De Grote Voetbaldraad [Deel 16]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 3 dec 2007.

?

Wie gaat Europees kampioen worden?

1. Nederland

27,1%
  2. Frankrijk

6,3%
  3. Italië

23,6%
  4. Spanje

7,6%
  5. Tsjechië

3,5%
  6. Oostenrijk

1,4%
  7. Zwitserland

0,7%
  8. Polen

0,7%
  9. Portugal

3,5%
  10. Turkije

0,7%
  11. Kroatië

8,3%
  12. Rusland

2,1%
  13. Zweden

1,4%
  14. Griekenland

0,7%
  15. Roemenië

0,7%
  16. Duitsland

11,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi dat ze een ervaren verdediger halen. Daar speelt Van der Wiel het beste naast denk ik. Heitinga is ook wel ervaren maar dat is toch wat anders. Zelf ken ik die Kuffour niet echt dus kan niet over hem oordelen.

2. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij was hij wel vaak geblesseerd. Maarja zo heeft Ajax wel een speler erbij achterin.

Shin David, waar zet je Heitinga dan neer? Ik denk gewoon centraal Heitinga en Kuffour. Silva en Vertonghen op de backs. Van der Wiel dan maar op de bank, dan kan hij zo nu en dan invallen. Zijn tijd komt wel. Heitinga is na dit seizoen misschien weg.

3. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    kuffour?? zo die zag je niet aankomen, hopen dat hij niet achteruit is gegaan als een Luque die ook eens super goed was

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Luque vind ik nu ook erg goed spelen hoor. Alleen hij mag het niet te vaak laten zien, jammergenoeg zit hij vaak op de bank.

-----------------------------------Stekelenburg--------------------------

Silva/------------Heitinga/vdwiel----------Kefour/Vermaelen------Urby/Verthongen

-------------------------------------Heitinga----------------------------------
    -----------Kennedy/Gabri-------------------------------------Davids----------------
    -------------------------------------Perez-----------------------------------
    ----------------------------Huntelaar---------Suarez------------------------

Misschien zoiets?

5. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat bedoelde ik, Van der Wiel af en toe speelminuten geven. Heitinga uiteraard in de basis.

6. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    -----------------------------------Stekelenburg--------------------------

Silva/------------Heitinga/vertonghen----------Kuffour/Vertonghen------Urby/vd wiel

-------------------------------------Heitinga----------------------------------
    -----------Kennedy/Gabri-------------------------------------Davids----------------
    -------------------------------------Perez-----------------------------------
    ----------------------------Huntelaar---------Suarez------------------------

7. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je op die ene "vertonghen" Vermaelen bedoelt? ;)

8. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    nee, vertonghen.

oke het is dus serieus:D
    er staat ook echt exclusief bij:+ egt niet:lol:

hij is dus niet weg van een elleboogstoot, het kan een goede maat van gabri worden..

9. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Huh, toch wel exclusief. VI meld nu andere dingen dan vanmiddag bekend waren via die krant uit Italië. Dit hebben ze uit eigen bronnen neem ik aan. Daarom kun je er nu meer vanuit gaan dat er een kern van waarheid inzit, of helemaal waar is.

10. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    1-0 PSV, wat een topspeler die Dzudszak die is zijn geld wel waard!
    Alleen Affelay geel, die doet dus niet mee tegen Ajax...

11. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    je moet in de andere thread zijn voor tussenstanden..

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    \o/

13. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet het nog maar zien met landzaat en kuffour... Kuffour is bijna altijd geblesseerd. Snap niet dat iedereen op voorhand al zo blij doet.
    Het is maar afwachten, Hofland valt ook vies tegen, van Bronckhorst ook. Allemaal bejaarde spelertjes die in Nederland komen afbouwen :emo:

14. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Las ook dat Kuffour een stage in Engeland niet goed had afgerond en daarmee geen deal had afgedwongen, ik ben ook niet zo wild over die gast. Maar beter een half seizoen laten meespelen en dan kijken of hij de moeite waard is voor een langer contract..

15. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het feit dat Ajax hem voor half jaartje huurt zegt al genoeg. Ben al blij dat ze uberhaupt iemand hebben..

Vind je van Bronckhorst echt zo tegenvallen dan? Hij is me niet echt opgevallen, dat wel.

16. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Vind hem tegenvallen, had meer van hem verwacht. de Cler overtreft wel al mijn verwachtingen, hij is verreweg de beste aankoop samen met Makaay.

17. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Wie ruilt nou de Italiaanse competitie in voor de nederlandse? Kijk, als het nou een nederlander is kan ik het nog begrijpen, maar in dit geval heb ik zo m'n twijfels over die speler. Weer zo'n speler op z'n retour, net als Stam...

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hij kwam nooit meer aan speeltijd toe, misschien vanwege dat deze keuze?

19. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    ajax is tenminste een club met potentie tot de champions league dat zal hij ook hebben gedacht..

en ik vind van bronckhorst ook wel goed spelen bij feyenoord hoor. en Bruins

20. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Van bronckhorst is inderdaad tegenvallend. In het begin speelde hij nog wel goed, maar de laatste tijd is het allemaal wat minder. Misschien dat ze daarom landzaat erbij hebben gehaald.
    Makaay begon ook heel erg goed in het begin, maar heeft ook nu een dipje. Vind hem de laatste wedstrijden niet goed spelen en scoort ook niet veel.
    De cler is imo de best nederlandse linksback die er is op dit moment en feyenoord heeft met hem echt een goede aankoop gedaan. Ik snap niet dat ajax niet geprobeerd heeft om hem te halen, dan zaten we nu niet met urby opgescheept en dan speelde de cler tenminste in het nederlands elftal.

Die kuffour moet ik nog maar eens zien of het wat is. Maar aangezien ze hem eerst een half jaartje huren en daarna eventueel transfervrij overnemen betekent al dat ze niet veel geld voor hem overhebben, dus het zal wel weer een kutspeler zijn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina