De Grote Voetbaldraad [Deel 16]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 3 dec 2007.

?

Wie gaat Europees kampioen worden?

1. Nederland

27,1%
  2. Frankrijk

6,3%
  3. Italië

23,6%
  4. Spanje

7,6%
  5. Tsjechië

3,5%
  6. Oostenrijk

1,4%
  7. Zwitserland

0,7%
  8. Polen

0,7%
  9. Portugal

3,5%
  10. Turkije

0,7%
  11. Kroatië

8,3%
  12. Rusland

2,1%
  13. Zweden

1,4%
  14. Griekenland

0,7%
  15. Roemenië

0,7%
  16. Duitsland

11,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Het is een optie ja. Of gewoon een leuke rugbyspeler zoeken die ook verdomd goed kan voetballen:+

2. Caps18

Caps18 Guest

Uhhhh Heitinga heeft een rood-wit hart, Ajax is zijn eindstation. En zoals ik al eerder heb gezegd; furby moet pas weer het veld in als hij 100 uur heeft doorgemaakt in de sportschool. Hoe wil je met zo'n karig lichaam een duel uitvechten? Erger me dood aan die jongen. Als hij nog zo'n dramatische wedstrijd speelt, ga ik eens testen of ik nog op m'n vingers kan fluiten. _0/

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Volgens mij voldoet Kuffour behoorlijk aan dat profiel :+

Doe toch niet zo naïef jongen...

Laatst bewerkt: 27 jan 2008
  4. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Wat heb je er nou aan om hem af te branden als je in het stadion zit? Daar heeft zo'n jongen ook helemaal niets aan. Steun je ploeg eens verdomme in plaats van te gaan zitten zeiken.
    Heitinga is 25, denk je echt dat hij nog 7 jaar bij ajax zit?
    Sneijder had ook een rood-wit hart en speelt nu ook in madrid. VdV houdt ook van ajax bij het leven maar speelt ook in hamburg.

Volgens mij zijn er zo legio voorbeelden op te noemen. Mensen met een echt clubhart zijn tegenwoordig zeldzaam en dit zijn spelers die van zichzelf weten dat ze niet in een sterkere competitie kunnen spelen. Heitinga kan zeker weten hogerop en er is al interesse getoond vanuit spanje. Geloof me die voetbalt zeker niet zijn hele carierre bij ajax.

Ja daar heb je wel gelijk in ja. Maar ik dacht dat hij wel redelijk blessure gevoelig was. En ook weer 31, redelijk oud. Is er niet zo'n type van een jaar of 26?

5. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Vergeten wie alves is? Op het moment dat er 20cent meer zit in een geldzak van een andere club, stopt ie met voetballen..

6. Caps18

Caps18 Guest

Sorry dat ik het zeg hoor, maar bijna heel Zuid denkt hetzelfde als ik. Spijtig voor jou, maar toch echt de waarheid. Als wij zien dat iemand niet naar zijn maatstaven presteert, kan je gewoon een fluitconcert verwachten. Dát is ook in het belang van de club, of wil jij heletijd met zo'n linksback blijven spelen?

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Jawel, Sankoh of Kah. Maar die zijn niet goed genoeg (Kuffour lijkt me ook behoorijk over the hill, maargoed, laat ik niet te vroeg oordelen) en betere spelers zijn niet haalbaar.

Hansson - Vermaelen lijkt me een prima centraal duo bij Ajax.

8. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Nee dat wil ik niet, en volgens mij zeg ik dat ook zoals je kan lezen. Die jongen wordt verkeerd gebruikt en is geen linksback.
    Jij ergert je aan urby, ik erger me aan mensen als jij die gaan lopen fluiten en schreeuwen en zeiken als het niet goed gaat. Daar bereik je niets mee.

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Jammer, maar helaas.

Hmm, ken hem eigenlijk niet echt meer. Ben benieuwd..

10. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    We halen ze allemaal terug!

Nu nog onder meer Zlatan, Sneijder en Escudé:cool:

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    En natuurlijk Chivu, Maxwell, Trabelsi, V/D Vaart.. 8) (v/d Meijde?)

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Had het gelezen, zou netjes zijn voor Feyenoord maar of het ook zal gebeuren...
    Edit = Had je bericht niet gelezen hierboven, was ook te mooi om waar te zijn :)

Laatst bewerkt: 28 jan 2008
  13. Caps18

Caps18 Guest

Ik heb via interne bronnen binnen ajax vernomen dat ajax achter de schermen bezig is met Co Adriaanse. Ik kan je verzekeren dat dit een betrouwbare bron is, maar je bent vrij om het niet te geloven.

14. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Shit hey.. groningen wordt ff leegekocht in de winterstop. Nu is nevland ook alweer verkocht en gaat janssen niet naar groningen.

15. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Arsenal - Manchester voor de FA Cup :D 16 of 17 februari avondje BBC, dat wordt sowieso een mooie pot.

16. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Verthongen is ook gewoon de huidige lincksback bij Ajax toch? (tenzij er centraal achterin teveel blessures zijn) en dan zou ik centraal het liefst: Vermaelen/Kuffour of Vermaelen/v.d.Wiel zien en Heitinga als verdedigende middenvelder.
    Maarja zo zie ik het (A)

17. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    De positie waar verthongen het best tot zijn recht komt is verdedigende middenvelder, en dan bij voorkeur aan de linkerkant. Dus zeg maar de positie van edgar davids.

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij hebben we Lindgren voor die positie. Vertonghen is toch eigenlijk ook een middenvelder? Maar ja dat is Ema ook natuurlijk. Dan liever Vertonghen.

En als nieuwe trainer van Ajax is het niet meer dan logisch dat Ron Jans dat wordt :+

Edit: Hoosie was me voor over Vertonghen

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Whaha, Ron Jans. Laat me niet lachen. Anyway, ik dacht dat Lindgren een middenvelder was?

20. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Lindgren is idd een middenvelder ja, en ik denk dat hij doelde op de positie van heitinga die jij in gedachten had.

Maar aangezien ajax groningen leeg koopt is niet meer dan logisch dat de volgende aankoop ron jans wordt. Sarcasme;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina