1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199

    En ik maar o naïf zijn dat er geen beste gamemode is, maar dat iedereen zijn eigen mening had over wat het beste is..

    Goed dat ik nu lees dat hardcore S&D de beste gamemode is want dan ga ik die ook spelen.
     
  2. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt inderdaad mazzel dat je daar nu net achterkomt... veel plezier, het is inderdaad de beste game mode die erin zit namelijk. :thumbs:













    Als je van tactiek houdt.



    .
     
  3. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik vind er geen hol aan, een beetje zitten campen voor je kills. Ik heb wel wat beters te doen, al die speltypes zijn ook niet goed voor me k/d. Ik speel Team Deathmatch/Demolition/Headquarters/Sabotage
     
  4. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom ben ik nou weer voorbeeld??? Jij schiet scheel!!!! }:]
    En dan nog ligt het aan jouw want ik speelde wanneer een match en binnen 2 kogels met een soort van ak ben ik dood en nu is dus ook mijn vraag, welke gun wat je kunt vergelijken met een AK-47 kwa sprayen kan je zo snel dood krijgen?? Word er echt stront ziek van, en alleen hoge level lui hebben die gun. Ik ben de laatste potjes alleen maar gequit want zag de lol er niet meer in! Dus ik zoek nu een groepje waar ik mee kan gamen want ik vind het online nu gewoon niet meer leuk
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    G-36/P-90/Ak-74u (wat een soort van AK-47 is)?
     
  6. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    gaap _0/
     
  7. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil je zeggen dat +100 kills er niet in zit op een potje shipment ? zo ja : Gaap _0/
     
  8. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja sorry zeg het verkeerd, bedoel burst.....
     
  9. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    M16A4 is het beste wapen voor Pipeline/Downpour en dat soort mappen, dan heb je M4 voor Countdown/Bog en dan P90 voor Shipment/Vacant, en voor overgrown kan je snipen ^^
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Valt me trouwens op dat Domination niet echt superpopulair is, terwijl dat ook gewoon lekker snelle actie is.
     
  11. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Maak dat maar eens waar dan, add me op Live: Vriendloos, kunnen we eens samen een potje Shipment opzoeken ;)
     
  12. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Dit deel zit inmiddels aardig vol, dus we gaan verder in deel 7! :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina