Ik heb 19 feb. een tussentijdse toets, en 11 maart moet ik afrijden. Ik heb er nu 18 lesuren (gewoon 60 min. per lesuur) opzitten, en als het goed is heb ik voor 11 maart 24 uur gereden (ja, gaat erg traag, aangezien ik in Arnhem woon en in Dronten les, en soms dus wel 3 weken niet kan rijden!)
Eerste les weet ik nog wel. Hij vroeg aan me of ik wel eens auto had gereden en op het ja antwoord mocht ik gewoon weg rijden. Na 3 bochten mocht ik de snelweg al opzoeken
Ik had alles prima onder controle zei 'ie
Enige waar ik moeite mee heb is mn snelheid. Ik rijd voor mn gevoel als een oud vrouwtje maar ik heb veelste weinig tijd om te kijken tijdens het aanremmen en midden in bochten/rotondes. Ik zou 2x over m'n schouder moeten kijken, maar hell no, dan ben ik al 2 bochten verder
Hij lijkt zo makkelijk, gewoon je snelheid aanpassen, maar ik weet niet
Wil bij mij gewoon niet trager gaan terwijl ik dat voor m'n gevoel wel doe. Heb ook het gevoel dat ik het verkeer redelijk onder controle heb... maar je moet voor de debielste dingen over je schouder kijken... alsof een motor mij op een 1 baansrotonde buitenom probeert te passeren :{ Maja, gaat wel goed komen hopelijk!
Klik om te vergroten...