1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Do We Care ?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Ztefann, 10 nov 2007.

  1. Toomzor

    Toomzor Active Member

    Berichten:
    340
    Leuk Bevonden:
    0
    Net nog een FUNmatch tegen pS gedaan:

    dwc 3 - 1 pS

    Goed gespeeld. Echt een aardige leuke clan. We hadden trouwens maps gespeeld die we gister niet hadden gedaan.
     
  2. Ztefann

    Ztefann Do we Care

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu staan we quitte (ofzo)

    xD
     
  3. Giiow

    Giiow Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    :) ja was leuk en gezellig alleen jammer dat wij geen tactics bij deze mappen hadden bijv. bij overgrown , vacant , bog
    bij crossfire ofzo hadden we wel al geoefend maar dan zien we ook een mooi resultaat maar fun is veel anders dan dat we eerst deden tbh

    hier doe je soms gewoon ff afk staan aan begin van ronde ofzo omdat je ook nog op pc bezig bent :p Binnenkort spelen we wel weer een keer Serieus :D dan goan wej uch um de oere watsen :thumbs:


    en btw wat ik grappig vindt als toomzor alleen over is dan zeg iedereen wat is die aan het doen heeft die ADHD ofzo wtf noob

    ze geven altijd de hoop al op als toomzor alleen over is :p is echt grappig wat ze dan zegge
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2008
  4. Ztefann

    Ztefann Do we Care

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Smoesjes :D
     
  5. Giiow

    Giiow Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor zijn echt absoluut geen smoesjes x)
    Serieus spelen is echt wel anders dan voor te oefenen dan probeer je wat van elkaar te leren :D

    kijk die eerste match tegen jullie ging om GB op begin wouden wij dus perse winnne dus zette we ons allmaal 100procent in en bij fun is gewoon een ander gevoel ;)
     
  6. Ztefann

    Ztefann Do we Care

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik snap het ;)
     
  7. Veedix

    Veedix Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    toomzor kan de druk niet aan.

    nice job.
     
  8. Ztefann

    Ztefann Do we Care

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Gamebattles.. Yeah we zijn weer genaaid! :)

    Gewonnen van Dream Shots 3-0
    Reporten zij dat ZIJ hebben gewonnen met 3-0. Dan laten ze ook nog eens een comment achter waarin ze zeggen dat ze hebben gewonnen en dat het kut van ons is dat wij verkeerd hebben gereport en dan geven ze ons ook nog eens een '1' als rating. Dood aan die *&@#^$^@(*#&$ clans. Ziekelijk onsportief, ons de schuld geven van hetgene wat zij doen. :mad:
    Maaaaar ik had foto's 8) en heb ticket gestuurd. Maar toch dom van die rating -_-
     
  9. Gimbly

    Gimbly Guest

    achjah wat wil je eraan doen hoe hoger je op de ladder sta hoe sneller je win krijg wij zijn namelijk nummer 1
     
  10. Ztefann

    Ztefann Do we Care

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Zij hebben 6 wins en 0 losses (nouja eigenlijk 1 nu door ons)
    Ze waren ook 1e van Europa op R6V. Maar wij hebben foto's dus als we dan nog geen win krijgen..
    Zoals Toomzor zei: 'Als we dan de win nog niet krijgen ga ik me moeder in elkaar slaan.'
    hahahahaha :lol:
     
  11. Gimbly

    Gimbly Guest

    srry maar kdenk niet dat jullie win krijgen hebbe wij ook zo vaak
     
  12. Ztefann

    Ztefann Do we Care

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Als dat zo is vermoord ik m'n hond.
     
  13. FeaRRRRRR

    FeaRRRRRR Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist,
    Hoop voor je dat je een paar breezertjes op hebt
     
  14. Cover

    Cover Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Speelde jullie op de amerikaanse ladder?? Dream shots was idd een van de beste clans op rainbow six vegas, maar dat was op de amerikaanse ladder:confused:
     
  15. Towel

    Towel Guest

    1 woord: geniaal:)
     
  16. Veedix

    Veedix Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    _


    en



    Ever heard of sarcasm?
     
  17. RUTTIEE

    RUTTIEE Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    met foto's krijg je heus wel de win... die andere hebben toch geen bewijs, jullie wel
     
  18. FeaRRRRRR

    FeaRRRRRR Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm toch grappig dat je dat zegt als juist ik sarcastisch was, en ook al was het sarcastisch, rare humor hebben jullie dan, maar dat was al eerder in deze thread aangetoond met die geweldige grappen over walshy ed. :lol: en ik snap ook niet waarom je opeens engels gaat praten, dat is niet 'stoerder' ofzo _0/
     
  19. De ijscoman

    De ijscoman THE DOA GOD

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gehoord dat FeaRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR maar gewoon even stil moet zijn..:)
     
  20. FeaRRRRRR

    FeaRRRRRR Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heet tenminste geen kussen |:-
    Ga aangepakt worden 3vs4 ;)
     

Deel Deze Pagina