De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hoe heeft Silva eigenlijk gespeeld voor Ajax ?
     
  2. Ariebaa NL

    Ariebaa NL Feel Free

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand het kanaalnummer van Feyenoord-Groningen voor SopCast??

    EDIT: Laat maar, al gevonden;)
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2008
  3. JoeyC

    JoeyC Disney fan

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    0-1 bij beide wedstrijden :D / :eek:
    Edit: beide wedstrijden 1-1 8)
    Eigen doelpunt Groningen.
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2008
  4. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Nu 1-1 beiden
     
  5. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    mooiste eigen doelpunt van dit jaar!_O_
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Eigen doelpunt! :eek:
     
  7. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    * wil beelden zien :+
     
  8. Ariebaa NL

    Ariebaa NL Feel Free

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd heerlijk ingekopt van Fledderus:+

    Feyenoord speelde de 1e helft wel slecht zeg...
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Twente 1 - 2 Sparta :eek:
     
  10. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Moooooi, afgelopen!

    Eindhoven staat nu 5 punten boven de nr. 2 \o/
     
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Let op volgende week staat PSV 10 punten los van Ajax. Ajax-PSV we weten allemaal hoe dat de laatste jaren gaat. En daarna moet Ajax tegen Feyenoord en PSV tegen AZ. PSV had AZ niet op een beter moment kunnen treffen. En of Ajax wint van Feyenoord dat is maar de vraag.
     
  12. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou Ajax - PSV was vorig jaar toch behoorlijk kut voor PSV. 5-1 en 6 ajacieden gescoord (mooi niet dat ik Kluivert een PSV'er ga noemen ;)). Ik ben benieuwd, zou wel mooi zijn als PSV die weet te winnen of gelijk kan spelen. AZ wordt een makkie ;)
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ja vanaf nu gaat er wel veel punten tussen zitten, al hoop ik dat Groningen en Heerenveen nog steeds dicht bij de toppers te blijven.
     
  14. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Je bedoelt PSV - ajax was 1-5, want ajax - PSV was namelijk 0-1.
    En wat shin david al zei, psv is sinds de komst van de arena de baas daar. Dus qua statistieken heeft psv voordeel, maar dat zegt zo weinig. Dit seizoen helemaal. Ik zie het zo 4-0 voor ajax worden en voor hetzelfde 4-0 voor PSV, geen touw vast te knopen dit seizoen. Kan gewoon alle kanten op.
     
  15. Caps18

    Caps18 Guest

    Net terug uit Arnhem, wat een drama. Begon alweer met een vroege achterstand, iets wat tegenwoordig meer regel dan uitzondering is. Wat een flutmentaliteit weer. Ik ben gvd weer heel de dag in de weer voor zo'n wedstrijd. Tsjonge jonge wat een gezeik weer. Davids speelden alsof hij al 3 jaar met pensioen is en nu voor het eerst weer een balletje trapte, wat was hij ongeloofelijk slecht vandaag. Voor silva geldt eigenlijk hetzelfde, het was allemaal heel karig wat hij liet zien. Wat verlang ik terug naar de tijd met Hatem Trabelsi op de rechtsback. Wat een topper was dat, als hij speelde hoefde je meteen geen rechtshalf en rechtsbuiten meer op te stellen.

    Alleen johny ging weer voorop in de strijd, die kerel krijgt toch wel een fantastisch afscheid als hij deze zomer vertrekt. Al met al denk ik dat dit weekend de titel al verspeeld is aan de boertjes in eindhoven. Met gruwelijk anti-voetbal, dat moet gezegd worden, schijnbaar interesseert dat hun supporters niet.

    Wat duurt zo'n terugreis dan lang, na zo'n dramatische vertoning.
     
  16. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Davids is na zijn revalidatie niet één wedstrijd goed geweest.. Zag net op Ajax Netwerk dat Ajax met nog een middenvelder bezig is, ik hoop op Bradley of De Zeeuw.
     
  17. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Wat een kutweekend zeg. Ajax weer onnodig punten verspeeld terwijl poep PSV weer op de meest armetierige manier van de zwakste tegenstander wint. Het gaat al jaren zo en als Ajax woensdag niet van ze wint worden die stumpers waarschijnlijk weer kampioen.

    Inter was dramatisch, na 20 minuten met 10 man dankzij een onvoorstelbaar domme dubbele gele kaart van César. Daarna geen minuut goed gevoetbald. Udinese was gelukkig ook helemaal niet thuis.

    KUTweekend dus...
     
  18. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    PSV staat dan wel 5 punten voor, maar ze hebben ook wel een makkelijk programma gehad met VVV, Sparta en Excelsior. Ajax en Feyenoord hadden het dan toch beduidend lastiger met NEC, Utrecht en Vitesse voor Ajax en Feyenoord moest tegen Excelsior, Twente en Groningen. Ik hoop dat Groningen of Heerenveen dit jaar kan bewijzen dat niet alleen die top 3 landskampioen kunnen worden, maar dat zal wel weer niet gebeuren.

    NAC heeft dit weekend hele goede zaken gedaan, want zij wonnen terwijl Roda, Twente, Utrecht en AZ verloren en Vitesse speelde gelijk. Vrijdag hopen op minimaal een gelijkspel tegen Twente en dan de inhaalwedstrijd tegen Sparta winnen en dan staan we alweer 6e. Ik hoop trouwens niet dat AZ 9e wordt, want anders is die 6e plek toch niet zó gunstig. Kun je beter 7e of 8e blijven.
     
  19. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vrees dat psv gewoon weer kampioen word..
    zij hebben het geluk wat Feyenoord en ajax missen..
     
  20. Caps18

    Caps18 Guest

    Vanavond moet je weer gaan luisteren naar dat eeuwige gezeik van meneertje Johan Derksen. Dat kan ik je nou op een presenteerblaadje geven.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina