1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zeme

zeme None other..

Leuk Bevonden:
    0
    Een hele lijst met 'bugs' door Thron die mij persoonlijk ook niet allemaal bekend in de oren klinken.

De eerste 3 punten van kritiek zijn mij (nog) niet bekend. Over de belachelijke skills (laten gemakshalve de voorhoede van Barca nemen die frustreert wellicht het meeste) kan ik me vinden in de verklaring die Joene geeft. Wat mij meer frustreert is dat zelfs spelers als Puyol een 'streepje extra' lijken te hebben.
    Het 'keeperprobleem': Kan ik me volledig in vinden. De balverwerking is bedroevend.
    De 'easy way to score'; doorlopen tot de achterlijn en een lage voorzet gaat mij steeds beter af om te verdedigen. Veelal doen tegenstanders deze move op de automatische piloot. Je verdedigers dus stug laten staan en de mensen voor de goal afschermen wil vaak helpen.
    'Dribbel verdedigen'; (ik neem wederom gemakshalve aan dat het hier een dribbel van een speler van het kaliber Ronaldinho, Henry etc. betreft): Druk zetten met een speler terwijl ik een tweede verdediger achteruit laat lopen biedt regelmatig uitkomst.
    De scheisrechters; Inderdaad soms frustrerend (snelle kaarten) maar niet onrealistisch in mijn ogen.
    En tot slot het hinderlijk buitenspel; Vooral na een afgeketst schot wil een aanvaller van mij in buitenspelpositie wel eens teruggefloten worden. Hier valt, net als in het 'eggie' over te twisten.
    Wat mij wel opvalt is dat je aanvallers over het algemeen vrij 'lui' zijn. Teruglopen vanuit buitenspelpositie had iets vlotter gemogen. Ook wordt een pass die via een tegenstander bij je medespeler aankomt als buitenspel beoordeelt.

Al met al weinig reden tot klagen, tsja.. de lag is natuurlijk 'a bloody shame'.. =(

2. afca_4ever

afca_4ever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb de hoop opgegeven met dit spel dat t ooit nog goedkomt.Ga weer lekker pes6 spelen :)

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap echt niet waarom ze die lag nou niet kunnen verhelpen. Vertel ons dan iig iets ofzo want zo tastten we in het duister over hun progressie met de patch.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Argh, klotezooi. Heb die High Win ratio net niet gehaald door mijn 20ste wedstrijd te verliezen, terwijl ik het potje daarvoor 4-1 van die gozer had gewonnen.. ><. Hij ging het laatste halfuur (!) met z'n verdedigers rondtikken, ik had het echt niet meer.. Wat een fuckface.

5. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Je hebt er wel moeite mee hé. :+

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Inderdaad, ik ben niet zo heel goed in het spel, dus ik was wel blij als het gelukt was. Als was ik vorige week vrijdag wel 53e overall geworden xD.

Ik had btw niet door dat ik het 2x postten :p.

7. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Ga het spel ook kopen,
    die lag zal ooit wel verholpen worden
    en aangezien PES 2009 niet zo snel komt,
    ga ik hem toch maar kopen

8. Burt Macklin

Leuk Bevonden:
    911
    Je kan die Achievement ook offline halen, scheelt je een hoop frustratie. ;)

9. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij is er ook één die je online moet halen hoor.

10. SniperKill

SniperKill l*ThE 1 AnD OnLY*l

Leuk Bevonden:
    0
    dit spel is wel leuk allen online is zo kut,, warom make ze die lag nie dit is egt zonde van het geld man

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Er zijn 4 online achievements. Waaronder deze dus. Andere zijn Hatrick Hunter, 5 Win Streak, Free Kick Goal. Maar deze is zeker het lastigste, maar het gaat me nog wel eens lukken.

12. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Free kick achievement zal wel 5G zijn ofzo haha

13. zeme

zeme None other..

Leuk Bevonden:
    0
    'nulletje' erachter ;)

14. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    Heb PES2008 maar geruild op xbazaar,
    wat een klote spel zeg, online werkt niet, keepers blunderen etc etc etc...
    ben blij dat ik er vanaf ben, echt schandalig wat konami met pes heeft gedaan...

15. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Nja online werkt niet, maar de rest is toch wel leuk? Online is toch ook niet alles?

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Vrije trappen zijn niet zo makkelijk als in FIFA 2006 :p. 50G dus.

En btw, PES2008 vind ik alsnog lekkerder spelen als FIFA, maar het is inderdaad een wanproduct vergeleken met voorgaande delen (zoals deel 5 _0_)

17. Burt Macklin

Leuk Bevonden:
    911
    Oh, dat wist ik niet.
    Heb ook geen Live. O-)

18. jerooney

jerooney d'r in dat telt

Leuk Bevonden:
    0
    Heb afgelopen weekend dit spel met vrienden op een zaterdagavond gespeeld en dan is het egt genieten, maar online is gewoon kut soms. Soms is de verbinding egt top maar soms ook om van te janke! Dus laat die 2e patch maar komen, dan word dit egt een goed spel want met de gameplay zit het zeker goed

19. jerooney

jerooney d'r in dat telt

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het helemaal met je eens maar hoe doe jij die 2e speler teruglaten lopen en met die andere druk naar de bal zetten?

20. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren 3 groene balken, constant !

speel nog iedere dag leuke online games. Gewoon gasten in je room laten met goeie verbinding.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina