Barca nemen die frustreert wellicht het meeste) kan ik me vinden in de verklaring die Joene geeft. Wat mij meer frustreert is dat zelfs spelers als Puyol een 'streepje extra' lijken te hebben.
Het 'keeperprobleem': Kan ik me volledig in vinden. De balverwerking is bedroevend.
De 'easy way to score'; doorlopen tot de achterlijn en een lage voorzet gaat mij steeds beter af om te verdedigen. Veelal doen tegenstanders deze move op de automatische piloot. Je verdedigers dus stug laten staan en de mensen voor de goal afschermen wil vaak helpen.
'Dribbel verdedigen'; (ik neem wederom gemakshalve aan dat het hier een dribbel van een speler van het kaliber Ronaldinho, Henry etc. betreft):
Druk zetten met een speler terwijl ik een tweede verdediger achteruit laat lopen biedt regelmatig uitkomst.De scheisrechters; Inderdaad soms frustrerend (snelle kaarten) maar niet onrealistisch in mijn ogen.
En tot slot het hinderlijk buitenspel; Vooral na een afgeketst schot wil een aanvaller van mij in buitenspelpositie wel eens teruggefloten worden. Hier valt, net als in het 'eggie' over te twisten.
Wat mij wel opvalt is dat je aanvallers over het algemeen vrij 'lui' zijn. Teruglopen vanuit buitenspelpositie had iets vlotter gemogen. Ook wordt een pass die via een tegenstander bij je medespeler aankomt als buitenspel beoordeelt.
Al met al weinig reden tot klagen, tsja.. de lag is natuurlijk 'a bloody shame'..
Klik om te vergroten...