Ik vind Top Spin 2 vele malen beter dan Virtua Tennis 3, dus ik hoop niet dat ze dat spel te veel gaan kopieren. Carrieremodus mag idd wel wat gevarieerder.
Carrierepunten zie je aan het eind van het seizoen. En let op, dat is het totaal aantal punten van alle seizoenen, niet enkel van dat seizoen, wat ik dacht, waardoor ik de rest simuleerde en die achievement misliep en opnieuw een hele carriere moest beginnen. Ik vind trouwens 60 sterren meer dan genoeg hoor, je geeft voor forehand, backhand, power en speed 10 sterren, 5 voor spins en precision en de andere stats zijn niet zo belangrijk in het spel. En als je dan naast A ook X en B en wat advanced shots gebruikt (risk shots hoeft niet eens) dan kan ik makkelijk van alle tegenstanders winnen. Gewoon naar buiten serveren met X en zover mogelijk opzij, als je retourneert met X doen, of langs de lijn of zo veel mogelijk cross en dan met A spreiden door zo lang mogelijk A in te drukken en de richtingsknop vast te houden en af en toe kun je als je weinig tijd hebt om de bal te slaan met X of B toch behoorlijk cross slaan. En als je naar buiten serveert krijg je de bal vaak cross terug, dan sla je hem hard langs de lijn, en als je tegenstander hem langs de lijn retourneert doe je een Advanced shot X of gewoon X cross naar de andere kant, en dan de bal goed spreiden, keertje naar het net komen en met X de bal opzij volleyen (kan zelfs met 0 sterren voor volley en een paar sterren voor reflexes). Eerst deed ik vaak een Risk shot A service, maar dat is vaak helemaal niet nodig, dus dan hoef je voor focus ook niet zoveel sterren te hebben, want dan hoef je amper Risk skots te gebruiken. Owja, ik hoorde van iemand dat je door simuleren minder carreerpoints krijgt, maar ik heb wel veel games en sets gesimuleerd. Alleen tegen betere spelers of spelers die hoger staan op de ranglijst of 1 van de echte spelers moet je vaak eerst zelf wat games winnen. En soms moet je ook tegen een slechtere tegenstander nog games zelf winnen, omdat je anders met simuleren verliest, dus je kan dan beter per game simuleren. En ik hoorde ook van diegene dat je vooral voor de special events veel carreerpoints krijgt, en die leveren je vaak ook veel zilveren en gouden sterren op. Dit is het enige spel waar ik alle 1000 gamerpoints voor heb.
Laatst bewerkt: 6 sep 2007