ik heb mijn tijd weer verbeterd.. ik sta nu 92e.. maar met welke auto rijd jij Rezne.. want mijn doel is de snelste evo worden.. jij rijd met Lotus ofniet? Edit: Opgeklommen naar nummer 33. nog nooit zo fijn geraced.. dit is echt geweldig.
Nee ik rijd ook met de Evo VIII MR. Nog een aardig designtje gemaakt ook (voor mijn doen). Zal 'm zo wel showen. Ik ging alleen nog al eens de fout in in die eerste bocht na start/finish. Dan stuurde ik een tikkie te laat in, of ging er te snel doorheen en dan pak je zo 0,3 seconden extra mee. Ik zal zo meteen eens een setup downloaden. Kijken of dat beter rijdt.
Jongens.. ik heb de snelste Evo op Maple Valley Short Reverse.. ik heb de 28e tijd verbroken met 0.004 sec.. er is geen snellere evo op deze baan.. geeft een goed gevoel
Nice! Wat is je tijd nu? Om sneller te zijn moet ik dus aardig aan de bak (als 't überhaubt al lukt).
Ja mazda dat meot je cker.. maar jij hebt toch zoon Rip getunde Evo 9.. gaat het je niet mee lukken. de hele kop is Evo 8 MR het lukt je wel hoor.. maar het gaat moeilijk worden want de eerste evo 9 staat rond de 50 volgens mij en indd het was een 37.215
Geef me eens een lijst met upgrades die je aan je Evo 8 MR gedaan hebt Kimi... dan probeer ik hetzelfde met exact hetzelfde bakkie als jij. btw, die baan heeft toch maar 2 bochten?
Yo mensen wij hadden weer eens een race met onze clan een echt beuk festijn dus dacht laat het hier maar even posten lol. Have fun! KLIK HIER Chop!!
ja jonge... ik geef je mijn setup niet hoor.. heb ik 2 dagen aan gewerkt. en jij rijd beter dan mij dus dan ben ik mijn 28e plek zo weer kwijt..
't Gaat om de upgrades . Wat maakt 't uit dat je evt. je plekje kwijt raakt. Je gaat heus niet de geschiedenis boeken in.
nee.. maar als je voor een tijd wilt gaan moet je zelf proberen.. ik heb zat geld verspeelt met het kopen van upgrades..
Heeft iemand mischien nog wat aan de FM2 Pre-order keys? Om een Nissan 350z te unlocken? Of is die wagen mischien al gratis te downloaden?