1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Top Spin 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 11 jul 2007.

1. Leoni

Leoni Daedric Kitty XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    23
    Ziet er goed uit!
    *Kijkt uit naar Rafaël Nadal* \o/

2. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Laten we hopen dat ze op z'n minst de Career mode wat spannender maken in dit deel. Er zit in Top Spin 2 té weinig variatie. Ik had met Top Spin 2 graag nog wat door getraind na het behalen van 60 sterren. Nu speel ik alleen maar die Grand Slams waar geen einde aan lijkt te komen. =(

3. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    60 sterren zijn ook net iets te weinig voor al die aspecten als forehand, spin, power enz...65 zou wat beter zijn.
    Pluspunt t.o.v. Virtua Tennis is dat je de bal wel eens kan uitslaan. Verder hoop ik dat die loopjongens ook werkelijk naar de bal toelopen ( en niet er langs heen ). Het veld mag ook wel iets realistischer, dat je ook echt gravel ziet opspatten bijvoorbeeld. En rally's moeten niet zo eentonig blijven, het is altijd links-rechts-links-rechts...je tegenstander op het verkeerde been zetten zit er helaas niet bij!

4. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Er is een preview te lezen op insidegamer. Dat stukje klonk als muziek in mijn oren. Ze hebben de gameplay flink op de schop genomen. Op het eerste gezicht lijken ze goed gekeken te hebben naar Virtua Tennis. Maar goed, ik ben altijd wel in voor een nieuwe tennisgame. Al moet ik zeggen dat ik nog steeds met veel plezier Virtua Tennis 3 speel. Maar Top Spin 3 komt pas in de lente van 2008, dus dat duurt nog wel een tijdje. Maar voor mij is dit een titel om in de gaten te houden

5. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik vind Top Spin 2 vele malen beter dan Virtua Tennis 3, dus ik hoop niet dat ze dat spel te veel gaan kopieren. Carrieremodus mag idd wel wat gevarieerder.

Carrierepunten zie je aan het eind van het seizoen. En let op, dat is het totaal aantal punten van alle seizoenen, niet enkel van dat seizoen, wat ik dacht, waardoor ik de rest simuleerde en die achievement misliep en opnieuw een hele carriere moest beginnen. Ik vind trouwens 60 sterren meer dan genoeg hoor, je geeft voor forehand, backhand, power en speed 10 sterren, 5 voor spins en precision en de andere stats zijn niet zo belangrijk in het spel. En als je dan naast A ook X en B en wat advanced shots gebruikt (risk shots hoeft niet eens) dan kan ik makkelijk van alle tegenstanders winnen. Gewoon naar buiten serveren met X en zover mogelijk opzij, als je retourneert met X doen, of langs de lijn of zo veel mogelijk cross en dan met A spreiden door zo lang mogelijk A in te drukken en de richtingsknop vast te houden en af en toe kun je als je weinig tijd hebt om de bal te slaan met X of B toch behoorlijk cross slaan. En als je naar buiten serveert krijg je de bal vaak cross terug, dan sla je hem hard langs de lijn, en als je tegenstander hem langs de lijn retourneert doe je een Advanced shot X of gewoon X cross naar de andere kant, en dan de bal goed spreiden, keertje naar het net komen en met X de bal opzij volleyen (kan zelfs met 0 sterren voor volley en een paar sterren voor reflexes). Eerst deed ik vaak een Risk shot A service, maar dat is vaak helemaal niet nodig, dus dan hoef je voor focus ook niet zoveel sterren te hebben, want dan hoef je amper Risk skots te gebruiken. Owja, ik hoorde van iemand dat je door simuleren minder carreerpoints krijgt, maar ik heb wel veel games en sets gesimuleerd. Alleen tegen betere spelers of spelers die hoger staan op de ranglijst of 1 van de echte spelers moet je vaak eerst zelf wat games winnen. En soms moet je ook tegen een slechtere tegenstander nog games zelf winnen, omdat je anders met simuleren verliest, dus je kan dan beter per game simuleren. En ik hoorde ook van diegene dat je vooral voor de special events veel carreerpoints krijgt, en die leveren je vaak ook veel zilveren en gouden sterren op. Dit is het enige spel waar ik alle 1000 gamerpoints voor heb.

Laatst bewerkt: 6 sep 2007
  6. Remco

Remco Guest

oow ja hoor, een gamechick:+:lol:

7. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Is iemand toevallig al een lijstje tegen gekomen met daarin de profspelers die in het spel zitten? Dat vind ik meestal het leukste van het hele spel, mits ze goed lijken tenminste. Top Spin 2 schoot daarin flink tekort, met Virtua Tennis 3 was dit veel beter. Ik vind het echt geweldig als ik met mijn favoriete spelers kan spelen die ook nog eens goed lijken qua spel en uiterlijk. Met Virtua Tennis zat het aardig in elkaar. Als ik bijvoorbeeld Nalbandian koos, had ik ook echt het gevoel met Nalbandian spelen. Dus niet met een poppetje die de naam Nalbandian draagt maar voor de rest totaal geen raakvlakken heeft met die persoon. Ik ga niet weer een heel betoog over Dementieva houden, dat heb ik de laatste jaren hier al genoeg gedaan ;) Maar het lijkt me niet normaal geweldig als die nu een keer goed lijkt. In deel 1 en 2 was dit niet zo. Best wel vreemd eigenlijk, want met PES en Fifa heb je honderden spelers die goed lijken. Bij een tennisspel zoals dit heb je maar een handjevol profspelers, maar in Top Spin 1 en 2 lijken de meeste spelers voor geen meter. In deel 1 hebben ze alle aandacht gegeven aan Kournikova, die leek prima. Nu de rest nog 2K games. Ik hoop niet dat dit spel op een teleurstelling uitdraait (zoals eigenlijk bij deel 2 die gewoon niet zo goed was)

8. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Er staat een veelbelovende preview in de nieuwe PU.. heb er zin in :)

9. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Weet iemand wanneer deze ongeveer uit gaat komen?

Ik hoop trouwens dat ze hem een beetje a-la Topspin 1 gaan maken, ik vond het zo vet dat je met een beetje oefening alles met een risk shot terug kon slaan :)

10. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lente 2008

Hij wordt veel tactischer dan TS 1 en 2 :)

11. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dat verhaal in de nieuwe PU klinkt goed. Maar goed, zelfs zonder goede verhalen is dit een must buy voor mij. Ik speel zo'n beetje alle tennisspellen met veel plezier. Ik heb zelfs de Smash Court titels voor de Playstation 2. Ik hoop gewoon dat het mogelijk is om veel unforced errors te maken in Top Spin 3. Met Virtua Tennis 3 kan je geen unforced errors maken en die horen wel bij het tennis. Dus ik hoop dat Top Spin 3 lekker realistisch wordt

12. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Weet iemand al welke profs er in het spel komen?

13. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Volgens Wikipedia zijn de volgende namen bevestigd:

Roger Federer
    Rafael Nadal
    Paul-Henri Mathieu
    David Nalbandian
    Lleyton Hewitt
    James Blake
    Gael Monfils
    Tomas Berdych
    Andy Roddick
    David Ferrer
    Maria Sharapova
    Justine Henin

Naarmate de release nadert, zullen er geheid meer namen bekend worden gemaakt. Het is nu nog maar een klein lijstje

14. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Wat hebben ze nou met die Mathieu?, Gooi beter Djokovic erin ofzo. Wel goed dat Ferrer erin zit:)

15. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Goed dat Nadal er eindelijk in zit, het was zo zonde dat die niet in deel 2 zat!

16. hfgrtNL

hfgrtNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doubles spelen op xbox live zal nog steeds niet gaan (had het vorige week ergens gelezen)....daarom koop ik het spel ook niet.

Het is echt triest dat doubles niet kan..:mad::lol:_0/=(:'-(:{

17. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Met Virtua Tennis 3 kan het wel, maar dat heb ik eigenlijk weinig gespeeld. Je hebt dan veel eerder last van lag. Ik speel tennisspellen liever 1 tegen 1. Dus ik kan er eerlijk gezegd niet wakker van liggen. Het is wel jammer, maar geen ramp

18. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond deel 2 erg vermakelijk. Ik vond alleen dat er veel te weinig spelers in zaten.

Ook vond ik dat het Achievement Systeem deel 2 bedorven had. Het draaide vrij snel om het winnen van alle tournooien wil je alle Achievements halen. Na seizoen 3 was je al op je topniveau, en kon je vrijwel iedere pot met redelijk gemak winnen.

Ik zie liever een endless carreer, waarbij je een extreme topper moet zijn om de nummer 1 van de wereld te worden.

Ook mis ik wel de oud tennissers, en iets van een challenge mode (haal met Verkerk de finale van Garros, win met Ivanisevic Wimbledon)

19. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Hij komt op 15 mei volgens bol.com \o/

20. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dat klopt volgens mij, maar het is nu nog de "ver weg van mijn bed show". Spel komt pas over 3 maanden, ik ga me pas warm lopen voor het spel op 1 mei. Nu moet je nog te lang wachten

Deel Deze Pagina