Net nog een FUNmatch tegen pS gedaan: dwc 3 - 1 pS Goed gespeeld. Echt een aardige leuke clan. We hadden trouwens maps gespeeld die we gister niet hadden gedaan.
ja was leuk en gezellig alleen jammer dat wij geen tactics bij deze mappen hadden bijv. bij overgrown , vacant , bog bij crossfire ofzo hadden we wel al geoefend maar dan zien we ook een mooi resultaat maar fun is veel anders dan dat we eerst deden tbh hier doe je soms gewoon ff afk staan aan begin van ronde ofzo omdat je ook nog op pc bezig bent Binnenkort spelen we wel weer een keer Serieus dan goan wej uch um de oere watsen en btw wat ik grappig vindt als toomzor alleen over is dan zeg iedereen wat is die aan het doen heeft die ADHD ofzo wtf noob ze geven altijd de hoop al op als toomzor alleen over is is echt grappig wat ze dan zegge
Nee hoor zijn echt absoluut geen smoesjes x) Serieus spelen is echt wel anders dan voor te oefenen dan probeer je wat van elkaar te leren kijk die eerste match tegen jullie ging om GB op begin wouden wij dus perse winnne dus zette we ons allmaal 100procent in en bij fun is gewoon een ander gevoel
Gamebattles.. Yeah we zijn weer genaaid! Gewonnen van Dream Shots 3-0 Reporten zij dat ZIJ hebben gewonnen met 3-0. Dan laten ze ook nog eens een comment achter waarin ze zeggen dat ze hebben gewonnen en dat het kut van ons is dat wij verkeerd hebben gereport en dan geven ze ons ook nog eens een '1' als rating. Dood aan die *&@#^$^@(*#&$ clans. Ziekelijk onsportief, ons de schuld geven van hetgene wat zij doen. Maaaaar ik had foto's en heb ticket gestuurd. Maar toch dom van die rating -_-
achjah wat wil je eraan doen hoe hoger je op de ladder sta hoe sneller je win krijg wij zijn namelijk nummer 1
Zij hebben 6 wins en 0 losses (nouja eigenlijk 1 nu door ons) Ze waren ook 1e van Europa op R6V. Maar wij hebben foto's dus als we dan nog geen win krijgen.. Zoals Toomzor zei: 'Als we dan de win nog niet krijgen ga ik me moeder in elkaar slaan.' hahahahaha
Speelde jullie op de amerikaanse ladder?? Dream shots was idd een van de beste clans op rainbow six vegas, maar dat was op de amerikaanse ladder
Hm toch grappig dat je dat zegt als juist ik sarcastisch was, en ook al was het sarcastisch, rare humor hebben jullie dan, maar dat was al eerder in deze thread aangetoond met die geweldige grappen over walshy ed. en ik snap ook niet waarom je opeens engels gaat praten, dat is niet 'stoerder' ofzo _0/
Ik heb gehoord dat FeaRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR maar gewoon even stil moet zijn..